quote:Op woensdag 28 september 2005 10:13 schreef Z het volgende:
Marjorie Courtenay-Latimer (opgezocht ...)
Nou, in Ice Age stierven ze op een heel andere manier uit.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:11 schreef Bolkonsky het volgende:
Het schijnt dat de dodo een te zachtmoedig dier was om te kunnen overleven en is uitgestorven door toedoen van de mens.![]()
Als je een Dodo dode, maakte hij een geluid waardoor andere Dodo's neiuwsgierig werden en dus kwamen kijken wat er aan de hand was, totaal niet schuwe dieren dus. En dat terwijl ze niet eens lekker waren ...quote:Op woensdag 28 september 2005 10:11 schreef Bolkonsky het volgende:
Het schijnt dat de dodo een te zachtmoedig dier was om te kunnen overleven en is uitgestorven door toedoen van de mens.![]()
Jij hebt ook Bill Brysons 'A short history of nearly everything' gelezen, hè.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:16 schreef Z het volgende:
[..]
Als je een Dodo dode, maakte hij een geluid waardoor andere Dodo's neiuwsgierig werden en dus kwamen kijken wat er aan de hand was, totaal niet schuwe dieren dus. En dat terwijl ze niet eens lekker waren ...
quote:Op woensdag 28 september 2005 10:18 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Jij hebt ook Bill Brysons 'A short history of nearly everything' gelezen, hè.![]()
Nee, Nederlanders in de tijd van de Nederlandse kolonie op Mauritius noemden hem dan ook de "walgvogel".quote:Op woensdag 28 september 2005 10:16 schreef Z het volgende:
[..]
Als je een Dodo dode, maakte hij een geluid waardoor andere Dodo's neiuwsgierig werden en dus kwamen kijken wat er aan de hand was, totaal niet schuwe dieren dus. En dat terwijl ze niet eens lekker waren ...
Doet me denken aan het masker van Boudewijn/Baldwin IV van Jeruzalem (uit de film dan he?), maar zal wel niet....quote:Op woensdag 28 september 2005 10:14 schreef pyl het volgende:
Wat is dit? En waar is het gevonden?
[afbeelding]
Het is een Romeinse helm met viziermasker, van ijzer en bekleed met verzilverd brons, gedeeltelijk verguld, eind 1ste eeuw.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:24 schreef BwennieBren het volgende:
Doet me denken aan het masker van Boudewijn/Baldwin IV van Jeruzalem (uit de film dan he?), maar zal wel niet....
Amsterdam!quote:Op woensdag 28 september 2005 10:30 schreef pyl het volgende:
[..]
Het is een Romeinse helm met viziermasker, van ijzer en bekleed met verzilverd brons, gedeeltelijk verguld, eind 1ste eeuw.
En gevonden (en te bewonderen) in?
(De stad der steden.)![]()
quote:
Da's evident.quote:Ik heb geen idee Pyl![]()
Ben jij daar al geweest? Ik had er over gelezen, dat moet een bijzondere tentoonstelling zijn!quote:Op woensdag 28 september 2005 10:37 schreef pyl het volgende:
[...]
expositie over de Gebroeders van Limburg.![]()
Eerlijk? Zo dichtbij? Ik ga zeker eens kijken!quote:Op woensdag 28 september 2005 10:37 schreef pyl het volgende:
Nijmegen natuurlijk, de oudste stad van het land. Het (erg mooie) masker is te zien in Museum Het Valkhof - kun je meteen naar de (niet te missen) expositie over de Gebroeders van Limburg.![]()
Tuurlijk ben ik daar geweest.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:39 schreef Z het volgende:
Ben jij daar al geweest? Ik had er over gelezen, dat moet een bijzondere tentoonstelling zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |