ehm.. 90%van de limbo's in ieder gevalquote:Op woensdag 28 september 2005 14:32 schreef Maurisico het volgende:
Welke deuk zegt daar Kojboj ipv Cowboy??![]()
ja maar dat bedoel ik, ze kunnen het alleen maar gezellig maken met drank, dat is triest...quote:Op woensdag 28 september 2005 14:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het waren wel de gezelligste avonden tot nu toe
quote:Op woensdag 28 september 2005 14:29 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Tja moet als Tilburger toch mijn cluppie even steunen hè... ookal is de kans dat WII zal winnen even groot als dat de Rookpolitie iemand met een peuk betrapt!![]()
Dus niét triest, maar een hele goeie reden.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het waren wel de gezelligste avonden tot nu toe
Dus wèl triest, dat er zo weinig avonden met alcohol zijnquote:Op woensdag 28 september 2005 14:38 schreef Gert het volgende:
Dus niét triest, maar een hele goeie reden.
Niet logisch, want volgens haar nominatiesysteem, nomineert ze Lieske, tot die eruit is.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:46 schreef KRIBBET het volgende:
Niemand durft Tanja wakker te maken![]()
Roel: Dan sta ik gelijk genomineerd![]()
omg.. :dquote:Op woensdag 28 september 2005 14:54 schreef Maurisico het volgende:
Tja... terwijl Rob in zijn eerdere job toch wel degelijk een geheugensteuntje had opgedaan...
[afbeelding]
Googlen op He-man en er gaat een wereld voor je open... Die rob was toch wel een ware superheld!quote:Op woensdag 28 september 2005 14:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
omg.. :d
Wel een beetje ziek dat je die zo snel te pakken hebt
Met Tanja weet je het nooit hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 14:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Niet logisch, want volgens haar nominatiesysteem, nomineert ze Lieske, tot die eruit is.
En daarna Menno, tot die eruit is.
(meisje-jongen-meisje-jongen, en blijven nomineren tot hij/ zij eruit is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |