Moet Tanja wel meedoen ?? Ik zag in een eerdere post dat iedereen gister naar de DBK geroepen werd behalve Tanja, zij kreeg de opdracht later uitgelegd door Chantal.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:31 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
alleen tanja lijkt er geen last van te hebben![]()
![]()
nee, ze werd alleen niet geroepen zodat ze langer in bad kon blijvenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:38 schreef cevece het volgende:
[..]
Moet Tanja wel meedoen ?? Ik zag in een eerdere post dat iedereen gister naar de DBK geroepen werd behalve Tanja, zij kreeg de opdracht later uitgelegd door Chantal.
Heeft ze hier ook vrijstelling voor ??
Zei ze dat echt?quote:Op woensdag 28 september 2005 13:38 schreef Peter6000 het volgende:
Dido wil geen doorsnee leven.
Ze zou best wel circusolifanten terug in de natuur willen brengen.
Dat soort dingen
Okay ik schrok al...... ik was bang dat ze vrijstelling had voor ALLE opdrachtenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:39 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
nee, ze werd alleen niet geroepen zodat ze langer in bad kon blijven![]()
Voor een avond gratis drankquote:Op woensdag 28 september 2005 13:28 schreef Rianne84 het volgende:
ze nemen het wel erg serieus... zelfs als ik de dag voor een toets vrij ben ben ik daar niet de hele dag mee bezig![]()
Ik had de link vannacht gelijk op mijn buroblad gezet en he b er vandaag alweer 5 keer naar geluisterdquote:Op woensdag 28 september 2005 13:37 schreef scanman01 het volgende:
Voor de mensen die zich vervelen, nog maar even de link die ik vannacht ook al plaatste.
Vooral de speakers lekker voluit zetten
http://www.xs4all.nl/~sieger/
nee, analfabeetquote:Op woensdag 28 september 2005 13:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Is tanja nu ook dislectisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |