Ik denk dat ie binnen 1 dag heel erg per ongeluk wordt overgereden. Ahh gos..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Toch wil ik een hond. Of een kat.
Als ik een hond of een kat moet raken ineens wel hoor!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:43 schreef Zwansen het volgende:
Ohja, jij kan niet rijden he!
Mijn Bentley...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
ja, en jouw babyblauwe 206cc die onder de stukken kat zit, want de Bentley krijg je vast niet mee van Z.
Ik mag ook heus wel in z'n Bentley rijden hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
ja, en jouw babyblauwe 206cc die onder de stukken kat zit, want de Bentley krijg je vast niet mee van Z.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:17 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik mag ook heus wel in z'n Bentley rijden hoor.. Zo issie wel.
Toch?
Hey PP,quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Hé weber, 1985 heeft gebeld, ze willen hun nieuws terug...
Het gaat idd wel sneller Zwans, was nu vooral nog ff wennen...quote:
Ik laat wel een apart tuinhuisje plaatsen voor je. Mag je daar fijn in slapen met je hond en je kat en je Bentley voor de deur.quote:
Ja Gerard VD Velde kon er ook niet aan wennen in het begin, wilde zelfs stoppen. Paar laat later werd ie Olympisch Kampioen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:26 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Het gaat idd wel sneller Zwans, was nu vooral nog ff wennen...
Als jij die Bentley ook betaalt is dat een afgesproken deal!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:28 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik laat wel een apart tuinhuisje plaatsen voor je. Mag je daar fijn in slapen met je hond en je kat en je Bentley voor de deur.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:25 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hey PP,
Meneer Pfeiffer heeft gebeld...
Hij wil zijn Eipstein-Barr virusjes terug...
Moggûhquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:29 schreef Cynic het volgende:
Goedemorgen!
Why ??quote:
phpBB forum zeker....quote:Defaced by Rixxon
This deface was sponsored by popular request.
* paarse_paashaas waves hi to all the guys in the 0x1FE channel
#Rixxon at irc.quakenet.org
dag.odenhall@gmail.com
valt dat toevallig tegelijk met anouks housewarmingquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
26 november, Fok!/ONZ/whatever-Meet te amsterdam!
vast wel!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
valt dat toevallig tegelijk met anouks housewarming
Kanker. Dan kan ik dus echt geen vrij voor krijgen. Waarom geen week eerder of later.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
26 november, Fok!/ONZ/whatever-Meet te amsterdam!
nee maar de 27e moet ik wel werken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
een week later is het zo'n beetje sinterklaas, lijkt me geen strak idee om dan een meet te houden!
Ik neem de 26e ook maar een maar een paar uur eerder vrij, meer niet.
hoiquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:31 schreef Nouk het volgende:
Ik zie helemaal geen topic heur PP.
iets beter kijken!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:31 schreef Nouk het volgende:
Ik zie helemaal geen topic heur PP.
Hoezo?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:37 schreef Nouk het volgende:
Oh kanker wat ben ik ook dom. Teringgodverdomme.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:25 schreef Zwansen het volgende:
abend.
tijd voor een beetje een up to date systeem dusquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
en Black & White 2 draait kut.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
vjöl?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |