De TOXBARquote:En natuurlijk mag je de Toxbar niet vergeten
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:03 schreef user-x het volgende:
weinig te doen daar dus.
lekker uitrusten, beetje fietsen en dan heb je het wel gehad. [afbeelding]
Ik als stugge groninger ben er ook nognooit geweestquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:03 schreef user-x het volgende:
weinig te doen daar dus.
lekker uitrusten, beetje fietsen en dan heb je het wel gehad. [afbeelding]
Hangt er vanaf wat je verstaat onder kwaliteit. Misschien is TS wel op zoek naar een plekje waar hij met vriendin lekker in begin-jaren-80-geitenwollensokken-sfeer kan rondhangen. Schier is zo retro als de neten, en ik vind dat wel lekker.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:48 schreef hi2uplz het volgende:
Je treft er weinig kwaliteit aan. Direct bij aankomst kun je er een fiets huren, maar het is beter om even te wachten op een taxi. Zeker met dit weer ideaal, want van fietsen ga je maar zweten.
en dat was het!!!!quote:
Gewoon naar Schier gaan. Als je voor het eilandgevoel gaat, zit je daar helemaal goed. Stappen kan idd alleen in de Tox bar maar dat is wel één van de leukste kroegen in het noorden van het land.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:15 schreef renzell het volgende:
hmmmm, zo groot. mis het eilandgevoel op texel een beetje...
Dat is helemaal makkelijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:40 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik haal op het station een bus-boot-bus kaart. Ook chill toch?
Het is ook niet zo heeeel groot hequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:45 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Ik ben er inderdaad al heel vaak geweest, ken het hele eiland uit mijn hoofd.
Er is een oorlogskerkhof, maar ook dat is (natuurlijk) erg klein.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:57 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Weet je of er ook zaken uit de periode 1940-1945 zijn te bezichtigen?
Vredenhof is inderdaad de moeite waard om te bezoeken, zit wat verstopt achter de grote bunker in het bos. Er zijn her en der ook nog wel kleine bunkers op het eiland te vinden, heb er vroeger nog wel eens wat feestjes gevierd (einde van de badweg aan de rechterkant). Lees ook dat er een bunkermuseum is gekomen, maar daar ben ik nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er is een oorlogskerkhof, maar ook dat is (natuurlijk) erg klein.
Ehm, hadden ze ook geen drogist in Schiermonnikoog dan?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:30 schreef RonaldV het volgende:
Weet iemand toevalllig hoe het afgelopen jaar ging met de muggenplaag? Een paar jaar geleden hebben we Schier voortijdig verlaten, omdat we letterlijk werden opgevreten, vooral mijn dochter (150 beten op één been in 24uur...)
Zou de winter een beetje hebben huisgehouden onder de insecten?
Jawel, en anti-muggenspul verkochten ze daar ook. Tot het op was. En dan heb je daar niet zo maar een nieuwe voorraad. Het is natuurlijk wel een eiland, met een veerdienst.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:18 schreef appelflapj het volgende:
[..]
Ehm, hadden ze ook geen drogist in Schiermonnikoog dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |