sex zonder tietenquote:Op woensdag 28 september 2005 12:18 schreef _Cara_ het volgende:
Sex en tieten... en ik heb nog geeneens fatsoenlijk gegeten..
![]()
Heb je ook alweer gelijk in.quote:
Jezus, das toch geen manier van doen!!quote:Op woensdag 28 september 2005 12:23 schreef Pheno het volgende:
Nee, ziek van de bureaucratie.
Ondertrouw ging al niet zoals het hoort. Nu het gesprek met de ambtenaar ook al niet.
Die KUTHOER was naar een feestje toe, en liet 3 stellen in de binnenplaats van het kasteel staan. Wij wachtten nog het minst langst, het stel dat voor ons was, was er al een half uur eerder.
Das wel erg aso inderdaadquote:Op woensdag 28 september 2005 12:23 schreef Pheno het volgende:
Ondertrouw ging al niet zoals het hoort. Nu het gesprek met de ambtenaar ook al niet.
Die KUTHOER was naar een feestje toe, en liet 3 stellen in de binnenplaats van het kasteel staan. Wij wachtten nog het minst langst, het stel dat voor ons was, was er al een half uur eerder.
jezus, wat een tiefuszooiquote:Op woensdag 28 september 2005 12:23 schreef Pheno het volgende:
Stop daar nu maar niet teveel energie meer in..het is gebeurd en je kunt er nix meer aan doen..quote:Op woensdag 28 september 2005 14:07 schreef Pheno het volgende:
ik ben niet weg, ik ben pissed
Dag Marc, enjoy your sun!!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:58 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga naar huis, tot laters allemaal
Wanneer ga je eigenlijk trouwen?quote:Op woensdag 28 september 2005 14:24 schreef Pheno het volgende:
Echt leuk kun je het niet noemen: ondertrouw al ruk, dit ruk. Sjees, wordt nog een leuk dagje zo....
Jaja ik snap het wel... maar het kan alleen maar beter worden toch? en dat wordt het ook!!quote:Op woensdag 28 september 2005 14:24 schreef Pheno het volgende:
Echt leuk kun je het niet noemen: ondertrouw al ruk, dit ruk. Sjees, wordt nog een leuk dagje zo....
Je hebt mijn uitnodiging al gehadquote:Op woensdag 28 september 2005 14:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wanneer ga je eigenlijk trouwen?![]()
Tja.. als ik kon toveren... zou ik het allemaal perfect voor je regelen...quote:Op woensdag 28 september 2005 14:31 schreef Pheno het volgende:
Als het aan de gemeente ligt niet
Stelletje incompetente apen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |