Eens!quote:sunchaser![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar op het Centraal Station!quote:Op woensdag 28 september 2005 02:09 schreef Glinzdorff het volgende:
Weet iemand waar ik mijn tas neer kan zetten?
Wat dacht je van Yildizquote:Op woensdag 28 september 2005 02:10 schreef Penis_Koker het volgende:
Moet iemand trouwens zijn adresgegevens hebben met thuistelefoonnummer?
quote:Op woensdag 28 september 2005 02:10 schreef teknomist het volgende:
Mag ik hier mijn mede-(ex)crewleden afzeiken?
Dat mag niet, kerel.quote:Op woensdag 28 september 2005 02:10 schreef Penis_Koker het volgende:
Moet iemand trouwens zijn adresgegevens hebben met thuistelefoonnummer?
Het was niet zo moeilijk eigenlijk. Die gast heeft overal op internet wel een profieltje met een beschrijving van hemzelf. Lijkt wel of hij nergens anders mensen tegenkomt...quote:
Ik bel de politie wel. We hebben je IP-adresquote:Op woensdag 28 september 2005 02:14 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
Niet? Staat gewoon op internet, mag ik dat niet lezen?
Goh, dan bel de politie maar alvast.
De politiequote:Op woensdag 28 september 2005 02:16 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik bel de politie wel. We hebben je IP-adres.
Wij zijn al in dienst van de AIVD.quote:Op woensdag 28 september 2005 02:15 schreef Glinzdorff het volgende:
Binnenkort zijn er geen moderators meer nodig, want dan runt de AIVD hier de zaak.
Wij hebben onze eigen mensen. Net zoals Verdonk.quote:
ja vieze nazis .quote:Op woensdag 28 september 2005 02:18 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wij hebben onze eigen mensen. Net zoals Verdonk.
Heb jij ooit een moderator met het Fok!-logo op zijn bovenarmband zien lopen?quote:
Voor het telefoonnummer kan je altijd in de ondertitel vanquote:Op woensdag 28 september 2005 02:16 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik bel de politie wel. We hebben je IP-adres.
Staat in de KLB FAQ, deze gaat dus op slot.quote:Waar is Klaagbaak niet voor bedoeld?
Klaagbaak is niet bedoeld voor het klagen over Fok!, de Fok!crew, medegebruikers, topics op Fok, berichten en reacties op de Frontpage, banners op Fok of andere internetfora. Topics die hierover gaan worden dan ook zonder pardon gesloten. Vragen en/of opmerkingen die Fok!-gerelateerd zijn horen thuis in Feedback. Ook geklaag over het gedrag van users en/of crewleden, hun manier van schrijven, quoten en dergelijke hoort hier NIET thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |