quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:50 schreef marcb1974 het volgende:hulameisje, bah zeg, ga je mond eens spoelen met accu zuur
Doe even lekker de laatste post in het vorige topic lezen danquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Wat nou? Jij begint over exotisch![]()
Doet us uitleggen![]()
Does niet zo vrolijk ja, ze hebben verlorenquote:
Hiquote:
Hulameisjes?? waar ??quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:48 schreef Morwen het volgende:
Exotisch?
Ben jij stiekum een hulameisje?![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Does niet zo vrolijk ja, ze hebben verloren![]()
marcquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hulameisjes?? waar ??![]()
![]()
Ik weet wel iemand die ik in een rieten rokje wil zien
ow... nee.. een vrouw graagquote:
Post jij je tieten eensquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:03 schreef melismay het volgende:
Kut scheids Marc..
En daar moet ik van onder de indruk zijnquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
En daar moet ik van onder de indruk zijn![]()
Ja.. want als jij het niet bent is mel het ook niet en dan post ze dr tieten nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
En daar moet ik van onder de indruk zijn![]()
Ik raak ondertussenook wel benieuwd naar die tieten.quote:
klinkt coolquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:10 schreef Breetai het volgende:
Exotisch: I.p.v. het standaard rammen en subtiel beuken vanuit Okinawa oefenden we wat Katori uit Japan.
Dit zit veeeel subiteler in elkaar. Katori staat voor een van de oudste zwaardvechtstijlen die er bestaat. De technieken richten zich er op om voorzichtig alle bevestigingsbandjes van je tegenstander z'n harnas los te snijden. Zodat het allemaal wat minder comfortabel zit. Als laatste snij je 'm dan rustig door midden.
De warming up bestond dit keer uit een yoga oefening. Op het examen lag de helft op apegapen en toen moesten we nog beginnen. M'n hersenen hebben tussendoor ff pauze genomen waardoor ik gewoon op automatisch piloot verder moest gaan.
Dus weer eens weer heel wat anders.
Wat is er met mel haar tieten? Zijn vast de moeite waard maar om nou te gaan meppenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja.. want als jij het niet bent is mel het ook niet en dan post ze dr tieten niet
Ik vind het ook heel cool. Zeker als het zweet er eens niet uit gutst.quote:
Ze is ze aan het inscannenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
melis is wel heel stil ineens...........
Is dat niet een standaard onderdeel van sport, zweet?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:14 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel cool. Zeker als het zweet er eens niet uit gutst.
Gewoon vooraan beginnen, je krijgt vast een keer het goede nummer te pakkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:15 schreef 1040STf het volgende:
Hoe kan ik nu bellen als ik het nummer niet heb.
Bellen kan altijd, het is alleen de vraag of je de juiste dan aan de lijn krijgtquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:15 schreef 1040STf het volgende:
Hoe kan ik nu bellen als ik het nummer niet heb.
Uiterst goed opgemerkt M.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Bellen kan altijd, het is alleen de vraag of je de juiste dan aan de lijn krijgt![]()
Ik zweet doorgaans niet zoveel. Zo zwaar weeg ik ook weer niet. Dus als er druppels gaan vormen op m'n voorhoofd dan ligt de rest al op apegapen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
Is dat niet een standaard onderdeel van sport, zweet?
Ah ok, ik zweet al als ik ze zie warmlopen, net iets anders dusquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:23 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik zweet doorgaans niet zoveel. Zo zwaar weeg ik ook weer niet. Dus als er druppels gaan vormen op m'n voorhoofd dan ligt de rest al op apegapen.
Hoe staat het met de foto's?
Dat is nog niet genoeg.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:26 schreef Twisted_fok het volgende:
ik heb mn foto al naar 3 mensen gestuurd vandaag, dat is wel genoeg
Daar zat ik weer niet bij hequote:Op dinsdag 27 september 2005 23:26 schreef Twisted_fok het volgende:
ik heb mn foto al naar 3 mensen gestuurd vandaag, dat is wel genoeg
Not impressedquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja.. want als jij het niet bent is mel het ook niet en dan post ze dr tieten niet
Ik was even met wat anders bezig hoor, iets wat niet met tieten te maken hadquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
melis is wel heel stil ineens...........
Saaaaaaaaai dusquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:56 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik was even met wat anders bezig hoor, iets wat niet met tieten te maken had
Nee ik ben luchtquote:Op woensdag 28 september 2005 08:41 schreef _Cara_ het volgende:
Ook goedemorgen allemaal..
Alleen Marc dus pas...
I'm so sorry..quote:
Nou ik weet ff niet goed .. hoezo Pluto? Is het daar gezellig?quote:Op woensdag 28 september 2005 08:45 schreef marcb1974 het volgende:
Jij zit toch niet ook op Pluto he
Mogguhquote:Op woensdag 28 september 2005 08:44 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
I'm so sorry... heb ik overheen gekeken.. Ben nog niet helemaal op deze planeet..
Een hele goede morgen dan...quote:
Het is een toewensing..quote:Op woensdag 28 september 2005 09:05 schreef Godlike02 het volgende:
Is dat een toewensing of een zekerheid?
Nou ik weet zeker dat ik voor 3 uur naar huis benquote:Op woensdag 28 september 2005 09:09 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Het is een toewensing..Als ik je dat met zekerheid zou kunnen toewensen , was dat wel heel fraai..
(als het zou kunnen ... zou ik het doen..) Hélaas krijg je maar weinig zekerheid geboden op deze wereld...dus...een toewensing..
Nou dat is mooi.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nou ik weet zeker dat ik voor 3 uur naar huis ben
Thee dan?quote:
pls = pils?quote:
Mijn tieten zijn alleen maar van mij....quote:Op woensdag 28 september 2005 09:33 schreef Twisted_fok het volgende:
Zaten jouw tieten in z'n mail Cara?![]()
Nee, geen tieten van me in mijn mailbox... misschien waren ze te groot voor mijn mailboxquote:Op woensdag 28 september 2005 09:31 schreef Twisted_fok het volgende:
Zaten er nog tieten in je mail Nixxx?!
Goeiemorgen verder. Ik zal me vandaag een btje gedragen, denk ik.
Nee, dan ook niet, ik ben nu werken, vanmiddag moet ik leren en vanavond trainen. Daarna weer lerenquote:Op woensdag 28 september 2005 09:33 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
pls = pils?
Die krijg je vanavond pas als je dat bedoelt.
Jammmerrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 28 september 2005 09:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Mijn tieten zijn alleen maar van mij....![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 28 september 2005 09:34 schreef _Cara_ het volgende:
Senseootje?
quote:Op woensdag 28 september 2005 09:37 schreef _Cara_ het volgende:
Ik zit om mezelf te lachen... zo reageer ik normaal helemaal niet.. wat doen jullie met me?![]()
Tieten hier tieten daar.... mijn god!!![]()
Dan hou je het tegoed!quote:Op woensdag 28 september 2005 09:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dan ook niet, ik ben nu werken, vanmiddag moet ik leren en vanavond trainen. Daarna weer leren
Sorry.. not my style..quote:Op woensdag 28 september 2005 09:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
Geef het verzet maar op Cara, je tieten horen in mijn mailbox
quote:Op woensdag 28 september 2005 09:41 schreef _Cara_ het volgende:
Sorry.. not my style..![]()
Ze benne van mij!!![]()
Echt welquote:Op woensdag 28 september 2005 09:44 schreef _Cara_ het volgende:
Vast wel... zeggen ze trouwens allemaal...![]()
Maar ik kan héél goed voor mezelf zorgen..![]()
ja.. naar de super.. koffie halenquote:Moet jij niet wat belangrijkers doen?..1-2-3 hup!
quote:Op woensdag 28 september 2005 09:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dan hou je het tegoed!
En vanavond trainen is goed voor je..!![]()
Ben je de eerstvolgende wedstrijd weer helemaal van de partij!!
Tja is wat drukker dan zojuist hé?quote:Op woensdag 28 september 2005 09:45 schreef Godlike02 het volgende:
Wat een drukte op eens!
Koffie mag je nog gaan halen.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
Echt wel
[..]
ja.. naar de super.. koffie halen... en werken ja
Is misschien ook beter, bouw het nu maar rustig op, en dan komt het vast goed! nix forceren..!!quote:Op woensdag 28 september 2005 09:47 schreef marcb1974 het volgende:de eerstvolgende wedstrijd doe ik niet mee
![]()
Is goed, na 12 okt mag ik weer bier![]()
Ja bazinquote:Op woensdag 28 september 2005 09:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Koffie mag je nog gaan halen.. maar dan aan het werk!!
![]()
Ja zeg, studeren enzoquote:Op woensdag 28 september 2005 10:19 schreef marcb1974 het volgende:
En nu is iedereen weer weg natuurlijk
Snel fietsen lukt me altijd wel naar het werk. In 8 minuten kan ik er wezen. Zodra ik me koffie heb gehaald stort ik dan weer netjes in.quote:Op woensdag 28 september 2005 08:50 schreef _Cara_ het volgende:
Morgen Breetai... snel fietsen dan maar hé?
Ik zal wel moetenquote:Op woensdag 28 september 2005 10:32 schreef marcb1974 het volgende:
Je gaat toch niet studeren, de zon schijnt enzo......:P
neequote:Op woensdag 28 september 2005 10:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat heb jij vroeger vast ook wel eens gedaan, toch?
Ik heb de laatste hand aan mijn briljant essay gelegd dat om 11.00 uur ingeleverd moet worden. Jammer genoeg lijken alle printers in dit gebouw stuk te zijn en loop ik alsnog het risico dat mijn essay te laat ingeleverd wordt bij professor mierenneuker.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik moet een onderzoeksvoorstel in elkaar zetten vandaag, jij?
Goed punt.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
nee
Hoe denk je dat ik anders zo dom ben gebleven
ha, dat verloopt dus precies zoals het hoort. Maar jullie hebben iig meerdere printers, dat is al iets.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste hand aan mijn briljant essay gelegd dat om 11.00 uur ingeleverd moet worden. Jammer genoeg lijken alle printers in dit gebouw stuk te zijn en loop ik alsnog het risico dat mijn essay te laat ingeleverd wordt bij professor mierenneuker.![]()
In theorie zijn er vier. Maar sinds de verbouwing van afgelopen zomer is er één "gesloten", kan ik er één niet meer vinden, één printer is momenteel stuk en de laatste wordt nu door één of andere sukkel misbruikt om zijn veel te lange scriptie uit te printen.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ha, dat verloopt dus precies zoals het hoort. Maar jullie hebben iig meerdere printers, dat is al iets.
Studeren, het is zooo leuk hequote:Op woensdag 28 september 2005 10:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In theorie zijn er vier. Maar sinds de verbouwing van afgelopen zomer is er één "gesloten", kan ik er één niet meer vinden, één printer is momenteel stuk en de laatste wordt nu door één of andere sukkel misbruikt om zijn veel te lange scriptie uit te printen.
Ach ja, ik heb er nog maar tot kerstmis las van. daarna hoef ik alleen nog maar twee scripties te schrijven en ben ik klaar. Werken zal vast veel ontspannender zijn, ten minste als ik zie hoe vaak types als Pheno op Fok zitten kan het niet veel voorstellen.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Studeren, het is zooo leuk he![]()
Stress om het op tijd af te hebben. Heb je het op tijd af, kun je het om wat voor reden dan ook wrs niet op tijd inleveren.
Doe nou niet, dan denk ik weer aan vanmiddag als ik ook weer moetquote:Op woensdag 28 september 2005 10:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Studeren, het is zooo leuk he![]()
Stress om het op tijd af te hebben. Heb je het op tijd af, kun je het om wat voor reden dan ook wrs niet op tijd inleveren.
Nog maar 2 scripties, dude. Alsof dat normaal is.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb er nog maar tot kerstmis las van. daarna hoef ik alleen nog maar twee scripties te schrijven en ben ik klaar. Werken zal vast veel ontspannender zijn, ten minste als ik zie hoe vaak types als Pheno op Fok zitten kan het niet veel voorstellen.![]()
Binnen een halfjaar moet het te doen zijn. Met een beetje geluk kan ik zelfs twee keer bijna dezelfde scriptie inleveren.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nog maar 2 scripties, dude. Alsof dat normaal is.
Ver van mn bed show, zo'n scriptie
En hoe lang is veelstelang?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:07 schreef nixxx het volgende:
Ik ben nu al ........veelstelang bezig met een 3 oude studiepunten scriptie
Motivatie is the key
Get used to it!quote:Op woensdag 28 september 2005 11:29 schreef marcb1974 het volgende:
Smorgens melis,
al weer een vroege dag zeg
Dat patroon krijg je heel snel hoor als het echt moet.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:41 schreef melismay het volgende:
Ik moet wel weer een beetje normaal patroon krijgen, mocht ik straks weer aan het werk gaan... Maar tot nu toe lukt het nog niet zo heel goed
Dan ga je vandaag lekker niet zo veel doen voor de veranderingquote:Op woensdag 28 september 2005 11:46 schreef _Cara_ het volgende:
Nou mijn patroon ligt aan diggelen vandaag.. het is niks en het wordt niks..
Ben een beetje duf...
Nou ben benieuwd, ben slecht te beïnvloeden hoor....quote:Op woensdag 28 september 2005 11:47 schreef melismay het volgende:
Ik ga gewoon lekker slechte invloed hebben op iedereen vandaag
kutwijfquote:Op woensdag 28 september 2005 11:47 schreef melismay het volgende:
Oe! Slappe lach is leuk!quote:Op woensdag 28 september 2005 11:48 schreef _Cara_ het volgende:
En alsof dat nog niet alles is krijg ik ook nog zomaar ineens de slappe lach..![]()
Je vindt het wel leukquote:
Dus daarom kom ik niet lekker op gangquote:Op woensdag 28 september 2005 11:47 schreef melismay het volgende:
Tjonge wat ben jij snel te beïnvloeden.. valt me tegen..quote:Op woensdag 28 september 2005 11:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dus daarom kom ik niet lekker op gang
Kutwijf!
Ik heb ook een slechte invloed op jou, je leert al te schelden.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dus daarom kom ik niet lekker op gang
Kutwijf!
Watte ontbijt of lunch?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:52 schreef Viper_74 het volgende:
maar hebben jullie nou al gegeten ?
To little to latequote:Op woensdag 28 september 2005 11:47 schreef melismay het volgende:
Wat hij zegt...quote:Op woensdag 28 september 2005 11:56 schreef Pheno het volgende:
Niemand beinvloed me
Dat schaapjesgedrag
Shit... mijn kloon ontdektquote:Op woensdag 28 september 2005 11:56 schreef melismay het volgende:
Ow mijn god Cara en Nixxx, jullie spreken gewoon met elkaar af wanneer jullie weer terug komen in t topic?
@Pheno: Hoi!
Ha! Ik heb wel bewijzen dat dat niet zo is!quote:
Ow ja...?? tittn?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:00 schreef melismay het volgende:
Ha! Ik heb wel bewijzen dat dat niet zo is!
Don't make me go there nixxxquote:
Neequote:Op woensdag 28 september 2005 11:56 schreef melismay het volgende:
Ow mijn god Cara en Nixxx, jullie spreken gewoon met elkaar af wanneer jullie weer terug komen in t topic?
Slimme actie nixxxquote:Op woensdag 28 september 2005 12:03 schreef nixxx het volgende:
Ik hou al wel open weer verder met werken
Ah, dan valt het gewoon opquote:
Niet bij ons 2en iig, anders posten we hier nietquote:
Hij is slim die Pheno!quote:Op woensdag 28 september 2005 12:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet bij ons 2en iig, anders posten we hier niet
sex zonder tietenquote:Op woensdag 28 september 2005 12:18 schreef _Cara_ het volgende:
Sex en tieten... en ik heb nog geeneens fatsoenlijk gegeten..
![]()
Heb je ook alweer gelijk in.quote:
Jezus, das toch geen manier van doen!!quote:Op woensdag 28 september 2005 12:23 schreef Pheno het volgende:
Nee, ziek van de bureaucratie.
Ondertrouw ging al niet zoals het hoort. Nu het gesprek met de ambtenaar ook al niet.
Die KUTHOER was naar een feestje toe, en liet 3 stellen in de binnenplaats van het kasteel staan. Wij wachtten nog het minst langst, het stel dat voor ons was, was er al een half uur eerder.
Das wel erg aso inderdaadquote:Op woensdag 28 september 2005 12:23 schreef Pheno het volgende:
Ondertrouw ging al niet zoals het hoort. Nu het gesprek met de ambtenaar ook al niet.
Die KUTHOER was naar een feestje toe, en liet 3 stellen in de binnenplaats van het kasteel staan. Wij wachtten nog het minst langst, het stel dat voor ons was, was er al een half uur eerder.
jezus, wat een tiefuszooiquote:Op woensdag 28 september 2005 12:23 schreef Pheno het volgende:
Stop daar nu maar niet teveel energie meer in..het is gebeurd en je kunt er nix meer aan doen..quote:Op woensdag 28 september 2005 14:07 schreef Pheno het volgende:
ik ben niet weg, ik ben pissed
Dag Marc, enjoy your sun!!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:58 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga naar huis, tot laters allemaal
Wanneer ga je eigenlijk trouwen?quote:Op woensdag 28 september 2005 14:24 schreef Pheno het volgende:
Echt leuk kun je het niet noemen: ondertrouw al ruk, dit ruk. Sjees, wordt nog een leuk dagje zo....
Jaja ik snap het wel... maar het kan alleen maar beter worden toch? en dat wordt het ook!!quote:Op woensdag 28 september 2005 14:24 schreef Pheno het volgende:
Echt leuk kun je het niet noemen: ondertrouw al ruk, dit ruk. Sjees, wordt nog een leuk dagje zo....
Je hebt mijn uitnodiging al gehadquote:Op woensdag 28 september 2005 14:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wanneer ga je eigenlijk trouwen?![]()
Tja.. als ik kon toveren... zou ik het allemaal perfect voor je regelen...quote:Op woensdag 28 september 2005 14:31 schreef Pheno het volgende:
Als het aan de gemeente ligt niet
Stelletje incompetente apen
Feli! Hoe groot moet het ding worden? artikel of verslagformaat?quote:Op woensdag 28 september 2005 16:07 schreef nixxx het volgende:
ik ben trots op mezelf.. heb nu een echt goede opzet gemaaktdan moet het vanaf nu wel gaan lukken met die scriptie
De netwerkstekker uit je computer trekken?quote:Op woensdag 28 september 2005 16:12 schreef nixxx het volgende:
en je niet laat afleiden
quote:Op woensdag 28 september 2005 16:15 schreef Pheno het volgende:
15-20, had ik dat maar als afstudeerscriptie gehad
het waren er 300En dat in een week gemaakt, omdat ik altijd alles uitstel
Mijn afstudeerscriptie was 35 pagina kerntekst (mochten er 30 zijn maximaalquote:Op woensdag 28 september 2005 16:15 schreef Pheno het volgende:
15-20, had ik dat maar als afstudeerscriptie gehad
het waren er 300En dat in een week gemaakt, omdat ik altijd alles uitstel
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:12 schreef _Cara_ het volgende:
Juist... zo is het maar net....with a little help...
![]()
Ik ga spaghetti maken... tot laters..
Ik heb altijd moeite om tot de aanbevolen hoeveelheid pagina's te komen. Daarom schijf ik ook liever een artikel dan een verslag.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mijn afstudeerscriptie was 35 pagina kerntekst (mochten er 30 zijn maximaal) en ~90 pagina bijlagen.. je moet het toch ergens laten he
Deze scriptie is het laatste vakje dat ik nog even moet
planning is de eerstvolgende diploma uitreiking.. in december.. ben ik ingenieur/MScquote:Op woensdag 28 september 2005 17:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik heb altijd moeite om tot de aanbevolen hoeveelheid pagina's te komen. Daarom schijf ik ook liever een artikel dan een verslag.
Maar dan ben je dus binnenkort klaar,. Ik moet nog tot ongeveer oktober volgend jaar,
.
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:04 schreef Viper_74 het volgende:
hoerenzooi, heb ik weer
koop ik corus, gaat me order er niet door, stom kut internet
stijgen ze gelijk 3 cent
Wat hebben ze gedaan dat ze zo stijgenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:04 schreef Viper_74 het volgende:
hoerenzooi, heb ik weer
koop ik corus, gaat me order er niet door, stom kut internet
stijgen ze gelijk 3 cent
Ja melquote:Op woensdag 28 september 2005 18:26 schreef nixxx het volgende:
Jammer voor je Vip.. en mel niet viper uitlachen heGa die jongen eens daten ipv uitlachen
GMTAquote:
Tsss, kzal nog es toestemming vragen om jouw foto's door te sturenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:41 schreef nixxx het volgende:
hey viper, wil je een foto van twist's titt'n?
Zie, Viper heeft helemaal niemand nodig. Hij heeft kiwi'squote:Op woensdag 28 september 2005 18:45 schreef Viper_74 het volgende:
hoezo
heb hier ook nog wel 2 kiwi's liggen
Oi.. waar haal jij je kiwis dan.. want daar kan je een week van etenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:45 schreef Viper_74 het volgende:
hoezo
heb hier ook nog wel 2 kiwi's liggen
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
Oi.. waar haal jij je kiwis dan.. want daar kan je een week van eten![]()
sorry t.
Daar had ik het dus ook overquote:Op woensdag 28 september 2005 18:51 schreef nixxx het volgende:
Bij mijn c1000 hebben ze alleen maar kleine groene harige kiwis
forum doet et prima hierquote:Op woensdag 28 september 2005 19:12 schreef _Cara_ het volgende:
Mijn pc doet ineen x raar...of het ligt aan het forum... iemand?
Ik heb een ietiepietie bordje gegeten...echt waar!quote:Op woensdag 28 september 2005 19:11 schreef nixxx het volgende:
Aha, gasten zelfs... en hoeveel keer heb je zelf opgeschept ...( je snapt me wel)
En.... waar gaan we naar toe... al een idee?quote:
ietiepietie... dat klinkt erg kleinquote:Op woensdag 28 september 2005 19:13 schreef _Cara_ het volgende:
Ik heb een ietiepietie bordje gegeten...echt waar!![]()
Heyquote:Op woensdag 28 september 2005 19:16 schreef _Cara_ het volgende:
Ik heb echt mn best gedaan hoor...meer lukte niet..
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
We hebben al een ticket.
Ik vertrek 2 november naar Thailand. Ben 26 november weer terug.....![]()
![]()
![]()
![]()
Haha wat leuk..quote:Op woensdag 28 september 2005 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga samen met mijn nicht, dus met zijn 2en
Ik schrijf foutloos goede kwaliteit als het moetquote:Op woensdag 28 september 2005 17:07 schreef Frezer het volgende:
[..]300?? En is er ook nog iemand geweest die het door heeft gelezen?
Het gaat niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit,.
Je bent je nu al aan het ergeren voor iets??? denk om je bloeddruk Phenoquote:Op woensdag 28 september 2005 19:28 schreef Pheno het volgende:
volgende ergenis op komst. Wil je een kwade Pheno zien: vanavond in Lent
Nee ik wil geen kwade Pheno zien... maarre wat is in Lent? ik snap m niet..quote:Op woensdag 28 september 2005 19:28 schreef Pheno het volgende:
volgende ergenis op komst. Wil je een kwade Pheno zien: vanavond in Lent
En waar the fuck is Lent?!quote:Op woensdag 28 september 2005 19:30 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee ik wil geen kwade Pheno zien... maarre wat is in Lent? ik snap m niet..
Je topografische kennis is klote, laat staan je google kunstenquote:
vlak boven nijmegen volgens map24quote:
Dus een gat van 3 huizen, een kroeg en een kerk.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je topografische kennis is klote, laat staan je google kunsten
Ow... nou dan duim ik maar dat alles meevalt...quote:Op woensdag 28 september 2005 19:32 schreef Pheno het volgende:
Een tweede (in een half jaar tijd) meeting tussen de nieuwwijkbewoners en de aannemer. Dat is dus al triest.
ten tweede: wij hebben ons huis nog nooit mogen bekijken in het weekend of op een kijkdag. Ik heb de openingsvraag al bedacht: "is het massagraf al opgeruimd, kunnen we er nu eens bij"
nijmegen onder de waal, lent er boven. Lent is tegenwoordig gewoon ingelijfd bij nijmegen, simpelquote:Op woensdag 28 september 2005 19:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
vlak boven nijmegen volgens map24
Dat weten we niet. Ons huis staat in week 7 gepland. Maar sommige mensen over een maand en die hebben nog niets gezienquote:Op woensdag 28 september 2005 19:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ow... nou dan duim ik maar dat alles meevalt...
En wanneer mag je dan wel eens naar je huis kijken?
Dank. Mag ik hieruit afleiden dat het niet zozeer aan mijn topografische kennis lag?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
vlak boven nijmegen volgens map24
Ik kom in een veel stoerdere straatnaamquote:Op woensdag 28 september 2005 19:35 schreef nixxx het volgende:
whehehe smitjesland.. wie noemt zijn straat nou zo
Nou dat rondtrekken zal wel cool zijn ... en dat van die tsunami moet je niet zeggen. jakkes...quote:Op woensdag 28 september 2005 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi Pheno
@Cara, we gaan rondtrekken, nu nog uitzoeken waarheen. Het enige dat ik nu weet is dat we de laatste 4 of 5 dagen aan een mooi strand liggen met palmbomen en grote zwembaden (en zo nu en dan een tsunamie)
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weten we niet. Ons huis staat in week 7 gepland. Maar sommige mensen over een maand en die hebben nog niets gezien
Het is niet opgeruimd hoor dat graf, ze hebben nu alleen jullie huis er goed boven hequote:Op woensdag 28 september 2005 19:32 schreef Pheno het volgende:
Een tweede (in een half jaar tijd) meeting tussen de nieuwwijkbewoners en de aannemer. Dat is dus al triest.
ten tweede: wij hebben ons huis nog nooit mogen bekijken in het weekend of op een kijkdag. Ik heb de openingsvraag al bedacht: "is het massagraf al opgeruimd, kunnen we er nu eens bij"
schop em goed!quote:Op woensdag 28 september 2005 19:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kom in een veel stoerdere straatnaam
Maar ik ben weg
Aannemer pissed off maken![]()
Als ik dit zo allemaal zie wil ik gewoon wel heel erg veel hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 19:37 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou dat rondtrekken zal wel cool zijn ... en dat van die tsunami moet je niet zeggen. jakkes...
Das niet fijn, dan krijg je straks verzakkingen door de ontstane onderaardse holtes.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is niet opgeruimd hoor dat graf, ze hebben nu alleen jullie huis er goed boven he![]()
In Thailand is ook wel héél veel moois te zien.. ben wel erg benieuwd als je terug bent..quote:Op woensdag 28 september 2005 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik dit zo allemaal zie wil ik gewoon wel heel erg veel hoor![]()
Zoveel tijd (en geld) hebben we dus vast niet)
Hé bah!!quote:Op woensdag 28 september 2005 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
En dat met die straat oversteken ga ik onthouden, lukte het niet hoor je het niet ook
Als ik het gedaan krijg kan je meelezen. Ze heeft me opgedragen een soort van weblog te maken dat minimaal 1 keer per week bijgewerkt moet worden, dus wie weetquote:Op woensdag 28 september 2005 19:43 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
In Thailand is ook wel héél veel moois te zien.. ben wel erg benieuwd als je terug bent..
Alleen de barscene is daar wel een beetje eeehm.. apart..quote:Op woensdag 28 september 2005 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
Ik hoor alleen maar goede dingen van daar ook
En dat met die straat oversteken ga ik onthouden, lukte het niet hoor je het niet ook
http://regturopreis.web-log.nl/log/2914367 blog van die vriend.. die was maar heel even in bangkok, en nu weer terugquote:Op woensdag 28 september 2005 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik het gedaan krijg kan je meelezen. Ze heeft me opgedragen een soort van weblog te maken dat minimaal 1 keer per week bijgewerkt moet worden, dus wie weet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |