Eet smakelijkquote:

moeten we geld overmaken?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb geen geld bij me en nu kan ik niet lunchen

ga ik ook maar eens doenquote:

Kan je bij niemand ff iets lenen??quote:Op woensdag 28 september 2005 12:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb geen geld bij me en nu kan ik niet lunchen

eet smakelijkquote:

Neh, geen zin in. Neem wel een chocomelk uit de koffie-automaat.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
Kan je bij niemand ff iets lenen??

dit niet dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's toch ook postopkrikken?

succes ermeequote:Op woensdag 28 september 2005 12:53 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga ff richting stad om m'n propedeuse op te halen.
Tot later.

Echt neit!quote:Op woensdag 28 september 2005 12:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's toch ook postopkrikken?

dat ligt aan de modsquote:Op woensdag 28 september 2005 12:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach ja, waar leg je de grens he.

Nou ja, er zijn anderen die het plaatsen van palindroom-getallen al postopkrikken vinden, dus ik kan me voorstellen dat PUB 1 grote krik-actie isquote:

Dat is SEXquote:Op woensdag 28 september 2005 12:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dus ik kan me voorstellen dat PUB 1 grote krik-actie is

Dat is ook lekker... Maar vult denk niet echt...quote:Op woensdag 28 september 2005 12:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Neh, geen zin in. Neem wel een chocomelk uit de koffie-automaat.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |