abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 september 2005 @ 00:20:57 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30988024
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de streamverslagen. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van dinsdag 27 september 2005
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_30988116
Stream 1

0.03 Bij de blauwe stoelen. Joost : We slapen om en om vier uur. Ik ben zo over de zeik. We lopen met een petje op. Elke dag uien eten. We horen dat we niet genoeg opletten van BB. We houden ze gewoon alle drie in de gaten. Tanja heeft ook sigaretten en een aansteker achterover gedrukt. Maar de sigaretten hebben we. Ze heeft nog wel shag. Chantal blaast een kaars uit. Joost : Geen vuur meer. Geen vuur is ook geen roken. Ik voel me belazerd. Chantal : Het is een geintje. Zo moet je het zien. Joost : Voor hetzelfde geld, als wij ons werk doen zijn we nu al van de uien en de pindakaas af. Anders krijgen we het nog een week. Er wordt gewoon gerookt. Het wordt een zware nacht. Rob : Hee Joost, als we die aansteker weghalen worden ze nooit op heterdaad betrapt. Chantal : En daar draait alles om.

0.06 Joost legt Lieske in de badkamer uit wat de bedoeling is. Joost : Met je lange getandepoets. Stream weer naar de blauwe stoelen. Joost : Ik denk één iemand. Jij denkt alle drie. Twee keer in de badkamer een peuk. Ingrid : Tanja heeft alles al gezegd tegen Roel. 'Waarom doe je die deur dicht ?' Rob : Misschien hoort zij er ook bij. Rob even later : Ik denk ook dat het er één is. Joost : Dat denk ik ook. Rob : Ik weet gewoon dat hij het is. In de badkamer is twee keer gerookt. Ingrid : Tanja heeft veel te veel gezegd tegen Roel. Rob : Het maakt niet uit. Wij gaan ze pakken. Wij denken dat ze een opdracht hebben zo veel te roken op een dag.

0.10 Chantal : Hij begon net heel hard te lachen. Joost : Hij staat psychisch heel sterk in zijn schoenen. Met die vorige opdracht ook. Hij heeft dagen gedaan of hij ziek was. Iedereen kan hij goed voorliegen. Het was zo onwaarschijnlijk dat hij vier dagen zonder een krimp te geven (niet rookte). Chantal : Hij moet altijd naar de dagboekkamer om verslag te doen. Tanja niet. Joost : Hij poept maar met de deur open. Chantal : Je moet hem juist laten lopen en betrappen. Op het moment dat hij naar buiten gaat moet je hem laten gaan. Een sigaret duurt namelijk tien minuten. Een heleboel mensen kunnen een sigaret hun mond in doen. Dus ga met hem praten. Dat kan hij vast ook. Joost : Hij is vandaag al vijftien keer naar de plee geweest. Rob : Ik denk dat hij voor een bepaald tijdstip moet roken. Ik denk dat het heel kritiek wordt. Joost : Waarom houden we hem niet de hele tijd in de gaten ? Dan is de opdracht ook mislukt.

0.15 Chantal : Ik vind het een goede opdracht. Het geluid wordt ineens slecht. Dan staan alle streams op de vier blauwe stoelen terwijl er geen bewoner te zien is.
  woensdag 28 september 2005 @ 00:24:38 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30988137
0.10 De rookpolitie is heftig in de weer. Ze moeten en zullen de roker(s) betrappen. Er wordt druk over gediscussieerd.

00.18 Chantal, Menno en Ingrid doen een soort high five? en verdwijnen vervolgens uit beeld. Vier streams op een lege woonkamer.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_30988804
0.25 Rob en Chantal verschijnen weer. Het geluid is nog steeds slecht. Na acht minuten verschijnen Ingrid en Menno.

Stream 3

0.41 Eindelijk een stream met fatsoenlijk geluid. Menno en Ingrid helpen de rookpolitie bij het zoeken naar sigaretten en aanstekers. Er wordt o.a. in en op lampen gekeken. Rob denkt dat ze tevergeefs zoeken : Jongens, ze hebben die sigaretten op de badkamer, op het toilet of op onze kamer (de slaapkamer). Het nemen van een hap rauwe ui om de geur van sigarettenrook te verdrijven wordt besproken. Lieske : Voor donderdagavond gaat hij risico's nemen. Hoe dan ook. Rob : Lieske wil als eerste (opblijven). Lieske : Denk je dat dat de oplossing is ? Rob : Dan pak je de stopwatch. Ik hou de slaapkamer in de gaten. Lieske : Ik blijf gewoon op deze stoel zitten. Als één van de rokers naar buiten gaat ga ik er achter aan. Joost : En dus niet in slaap vallen.

0.48 Roel verschijnt. Roel : Nog effen bubbelen. Ga je mee bubbelen ? Rob : Tuurlijk. Roel lacht. Roel : Ik weet het allemaal al. Blijlkbaar heeft hij de biografieën bestudeerd. Rob : Goed hoor. Wanneer begon Cher te zingen ? Lieske : 1963. Linda verschijnt. Joost : Nog veertig uur jongens. Mijn schoonvader is bij de politie. Dus die heeft respect voor mij. De bewoners stellen elkaar vragen over de biografieën.
  woensdag 28 september 2005 @ 01:03:39 #5
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30988934

pi_30989501
0.56 Nathalie verschijnt.

0.57 Natahalie vertrekt weer : Jongens welterusten.

0.59 Joost gaat naar bed. Hij zegt dat hij er later vannacht uit gaat. Roel : Serieus ? Ga je dat echt doen ? Ik lach me dood. Hahahahahahahaha. Tanja verschijnt. Tanja : Zijn de kaarsen wel uitgeblazen ? Hahaha. Ralph verschijnt : Nou, kom maar met je vragen. Ze bespreken weer een aantal vragen. Roel laat het woord 'sigaretten' vallen als Lieske een vraag stelt.

1.13 Roel met harde stem in de slaapkamer : Joost, lig je al te slapen man ? Ik kan je een keer terug pakken met een harde stem. Joost : Ik draai vannacht nachtdienst dus ik kan nog wraak nemen. Rob : Ik weet hoe je het doet. Iedereen stinkt naar uien. Ik heb je uien zien kauwen. Roel : Jongens. We hebben hier inspecteur vlijmscherp. Joost : We weten alles. Roel : Gaan jullie de hele nacht opblijven ? Dan ga ik uit solidariteit meedoen. Joost : Sommige mensen stoppen echt. Voor mij is het een pricipekwestie geworden
En je weet hoe ik ben met principekwesties.

1.15 Roel in de badkamer. Rob staat hem buiten op de wachten. Rob : Boe. Roel : Ik zoek alleen maar mijn zwembroek meneer de hoofdofficier. Denk je dat het gaat lukken (een roker te betrappen) ? Rob : Nee. Roel : Ik ben Malle Pietje niet. Heeft iemand mijn zwembroek gezien eigenlijk ? Hij vindt hem op een stoel aan de keukentafel.

1.17 Roel gaat met Ralph in het bubbelbad. Roel : Die zegt niet zo veel. Rustige, overzichtelijke gesprekken. Roel tegen Lieske : Die pet moet achterstevoren anders heb ik de hele week voor niks gerookt, uh, niet gerookt. Chantal : Er zit nu echt iets in zijn zak. Lieske gaat het controleren. Tanja : Hij probeert je te verleiden Lies. Chantal als Lieske terug is : Sure ? Lieske : Sure.

1.19 Roel en Rob bespreken hun uitwerpselen in de slaapkamer. Joost : Ik heb al twee dagen niet gepoept. Rob : Ik ook. Vandaag pas weer. Joost : Het is in alle opzichten een goedkoop dieet. Het kost ook weinig toiletpapier. Met zijn allen eten en koken mis ik. Roel : Daardoor heb je lange dagen. Okee doei. Roel vertrekt nadat hij het licht uit heeft gedaan.

1.22 Op de gang. Roel : Jij zit niet bij de politie. Tanja : Ik ben een verklikker. Roel : Slaap lekker. Ik ga heel de nacht opblijven. Hij gaat richting het bubbelbad. Lieske : Ik vind hem ergens wel een beetje stressy. Chantal : Ik helemaal niet. Hij maakt grapjes. Roel komt terug. Chantal : Wat vergeten. Vuur ? Roel gaat naar de badkamer. Tanja : Weer. Ze gaat achter Roel aan. Lieske even later ook. Roel staat achter de deur op ze te wachten. Tanja : Lies, je moet hem fouilleren. Lieske doet het. Lieske : Ga maar. Chantal : Die zit ze gewoon te zieken. Roel : Welterusten. Tanja : Ik ga nog niet naar bed. Ik zal je betrappen Roel. Lieske tegen Roel als hij vertrekt : Een peuk in de regen.

1.29 Lieske in de badkamer, ik denk tegen Chantal : Volgens mij zit hij keihard met ons te dollen ? Heb jij ook het idee ? Alle streams staan weer op lege blauwe stoelen.

1.37 Tanja, Ingrid en Menno in de blauwe stoelen. Het geluid is weer erg zacht op alle streams.
pi_30990061
00:00 - 01:00 Goeie gesprekken maar door de fijne regisseur (of andere oorzaak), geen geluid te horen. De meeste tijd zijn alleen de blauwe stoelen te zien terwijl er overal in het huis wat gebeurd. Om 01:30 (ongeveer) gaat roel naar het bubbelbad, en lieske gaat erachteraan. Voor de rest naturrlijk niets te zie, afgezien van de (lege) blauwe stoelen in de woonkamer.

Big brother ga zo door.... zo trek je kijkers.... NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hopelijk morgen weer een normale regie.
pi_30990480
Stream 1

2.49 Er is weer beeld en geluid. In de keuken. Roel : Als ik nou ga slapen blijf je alsnog wakker ? Joost : Ja. Ik trek een nachtje door. Ik ben er van overtuigd dat er iets is. Niet tussen hemel en aarde want daar geloof ik niet in. Eigenlijk hoop ik dat ik mezelf heel erg belachelijk sta te maken en dat we er achteraf hartelijk om kunnen lachen. Roel : Ik ben blij dat ik niet in jullie schoenen sta. Joost : Ik ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta. Stoppen met roken is niet makkelijk. Bijna niemand houdt het vol. Roel omschrijft hoe het voelt. Joost eet boterhammen met pindakaas. Joost : Jij rookt thuis heel weinig ? Roel : Als ik blow bijna niet. Bij huiswerk of studeren rook ik wel veel. Het wordt geconditioneerd in je hersenen. Joost : Als ik jou een sigaret zou geven zonder nicotine ? Roel zegt dat dat niet uit zou maken. Inmiddels zitten ze in de blauwe stoelen.

2.55 Roel : Een joint daar zie ik het nut wel van in. Plus je raakt er niet aan verslaafd. Ik ben een rasblower. Roel zegt dat hij geen behoefte aan blowen. Roel over de sigaretten : Ik had wel erger verwacht. Joost : Ik ook. Alleen de eerste dag, je had een soort loomheid. Vandaag was je echt gewoon Roel. Zou je het kunnen volhouden nu helemaal te stoppen ? Roel : Het zou mogelijk zijn. Ik weet niet of ik de motivatie op kan brengen. Ik hoop niet dat ze aan het eind van de show (pas) zeggen (op donderdag), de weekopdracht is gehaald. Ik ben ook genomineerd. Joost : Ik snap dat het voor Tanja moeilijk is. Jij staat wat sterker in je schoenen. Roel : Die weekopdracht is makkelijk te doen. Soms even afzien. Roel maakt een vergelijking met de drooglegging in Amerika. Roel : Dat heeft volgens mij averechtse effecten. Joost zijn zender (?) gaat piepen. Misschien zit er een alarm op dat hij heeft gezet om wakker te blijven of om iemand wakker te maken.

3.05 Joost en Roel kletsen verder over roken. Joost zegt dat Nathalie drie pakjes per week rookt buiten het huis waarvan twee op vrijdag- en zaterdagavond als ze achter de bar staat. Joost : Zou die prijzenpot ooit voller worden ? Of zou het blijven bij die ton ? Roel : Ik zou er niet van wakker liggen. Ik dacht eerst dat de prijs een ton was. Ze bespreken hoe ze de prijs zouden kunnen besteden. Joost wil een Jaguar kopen. Roel zegt dat zijn broer weer op wereldreis is gegaan. Zelf wil hij eerst een stabiele basis hebben. Ze bespreken hun relatie met hun ouders.
pi_30990506
2h59: Roel en Joost zitten in de huiskamer en hebben het over het roken in combinatie met de zwangerschap van Tanja. Al zou Roel 1000en euro's krijgen, dan nog zou hij niet roken wanneer hij zwanger zou zijn, "Maar ik kan er niet over oordelen verder.." Ze willen er alles aan doen om het kindje gezond ter wereld te helpen. Vervolgens gaat het weer over roken en de verslaving, Roel vraagt zich af of het roken ooit helemaal uitgebannen zal worden. Van hem mag het, want hij vindt het ergens een bekrompen verslaving. Joost: "Zoals in Amerika met het antirookbeleid van Bush, maar alles wordt wel betaald door de sigarettenindustrie."
Roel heeft bewondering voor Nathalie, dat zij de behoefte gewoon kan uitschakelen.. "Ik ken maar weinig van die mensen en hier zitten er wel 3 of 4 in huis.."

03h06: Joost vraagt zich af of de prijzenpot ooit hoger zal worden, of dat het bij een ton zal blijven? Roel zal er niet minder om slapen. Volgens hem kan je met 12 a 13.000 euro zo de hele wereld rond, maar je kan je geld natuurlijk ook in een huis stoppen. Joost wil met al zijn vrienden en iedereen die hij leuk vindt een avond flink gaan eten en zuipen en daarna lekker op reis "en dan is het geld wel op denk ik." Of hij koopt er een vakantiehuisje van in Italië, hij wil in ieder geval iets van de wereld zien. Roel heeft het over zijn broer en hun reis. Zijn broer heeft bij terugkomst gewerkt om weer geld bij elkaar te sparen om vervolgens weer op reis te gaan. Roel staat er steviger door in zijn schoenen en hij staat niet meer snel te kijken van dingen, hij is er koelbloediger door geworden.

03h11: Joost vindt het jammer dat zijn ouders zich telkens zorgen maken, waarop Roel zegt dat hij blij is dat zijn ouders niet zo zijn als die van Joost. "Mijn ouders stimuleerden ons juist om het huis uit te gaan." Joost is daarom ook het BBhuis in gegaan en hoopt dat zijn ouders nu zien dat het echt wel goed komt met hem. "Misschien ga ik wel een studie doen, misschien moet ik eerst wel op reis en vind ik dan iets, misschien.." Roel wil als hij het huis uit komt in elk geval zijn papiertje halen voor zijn studie. Hij kan zich voorstellen dat Joost zijn ouders dat ook bij Joost zouden willen zien. Het gaat over Roel zijn broertje, die eerst ook niet wist wat hij moest doen. "Toen hebben mijn ouders gezegd dat hij dan toch echt zijn eigen boontjes moest gaan doppen en nu is hij uiteindelijk toch gaan studeren, nu weet hij wat hij wil. Dat moet je allemaal niet zo jong doen.."

(Roel en Joost zijn voorlopig nog niet van plan naar bed te gaan geloof ik, maar ik wel, dus laat ik het bij deze)
zorgen moet je doen, niet maken!
  woensdag 28 september 2005 @ 03:31:39 #10
104871 remlof
Europees federalist
pi_30990552
wel grappig zoals roel nu joost loopt te dollen
  woensdag 28 september 2005 @ 03:35:18 #11
104871 remlof
Europees federalist
pi_30990558
roel weigert gewoon om naar bed te gaan zodat joost denkt dat hij naar buiten wil om te roken....

eerder:
joost: "ja het is een kat en muis spelletje he? het lijkt alleen of de katten de muizen zijn en de muizen de katten"
roel: "ja ik weet ook niet hoe het afloopt, we zien het donderdag wel"

[ Bericht 3% gewijzigd door remlof op 28-09-2005 03:50:16 ]
  woensdag 28 september 2005 @ 03:47:32 #12
104871 remlof
Europees federalist
pi_30990582
roel gaat naar bed.
joost: "ik blijf hier, hoewel ik het gevoel heb dat dit als een lul op een drumstel slaat"

pi_30990597
3.16 Roel en Joost bespreken studies en keuzes maken in het leven. Roel heeft Havo gedaan, vervolgens VWO voor volwassenen. Roel : Toen ben ik helemaal los gegaan. Natuur- en scheikunde heeft hij niet gehaald. Vervolgens heeft hij de lerarenopleiding biologie gedaan. Nu doet hij de studie psychologie.

3.25 Roel : Even mijn tanden poetsen. Dan ga ik slapen. Joost : Ik moet nog een uurtje ongeveer. Na een minuut volgt Joost Roel naar de badkamer. Joost : Ik vind het soms wel leuk me gek te laten maken met al die theorieën en dat gelul. Roel : Ik ben zelf ook wel benieuwd, over aanstaande donderdag (o.i.d.). Joost : Het is eigenlijk een raar kat en muis spelletje. Joost volgt Roel naar de blauwe stoelen. Joost : Ben je echt een keer drie dagen achter elkaar opgebleven ? Roel : Zo vaak. Hij zegt dat het goed voor je is, dat je er een opkikker van krijgt. Roel : Op Lowlands drie nachten. Ik heb niet eens een tent meegenomen. Het schijnt wel goed te helpen tegen depressiviteit. Echt een nacht overslaan. Joost : Misschien ben ik nog vrolijker morgen. Roel : Dan moet je de hele nacht doortrekken. Jij gaat Rob wakker maken ? En daarna Lieske ? Dan moet je een uur in je ééntje zitten. Ze kletsen over baantjes die ze gehad hebben en over asielzoekers. Joost vindt dat de westerse wereld veel meer moet ingrijpen om vluchtelingenstromen te voorkomen en dat vluchtelingen in buurlanden moeten worden opvangen. Roel is niet anti-globalisering. Het gesprek komt op het milieu. Joost zegt dat in sommige gemeenten apart ingezameld afval weer bij elkaar wordt gegooid. Roel denkt dat dat fabeltjes zijn.

3.45 Roel : Ik ga slapen man. Joost : Ik heb het gevoel dat dit als een lul op een drumstel slaat dus ik ga morgen weer lekker slapen. Roel : Succes. Roel gaat de slaapkamer in. Joost kijkt hem na. Hij gaat in een stoel zitten van waaruit hij de gang in de gaten kan houden. Dan gaat hij de badkamer en het toilet inspecteren. Vervolgens zet hij een aantal glazen op het aanrecht. Nu zie ik hem niet meer op de streams.

Dit is het voorlopig van mij.
  woensdag 28 september 2005 @ 04:16:57 #14
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_30990638

Roel is net naar bed gegaan. Joost blijft wakker om met zijn lul op een drumstel te slaan. Al had ik het idee dat hij dat figuurlijk bedoelde.

Ik ga ook naar bed.
Confidence through competence
  woensdag 28 september 2005 @ 05:00:27 #15
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30990704
4:30

Nadat Roel naar bed is gegaan komt Rob de woonkamer in ze bespreken wat geneuzel over roken op het toilet en ze ruiken daar even. Joost gaat naar bed. Rob neemt de wacht over.

4:45

Nu houdt Rob zeer gediciplineerd de wacht

woensdag 28 september 2005 @ 05:16:58 #16
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_30990714
Roel wordt wakker en gaat naar de WC. Rob heeft *niet* door dat Roel op de WC zit. Hij wordt wel toevallig wakker en doet zijn been af, en gaat weer slapen. Net op dat moment komt Roel uit de WC, blijft een halve minuut naar Rob kijken, en tenslotte kan Rob zijn lach niet meer inhouden:

Confidence through competence
pi_30990761
06: 40u Lieske is (zittend op de grond) haar nagels aan het veilen
en haar voeten aan het insmeren met een creme....

De rest van de streams op de kamers waar iedereen in bed ligt

06:59u Roel; rekt zich uit en kijkt even op (luisterend?) Hij legt zijn hoofd weer op zijn kussen en slaapt verder.

07:33u Lieske eet een boterham met pindakaas, ze wappert met haar handen, ze heeft net haar nagels gelakt.

07:34u ze gaat haar tanden poetsen lopend door de woonkamer

07:38u onderwijl maakt ze ook nog een pan schoon...

07:42u: ze neemt een slok water en is klaar....

[ Bericht 19% gewijzigd door Nostalgist op 28-09-2005 07:42:20 ]
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  woensdag 28 september 2005 @ 07:37:09 #18
1835 Jangalene
From the Twilight zone
pi_30990886
Lieske zit in de 'gang' tussen beide slaapkamers (heeft haar nagels gelakt) en loopt nu naar de keuken. Slaakt een zucht, eet wat kruimeltjes brood die op de broodplank liggen.
Ze loopt heen en weer (badkamer/keuken) terwijl ze haar haar tanden poetst (rost).
In de slaapkamers complete rust.
Door weinig te zeggen vertel je vaak meer dan door veel te zeggen.
  woensdag 28 september 2005 @ 10:05:30 #19
58921 Day
You can fly!
pi_30992822
10:04 uur
Dido en Linda zijn al op en bespreken hun dromen van de afgelopen nacht. Joost loopt met pet op en handen op de rug heen en weer op de gang.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_30993836
10.42 uur

Alle 4 de streams staan alleen op de woonkamer gericht en veel is er nou niet echt te beleven.
De bewoners zitten in de woonkamer en bespreken de biografieen voor de vragen die ze moeten beantwoorden. Lieske is duidelijk nog wat brak van de nacht en ligt half slapend, half wakker onder het dekbed op de bank. Ralf bespreekt met Rob, Nathalie, Linda en Menno de biografie van Alicia Keys.

Een manier om de man van je dromen in uw armen te sluiten: ga in de trein vlak tegenover hem zitten en dan maar hopen dat er iemand voor de trein springt.
pi_30994399
11.13 Linda, Nathalie en Joost zitten in de dagboekkamer.
Zij zijn de Biografieen aan het instuderen.
Linda opent een envelop met nieuwe biografieen... en dan zoomt de camera in op de "zitbal" van het huis..... een mooi zicht dus.
om 11.17 hebben we weer beeld in de dagboekkamer.

Een manier om de man van je dromen in uw armen te sluiten: ga in de trein vlak tegenover hem zitten en dan maar hopen dat er iemand voor de trein springt.
pi_30996119
12.09 Menno en Roel zittenop het aanrecht in de keuken.
Roel legt uit hoe de hersenen volgens hem werken en heeft het over onderzoekjes die je kunt gebruiken om je hersenen te testen.

"er zijn wetenschapers die beweren dat dolfijnen intelligenter zijn dan mensen terwijl zij niet de kennis hebben die wij hebben"... aldus Roel

12.15 en Roel smeert nog maar eens een boterham met pindakaas

12.19 Menno bespreekt zijn dislectie probleem met Roel en Joost. volgens Roel heeft dislectie niks met intelligentie te maken. "het gaat gewoon over bepaalde lettercodes die trekken een bepaalde route van klanken naar onze hersenen, bij iemand die dislecties is gaat die route van klanken net andersom. en komt het woord er anders uit bij het lezen dan iemand die niet dislecties is".
  woensdag 28 september 2005 @ 14:00:25 #23
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30998575

woensdag 28 september 2005 @ 16:06:22 #24
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31001784
Sorry guys, dit is echt te saai om een streamverslag van te schrijven. Er wordt nog steeds geleerd. Ze weten nog steeds niet of het nu Janis Joplin of Jocelyn Joplin is.

Als troost wat screenshots van Scanman:

pi_31002096
Na een discussie met Roel wil Tanja wederom naar huis. Ze heeft het helemaal gehad. Roel zei dat zij misschien wel boeiend voor BB was, maar totaal niet voor hem en dat ze niet zo moest klagen over het eten.

Tanja vindt dat ze niet voldoende eten krijgt, te weinig slaap etc. Ook al kan een dietiste nog wel zeggen dat groenten uit blik net zo gezond is als verse groenten, ze vindt het maar niets.

Chantal praat op haar in, maar bereikt uiteraard niets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')