Feli! Hoe groot moet het ding worden? artikel of verslagformaat?quote:Op woensdag 28 september 2005 16:07 schreef nixxx het volgende:
ik ben trots op mezelf.. heb nu een echt goede opzet gemaaktdan moet het vanaf nu wel gaan lukken met die scriptie
De netwerkstekker uit je computer trekken?quote:Op woensdag 28 september 2005 16:12 schreef nixxx het volgende:
en je niet laat afleiden
quote:Op woensdag 28 september 2005 16:15 schreef Pheno het volgende:
15-20, had ik dat maar als afstudeerscriptie gehad
het waren er 300En dat in een week gemaakt, omdat ik altijd alles uitstel
Mijn afstudeerscriptie was 35 pagina kerntekst (mochten er 30 zijn maximaalquote:Op woensdag 28 september 2005 16:15 schreef Pheno het volgende:
15-20, had ik dat maar als afstudeerscriptie gehad
het waren er 300En dat in een week gemaakt, omdat ik altijd alles uitstel
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:12 schreef _Cara_ het volgende:
Juist... zo is het maar net....with a little help...
![]()
Ik ga spaghetti maken... tot laters..
Ik heb altijd moeite om tot de aanbevolen hoeveelheid pagina's te komen. Daarom schijf ik ook liever een artikel dan een verslag.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mijn afstudeerscriptie was 35 pagina kerntekst (mochten er 30 zijn maximaal) en ~90 pagina bijlagen.. je moet het toch ergens laten he
Deze scriptie is het laatste vakje dat ik nog even moet
planning is de eerstvolgende diploma uitreiking.. in december.. ben ik ingenieur/MScquote:Op woensdag 28 september 2005 17:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik heb altijd moeite om tot de aanbevolen hoeveelheid pagina's te komen. Daarom schijf ik ook liever een artikel dan een verslag.
Maar dan ben je dus binnenkort klaar,. Ik moet nog tot ongeveer oktober volgend jaar,
.
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:04 schreef Viper_74 het volgende:
hoerenzooi, heb ik weer
koop ik corus, gaat me order er niet door, stom kut internet
stijgen ze gelijk 3 cent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |