Lees het bericht eens dat ik quotequote:Op dinsdag 27 september 2005 22:54 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Jah nu wordt alles anders zeker, hoe naief kun je zijn![]()
Nou, ik vind het anders wel ronduit slecht dat de politie niet zo'n knullige actie wat vooraf aangekondigd en achteraf helemaal wordt nabeschouwd op een forum opmerkt. En zij moeten terroristen opsporen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:54 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Jah nu wordt alles anders zeker, hoe naief kun je zijn
Jah oom agent zit niet de hele dag te Fok!kenquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:57 schreef Eix het volgende:
[..]
Nou, ik vind het anders wel ronduit slecht dat de politie niet zo'n knullige actie wat vooraf aangekondigd en achteraf helemaal wordt nabeschouwd op een forum opmerkt. En zij moeten terroristen opsporen?
ja tis best wel eind september iddquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:51 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Nu wordt juist aangetoont dat het huidige beleid ook knudde is. Ook het politieoptreden is niet helemaal doortastend trouwens..![]()
quote:
ja en jij ook een middelvinger in je richting.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:57 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Lees het bericht eens dat ik quote.
Maar GOOGLE + TEKST BRIEF = DADERquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:00 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Jah oom agent zit niet de hele dag te Fok!ken
Ik zeg toch ook nergens dat ik vóór al die regels ben ofzo?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:01 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ja tis best wel eind september idd
Maar luister.
Wat voor beleid wil jij gaan voeren tegen individualisten die plannen hebben iets op te blazen?
Het enige wat ze kunnen is de privacy van de gemiddelde nederlander aantasten, zodat ze rechtmatig informatie over die individuen kunnen verkrijgen.
Kijk dat is gewoon kut.
Maar als wij als Nederland willen dat onze privacy niet geschonden wordt.. dan moeten we er zeker van zijn dat er geen terrorisme plaatsvindt... en hoe Doe je dat?
Als we eens beginnen met onze troepen terugtrekken uit het MiddenOosten... dan zijn we er in principe al.
Verder heeft namelijk geen enkele terrorist een probleem met ons,we zijn nl. best relaxed voor de gemiddelde wereldburger, verder .
Dus .
Fuk Bush, fuk de War on Oil Islam Terror... dan is er helemaal geen Fuck aan de hand en was deze actie van Yildiz niet eens in zijn hoofd opgekomen .
En ik zei toch ook niets over de levensvatbaarheid van het huidige beleid, toch?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:14 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat ik vóór al die regels ben ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |