quote:Op woensdag 28 september 2005 09:05 schreef pyl het volgende:
Dat zijn we allemaal van tijd tot tijd, Bolko!![]()
Zijn beroep is onbekend gebleven, maar je zit verdomd dichtbij...........quote:Op woensdag 28 september 2005 09:13 schreef Tokay het volgende:
Is het de schedel van de aller-aller-allereerste Chinese restauranthouder?![]()
Geen haantje, een eendje.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:14 schreef Bolkonsky het volgende:
Is dat een haantje?
Het is de aller-aller-allereerste Chinees - wiens beroep onbekend is gebleven - ?quote:Op woensdag 28 september 2005 09:16 schreef pyl het volgende:
Zijn beroep is onbekend gebleven, maar je zit verdomd dichtbij...........![]()
We weten alleen dat het geen zanger was.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:18 schreef Tokay het volgende:
Het is de aller-aller-allereerste Chinees - wiens beroep onbekend is gebleven - ?![]()
Aha! En jij hebt 'm gevonden. Snel, een brief naar Science!quote:Op woensdag 28 september 2005 09:19 schreef Z het volgende:
Het is de missing link!
De China-mens niet, maar wel de .....-mens.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:20 schreef Z het volgende:
......maar de China-mens bestaat nog niet toch?
quote:Op woensdag 28 september 2005 09:25 schreef BwennieBren het volgende:
Heeeeeeeeee de pekingmens!morgen allemaal!
Het is dan ook de 'missing link' tussen de homo erectus en de homo sapiens, of heb ik het nu mis?quote:Op woensdag 28 september 2005 09:25 schreef pyl het volgende:
Bolko zat er met zijn homo erectus toch verdraaid dichtbij, lees ik nu.![]()
Daarover worden hele debatten gevoerd tussen paleontologen, als ik het allemaal goed begrijp. Ook creationisten mengen zich in de discussies over de betekenis van de Pekingmens. Google maar eens op "Peking man".quote:Op woensdag 28 september 2005 09:27 schreef Bolkonsky het volgende:
Het is dan ook de 'missing link' tussen de homo erectus en de homo sapiens, of heb ik het nu mis?
Nee, het is niet Whoopi.....quote:
Charles Dawsonquote:Op woensdag 28 september 2005 09:30 schreef Z het volgende:
Pyl hoe heette die Engelse wetenschapper ook alweer die loog over de missing link, door zelf een schedel in elkaar te zetten ...? Kan er zo snel even niets over vinden ...
quote:Op woensdag 28 september 2005 09:35 schreef BwennieBren het volgende:
Charles Dawson
Ze noemde het de Piltdown Man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |