wat?? krijgt ze ander eten???quote:Op woensdag 28 september 2005 17:18 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Alles op alles om Tanja te houden. Ingrid en Chantal n/d DBK die Tanja meehelpen moeten omlullen.
Nathalie nadat ze de schaal zag: Heeeej is dat voor ons?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
En wéér lekker eten voor Tanja
Chantal, dagboekkamer, video en audio --> dat kan echt niet goed werkenquote:Op woensdag 28 september 2005 17:18 schreef BONG4002 het volgende:
En weer is de regie offline op stream 1 nadat Ingrid en Chantal de DBK moesten betreden
Is Tanja nu al uit de douche dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:18 schreef scanman01 het volgende:
Ze moeten nu met het eten naar de dbk, waar Tanja ook is.
De actie houdt Tanja in het huis in begonnen
prijs? oudste doos in BB SC?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:18 schreef Maurisico het volgende:
[..]
hé Milagro, gefeliciteerd met je prijs!![]()
En schuldsanering. Ja.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:20 schreef Sassefras het volgende:
[..]
wat?? krijgt ze ander eten???
Idd, té bizar en daarom moet ik even bijkomen en zometeen gaan eten maar ik hou de boel in de gaten en weet 100% zeker dat over een paar uurtjes het emotionele brandje in het hoofd van Tanja door BB preventief is geblustquote:Op woensdag 28 september 2005 17:21 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
>>TE bizar...
"Eigenlijk wil ik gewoon een vers kind, en niet 1 van 9 maanden"...quote:Op woensdag 28 september 2005 17:21 schreef milagro het volgende:
[..]
prijs? oudste doos in BB SC?
Chantal en Ingrid mogen natuurlijk bij de bevalling zijn, maar natuurlijk wil Tanja dat niet.
Tanja wil verse groenten bij de bevalling namelijk![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:21 schreef Peter6000 het volgende:
Een lekker gezond hapje voor Tan
Kan ze goed gebruiken, ze moet sterk zijn voor de bevalling
Volgens mij komt er alleen maar een nieuwe als in de eerste paar weken al iemand eruit gaat. Na 5 weken doen ze dat niet meer denk ik.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, dan komt er een nieuwe toch?
een van de genomineerden weg, + evt Tanja, nieuwe erin
ik wil Tanja er eigenlijk ook niet uit
ze is zo heeeeeeeerlijk irritant![]()
Fatboy? Dvd>?FP?quote:
Op welke planeet leef jij?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:21 schreef Peter6000 het volgende:
Een lekker gezond hapje voor Tan
Kan ze goed gebruiken, ze moet sterk zijn voor de bevalling
edit: geluid is weer slecht nu![]()
Dus geen overjarige pruim?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:21 schreef milagro het volgende:
Chantal en Ingrid mogen natuurlijk bij de bevalling zijn, maar natuurlijk wil Tanja dat niet.
Tanja wil verse groenten bij de bevalling namelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |