Dat zeg ik toch??quote:Op woensdag 28 september 2005 15:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze zilveren....
Niet snel gaan editten, je zei:quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:22 schreef Maurisico het volgende:
Dido: de zilvetren viool ipv de zilveren harp.... wat een fluit....
tsssss... jij doet je username echt eer aanquote:Op woensdag 28 september 2005 15:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet snel gaan editten, je zei:
[..]
een zilveren fluit?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:22 schreef Maurisico het volgende:
Dido: de zilveren viool ipv de zilveren harp.... wat een fluit....
welk merk carcover is dat?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:47 schreef scanman01 het volgende:
Linda kent alleen de cover van Mercedes Benz van Janis Joplin ( how sad)
Gebeurt wel steeds vaker.
daar is gabbertje......quote:Op woensdag 28 september 2005 15:48 schreef scanman01 het volgende:
Ralph, Tanja en Roel aan de studie in de dbk
[afbeelding]
het schijnt.. als ik de commentaren hier mag lezen dat dido die ooit wel eens heeft gehad ja...quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:52 schreef scanman01 het volgende:
De rookpolitie wíl nu echt niets meer zien
[afbeelding]
Sinds die leeropdracht is het heel rustig ja. Er gebeurt gewoon helemaal niets meer nu. Ze zijn de hele dag met die artiesten bezig.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
![]()
Leuke text
(Ligt het aan mij of is de animo voor BB5 hier een beetje verdwenen/ ? Het lijkt zo extreem rustig...)
er zijn mensen die hard moeten werkenquote:Op woensdag 28 september 2005 15:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
![]()
Leuke text
(Ligt het aan mij of is de animo voor BB5 hier een beetje verdwenen/ ? Het lijkt zo extreem rustig...)
ben toevallig vanmiddag thuis.... kan anders ook nooit smiddags posten.. heb ik op het werk geen tijd voor...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
er zijn mensen die hard moeten werken
Het is gewoon te saai.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:57 schreef D.Rose het volgende:
Dat kun je wel stellenquote:
Er zijn ook mensen die in de luxe omstandigheden verkeren om niet elke dag te hoeven werkenquote:Op woensdag 28 september 2005 15:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |