2h59: Roel en Joost zitten in de huiskamer en hebben het over het roken in combinatie met de zwangerschap van Tanja. Al zou Roel 1000en euro's krijgen, dan nog zou hij niet roken wanneer hij zwanger zou zijn, "Maar ik kan er niet over oordelen verder.." Ze willen er alles aan doen om het kindje gezond ter wereld te helpen. Vervolgens gaat het weer over roken en de verslaving, Roel vraagt zich af of het roken ooit helemaal uitgebannen zal worden. Van hem mag het, want hij vindt het ergens een bekrompen verslaving. Joost: "Zoals in Amerika met het antirookbeleid van Bush, maar alles wordt wel betaald door de sigarettenindustrie."
Roel heeft bewondering voor Nathalie, dat zij de behoefte gewoon kan uitschakelen.. "Ik ken maar weinig van die mensen en hier zitten er wel 3 of 4 in huis.."
03h06: Joost vraagt zich af of de prijzenpot ooit hoger zal worden, of dat het bij een ton zal blijven? Roel zal er niet minder om slapen. Volgens hem kan je met 12 a 13.000 euro zo de hele wereld rond, maar je kan je geld natuurlijk ook in een huis stoppen. Joost wil met al zijn vrienden en iedereen die hij leuk vindt een avond flink gaan eten en zuipen en daarna lekker op reis "en dan is het geld wel op denk ik." Of hij koopt er een vakantiehuisje van in Italië, hij wil in ieder geval iets van de wereld zien. Roel heeft het over zijn broer en hun reis. Zijn broer heeft bij terugkomst gewerkt om weer geld bij elkaar te sparen om vervolgens weer op reis te gaan. Roel staat er steviger door in zijn schoenen en hij staat niet meer snel te kijken van dingen, hij is er koelbloediger door geworden.
03h11: Joost vindt het jammer dat zijn ouders zich telkens zorgen maken, waarop Roel zegt dat hij blij is dat zijn ouders niet zo zijn als die van Joost. "Mijn ouders stimuleerden ons juist om het huis uit te gaan." Joost is daarom ook het BBhuis in gegaan en hoopt dat zijn ouders nu zien dat het echt wel goed komt met hem. "Misschien ga ik wel een studie doen, misschien moet ik eerst wel op reis en vind ik dan iets, misschien.." Roel wil als hij het huis uit komt in elk geval zijn papiertje halen voor zijn studie. Hij kan zich voorstellen dat Joost zijn ouders dat ook bij Joost zouden willen zien. Het gaat over Roel zijn broertje, die eerst ook niet wist wat hij moest doen. "Toen hebben mijn ouders gezegd dat hij dan toch echt zijn eigen boontjes moest gaan doppen en nu is hij uiteindelijk toch gaan studeren, nu weet hij wat hij wil. Dat moet je allemaal niet zo jong doen.."
(Roel en Joost zijn voorlopig nog niet van plan naar bed te gaan geloof ik, maar ik wel, dus laat ik het bij deze)
zorgen moet je doen, niet maken!