Dat het water niet vers is, dat ligt aan jezelf. Slappe bak? Er zijn ook sterkere soorten te koop. Het papier proef je ook niet, dat is echt onzin. Onbetaalbaar? Dacht het niet, ik koop mijn pads bij de Schlecker en Aldi en die zijn goedkoop. Het is ook nog eens superhandig als je in de ochtend snel een bakje wilt voordat je naar je werk gaat.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:28 schreef Paetor het volgende:
Ik vind het onbegrijpelijk deze senseo-hype. Niet te drinken.. wat een slappe bak. Je proeft het papiertje waar het inzit, dat water is nooit vers, en het is onbetaalbaar. Gewoon aromarood in een oldskool koffiezet apparaat, das pas koffie.
quote:Op woensdag 28 september 2005 10:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
draadloze senseo, heet dat dan kowifi ?
Like euhm, duh... Wat dacht je van op vakantie bijvoorbeeld? Zo wilden wij dat ding op batterijen naar Lowlands meenemen...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:08 schreef Duderinnetje het volgende:
En TS, waarom zou je dat willen?
Hey, een Senseoapparaat is heel wat anders dan een truckerskoffiezettertje hoor...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:17 schreef kroegtijger het volgende:
http://www.speurders.nl/a(...).1.0.1.266.3080.html
http://www.truckers-paradise.nl/
Opglost
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:18 schreef whoops het volgende:
[..]
Like euhm, duh... Wat dacht je van op vakantie bijvoorbeeld? Zo wilden wij dat ding op batterijen naar Lowlands meenemen...
als truckers al geen senseo hebben, dan heeft niemand t....quote:Op woensdag 28 september 2005 15:19 schreef whoops het volgende:
[..]
Hey, een Senseoapparaat is heel wat anders dan een truckerskoffiezettertje hoor...
Dude.... Het lijkt of je nogsteeds het verschil tussen Senseo en 'gewone' koffie niet kent?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:19 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
naar lowlands?? t barst daar van de koffie-tentjes...dan ga je toch niet moeilijk doen?? ik zou t wel zien zitten in de auto voor op vakantie
mwoch, ik denk dat ik toch wel enigzins bekend ben met het principe "senseo"... maar ZO spectaculair is het nou toch ook weer niet? als je dan toch makkelijk een bak koffie wilt, én hij moet lekker zijn, doe het dan niet met een senseo maar met een nespressoquote:Op woensdag 28 september 2005 15:27 schreef whoops het volgende:
[..]
Dude.... Het lijkt of je nogsteeds het verschil tussen Senseo en 'gewone' koffie niet kent?
Whehe die Nespresso kende ik niet... En ja, ik vind Senso toch echt stukken lekkerder dan de DE-automatenkoffie die ze op LoLa verkopen(maar dat komt waarschijnlijk ook omdat dat dezelfde koffie is die ik op mijn werk heb...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:33 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
mwoch, ik denk dat ik toch wel enigzins bekend ben met het principe "senseo"... maar ZO spectaculair is het nou toch ook weer niet? als je dan toch makkelijk een bak koffie wilt, én hij moet lekker zijn, doe het dan niet met een senseo maar met een nespresso
Wacht maar tot je cafébar heb geproefd.....dan is DE-automatenkoffie in ene hééééél lekker....quote:Op woensdag 28 september 2005 15:39 schreef whoops het volgende:
[..]
Whehe die Nespresso kende ik niet... En ja, ik vind Senso toch echt stukken lekkerder dan de DE-automatenkoffie die ze op LoLa verkopen(maar dat komt waarschijnlijk ook omdat dat dezelfde koffie is die ik op mijn werk heb...)...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |