Get used to it!quote:Op woensdag 28 september 2005 11:29 schreef marcb1974 het volgende:
Smorgens melis,
al weer een vroege dag zeg
Dat patroon krijg je heel snel hoor als het echt moet.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:41 schreef melismay het volgende:
Ik moet wel weer een beetje normaal patroon krijgen, mocht ik straks weer aan het werk gaan... Maar tot nu toe lukt het nog niet zo heel goed
Dan ga je vandaag lekker niet zo veel doen voor de veranderingquote:Op woensdag 28 september 2005 11:46 schreef _Cara_ het volgende:
Nou mijn patroon ligt aan diggelen vandaag.. het is niks en het wordt niks..
Ben een beetje duf...
Nou ben benieuwd, ben slecht te beïnvloeden hoor....quote:Op woensdag 28 september 2005 11:47 schreef melismay het volgende:
Ik ga gewoon lekker slechte invloed hebben op iedereen vandaag
kutwijfquote:Op woensdag 28 september 2005 11:47 schreef melismay het volgende:
Oe! Slappe lach is leuk!quote:Op woensdag 28 september 2005 11:48 schreef _Cara_ het volgende:
En alsof dat nog niet alles is krijg ik ook nog zomaar ineens de slappe lach..![]()
Je vindt het wel leukquote:
Dus daarom kom ik niet lekker op gangquote:Op woensdag 28 september 2005 11:47 schreef melismay het volgende:
Tjonge wat ben jij snel te beïnvloeden.. valt me tegen..quote:Op woensdag 28 september 2005 11:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dus daarom kom ik niet lekker op gang
Kutwijf!
Ik heb ook een slechte invloed op jou, je leert al te schelden.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dus daarom kom ik niet lekker op gang
Kutwijf!
Watte ontbijt of lunch?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:52 schreef Viper_74 het volgende:
maar hebben jullie nou al gegeten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |