niet?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:58 schreef __Saviour__ het volgende:
hij heeft zichzelf aangegeven, en daarom is het opsporingsbericht niet meer nodig.
@home gedoe, vertelquote:Op donderdag 29 september 2005 12:59 schreef maniack28 het volgende:
Wel leuk hier op Fok! altijd
Die gast met dat @home gedoe dit jaar, die ontslagen werd,
Ryan en Stali met hun verhaaltje over de waterzuiveringsinstallatie enzo en dat ze verdwenen waren
En nu YildizOh god zeg.... het moet niet gekker worden
![]()
Who's next?
http://www.imperium-studios.nl/opgelicht/quote:Op donderdag 29 september 2005 12:59 schreef maniack28 het volgende:
Wel leuk hier op Fok! altijd
Die gast met dat @home gedoe dit jaar, die ontslagen werd,
Ryan en Stali met hun verhaaltje over de waterzuiveringsinstallatie enzo en dat ze verdwenen waren
En nu YildizOh god zeg.... het moet niet gekker worden
![]()
Who's next?
Hij wordt door Bubba ge-anaaliseerdquote:Op donderdag 29 september 2005 15:20 schreef Mikkie het volgende:
Hoe zit 't nou eigenlijk... heb er weinig van meegekregen... maar moet ie voorkomen of wat?
Jij bent roel?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:42 schreef Roellio het volgende:
[..]
http://www.imperium-studios.nl/opgelicht/
Opgeloste zaken verdwijnen altijd van de website.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:56 schreef releaze het volgende:
ik geloof dat Opsporing Verzocht zich heftig schaamt voor deze actie, ik kan het bericht van Yildiz met zn tas vol opblaasbare projectielen nergens vindenJammerrrr
Aangenomen dat dit over GSM's en oplichting via Marktplaats gaat: Opgelicht via marktplaatsquote:Op donderdag 29 september 2005 15:39 schreef tonks het volgende:
Jij bent roel?
Geef toe, die is minder leukquote:Op donderdag 29 september 2005 13:42 schreef Roellio het volgende:
[..]
http://www.imperium-studios.nl/opgelicht/
Was toch met Kasanova of Casanova of weet ik wat zn naam is.... Kastanova dusquote:
Het is kastanova newbiequote:Op donderdag 29 september 2005 17:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Was toch met Kasanova of Casanova of weet ik wat zn naam is.... Dr was een FokUser op zn site geweest ofzo en had iets veranderd of het een of ander en toen heeft Casanova op Fok! gedreigd zijn internet eruit te trekken (hij werkte toen bij @Home) of hij moest openlijk excuses bieden. Uiteindelijk is Casanova dus ontslagen vanwege het dreigen iemands internet eruit te trekken met de macht die hij bij @Home had. Maar uiteindelijk bleek zelfs dat hij het niet eens kon doen, al had ie het geweld.... lekker kneus... je baan kwijt voor een loser van Fok! die je een beetje loopt te spammen
Ach rot op.. alsof ik iedereen zn naam ga onthouden... en ik ben geen newbie, zit al jaren op Fok!quote:
Dan moet je zijn naam toch zeker kennen, kutnewbie.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ach rot op.. alsof ik iedereen zn naam ga onthouden... en ik ben geen newbie, zit al jaren op Fok!
stfu, relnichtquote:Op donderdag 29 september 2005 17:23 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Dan moet je zijn naam toch zeker kennen, kutnewbie.
Dé ex-crew rel lid.
Echt waar???!!!quote:Op donderdag 29 september 2005 17:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Was toch met Kasanova of Casanova of weet ik wat zn naam is.... Kastanova dusDr was een FokUser op zn site geweest ofzo en had iets veranderd of het een of ander en toen heeft Kastanova op Fok! gedreigd zijn internet eruit te trekken (hij werkte toen bij @Home) of hij moest openlijk excuses bieden. Uiteindelijk is Kastanova dus ontslagen vanwege het dreigen iemands internet eruit te trekken met de macht die hij bij @Home had. Maar uiteindelijk bleek zelfs dat hij het niet eens kon doen, al had ie het geweld.... lekker kneus... je baan kwijt voor een loser van Fok! die je een beetje loopt te spammen
Waxxerquote:Op donderdag 29 september 2005 17:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ach rot op.. alsof ik iedereen zn naam ga onthouden... en ik ben geen newbie, zit al jaren op Fok!
Die was ik net aant zoekenquote:Op donderdag 29 september 2005 17:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Lees er alles hier over terug: [MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |