Beiden, zelfs.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:13 schreef Gert het volgende:
Heeft het er hier uitgelegen of zo? Of is het echt zó saai vanmiddag?
Lieve Hummie,quote:Op woensdag 28 september 2005 17:11 schreef Pinball het volgende:
Tanja: Ik ga weg.
Hummie: 20K schuld, anyone?
Tanja: 2 dagen dvd kijken in het huisje van Rob?
Hummie: deal.
hé Milagro, gefeliciteerd met je prijs!quote:Op woensdag 28 september 2005 17:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, dan komt er een nieuwe toch?
een van de genomineerden weg, + evt Tanja, nieuwe erin
ik wil Tanja er eigenlijk ook niet uit
ze is zo heeeeeeeerlijk irritant![]()
wat?? krijgt ze ander eten???quote:Op woensdag 28 september 2005 17:18 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Alles op alles om Tanja te houden. Ingrid en Chantal n/d DBK die Tanja meehelpen moeten omlullen.
Nathalie nadat ze de schaal zag: Heeeej is dat voor ons?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
En wéér lekker eten voor Tanja
Chantal, dagboekkamer, video en audio --> dat kan echt niet goed werkenquote:Op woensdag 28 september 2005 17:18 schreef BONG4002 het volgende:
En weer is de regie offline op stream 1 nadat Ingrid en Chantal de DBK moesten betreden
Is Tanja nu al uit de douche dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:18 schreef scanman01 het volgende:
Ze moeten nu met het eten naar de dbk, waar Tanja ook is.
De actie houdt Tanja in het huis in begonnen
prijs? oudste doos in BB SC?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:18 schreef Maurisico het volgende:
[..]
hé Milagro, gefeliciteerd met je prijs!![]()
En schuldsanering. Ja.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:20 schreef Sassefras het volgende:
[..]
wat?? krijgt ze ander eten???
Idd, té bizar en daarom moet ik even bijkomen en zometeen gaan eten maar ik hou de boel in de gaten en weet 100% zeker dat over een paar uurtjes het emotionele brandje in het hoofd van Tanja door BB preventief is geblustquote:Op woensdag 28 september 2005 17:21 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
>>TE bizar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |