Franz Ferdinand is toch net zo iets als Jan Peter, Piet Hein, Willem Alexander of Hendrik Ido Ambacht?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:11 schreef bukgeit het volgende:
Sack Blabbath (Franz ferdinand) en cafca (Dylan) hebben allebei nog één naam nodig.
Ik kan er niets over vinden dus telt ie niet mee.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Ben de naam wel eens tegengekomen....weet niet zeker of het een band is of een solo artiest....
Maar Sack was toch eerder?
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:14 schreef bukgeit het volgende:
Nee, en dat weet jij net zo goed.
Al genoemd door Berkery, helaasquote:Op donderdag 29 september 2005 12:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En anders James
Wel een voornaam (zijn eigen voornaam), maar geen bandnaam.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:18 schreef cafca het volgende:
en anders Beck?
Dillinger niet goed?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:20 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Wel een voornaam (zijn eigen voornaam), maar geen bandnaam.
Nee, eigenlijk niet zo uit mijn hoofd, maar ik dacht dat het ook als voornaam gebruikt werd.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:28 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Hmm, heb je een voorbeeld van iemand met die voornaam?
Doe maar, niet dan ga ik me weer lullig voelen. 't Is hier sowieso voedertijd. Dus ik stop ook met gokken.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:31 schreef cafca het volgende:
maar als Sack de post van Berkery echt niet gezien heeft, verdient hij toch wel het punt.. ik ga niet verder gokken.
Oh. Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:37 schreef bukgeit het volgende:
Nee, de Japanse noise-rock en stonerband Boris.
quote:Beck
Also Known As:
Beck Hansen
Band Members:
DJ Swamp
Joey Waronker
Justin Meldal-Johnsen
Smokey Hormel
Steven McDonald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |