Jawelquote:
Mmm.. ik heb toch echt al je posts daar gelezenquote:
Heb ik jou op msn ?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mmm.. ik heb toch echt al je posts daar gelezenNou ja, laat maar, zo boeiend kan het nu ook weer niet zijn
Ik ga liever met meerdere mensen, weet niet echt waarom. Vind t gewoon gezelliger, zowel als je daar bent maar helemaal als je weer thuis bent en je er nog over na kunt pratenquote:Op woensdag 28 september 2005 00:41 schreef DaMook het volgende:
Ik wil ook gaan, alleen of met meerdere interesseert mij ook niet zoveel. Alleen kun je ook lol hebben
.
Dubai wil ik ook nog eens heen. Lijkt me ook een supervet land om eens te bezoeken.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ga liever met meerdere mensen, weet niet echt waarom. Vind t gewoon gezelliger, zowel als je daar bent maar helemaal als je weer thuis bent en je er nog over na kunt pratenBij J lag het al een tijdje in de planning dus ja, dan snap ik t allemaal ook wel. Ik heb op het moment alleen nog maar zoiets van: mmm dat lijkt me wel leuk
Net zoals dat ik nog wel een keer naar Dubai, Hawai en alles wil..
Denk niet dat je heel veel verder komt dan dat met goedkoop uitbreidenquote:Op woensdag 28 september 2005 00:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dubai wil ik ook nog eens heen. Lijkt me ook een supervet land om eens te bezoeken.Ik heb ook al 75 Deense Kronen, ongeveer 10,00 euro, zodat ik wat te vreten kan kopen daaro aangezien ik geen benul heb of men ook euro's accepteert in Kopenhagen op het vliegveld. En ik heb nog 8 dollar, even kijken op welke manier ik dat goedkoop ga uitbreiden.
Haha die toren is wel vet. Die eilandengroepen ook wel. The Palms eilanden Jumeirah, Jebel Ali en Deira.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Denk niet dat je heel veel verder komt dan dat met goedkoop uitbreidenIk wil eigenlijk pas naar Dubai als die mega wolkenkrabber af is (Burj Dubai) maar aangezien dat nog wel een tijdje duurt heb ik voorlopig de tijd. Ik zie toch op het moment vooral veel in van die écht tropische gebieden; vriend van me was afgelopen zomer naar Dubai en de Malediven, foto's waren echt heel vet....
Precies dus dat wil ik dan wel gelijk ook in 1 moeite door doenquote:Op woensdag 28 september 2005 00:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Haha die toren is wel vet. Die eilandengroepen ook wel. The Palms eilanden Jumeirah, Jebel Ali en Deira.
[[url=http://guide.theemiratesnetwork.com/living/dubai/images/the_palm/palm_jumeirah.jpg]afbeelding[/ur
Malediven had ik in de planning staan voor juli volgend jaar maar dat lag niet op de route. Tenzij ik 3000 euro over heb voor een ticket.
quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 08:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..].
Ik snap eigenlijk niet waarom ik al zo vroeg op ben, was er om 7:30 al uit, maar ik kan gewoon niet uitslapen.
Ik vind ze juist wel toffer, heb je een echt .nl adres! (met een staartje...)quote:Op woensdag 28 september 2005 08:53 schreef Fwnk het volgende:
mja
Effe zoeken
Das wel weer lastiger te onthouden
Hij is bijna klaarquote:Op woensdag 28 september 2005 08:55 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik vind ze juist wel toffer, heb je een echt .nl adres! (met een staartje...)
Posten!quote:Op woensdag 28 september 2005 09:15 schreef Ayaxola het volgende:
Omg, ik weet eindelijk wat voor kop er achter Junkiesietze schuil gaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |