Was ook één van de eerste dingen die ik dacht toen ik haar over de bank heen zag springen en achter Menno aan zag rennen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
[[url=http://img267.imageshack.us/img267/2866/tanja083ge.th.jpg]afbeelding][/URL]
Tanja: "Ik kan helemaal niet op die lopende band lopen":{
Geen idee.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:17 schreef scanman01 het volgende:
Mooie uitzending op tv vanavond trouwens, vond je ook niet?
zolang Roel er met niemand over praat heeft ie zn geldquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:18 schreef MissHobje het volgende:
Stel dat die week opdracht alsnog mislukt door actie van Tanja of een ander.. heeft Roel dan wel zijn centjes ?? weet ff n ie meer
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
[[url=http://img267.imageshack.us/img267/369/chantal018fi.th.jpg]afbeelding][/URL]
Zielig....
not
Dat zeg ik. Ik kom overigens zelf ook uit 1985 en ik weet ook niet wie Bob Dylan is..quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:10 schreef Coraatje het volgende:
[..]
toen kwam lieske net uit de luiers vandaan ,misschien daarom dat ze niet weet wie Bob Dylan is
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hoop dat Tanja zo naar de DBK gaat en te horen krijgt dat Chantal het over moet nemen als Tanja een peuk opsteekt (en dat Chantal dat al een tijdje weet)
Bloed aan de muur !
Zegt iets over Lieske én over jou dan. En niet iets positiefs...quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:20 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Ik kom overigens zelf ook uit 1985 en ik weet ook niet wie Bob Dylan is..![]()
Dat is ook echt geen vereiste. Zegt dus niks over Lieske.
Idd. En dan Linea Recta naar het ziekenhuis....quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:21 schreef Kinga het volgende:
En nu zouden die vliezen eens moeten breken...
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:22 schreef Lkw het volgende:
[..]
Zegt iets over Lieske én over jou dan. En niet iets positiefs...![]()
Tjesus...Bob Dylan is..is...de grondlegger van....de voorloper van...van....quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:20 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Ik kom overigens zelf ook uit 1985 en ik weet ook niet wie Bob Dylan is..![]()
Dat is ook echt geen vereiste. Zegt dus niks over Lieske.
Nee is geschiedenis.Iedereen weet toch ook wie Napoleon wasquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:24 schreef Taurus het volgende:
[..]Onzin. Ik zie geen enkele reden die mij overtuigt waarom ik per se iets van Bob Dylan moet weten. Omdat JIJ 'm zo geweldig vond/vind? Omdat iedereen hem toentertijd zo geweldig vond/vind?
![]()
geen goede reden.
Inderdaad, geen goeie redenen die je noemt. De échte reden heet: "algemene ontwikkeling"quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:24 schreef Taurus het volgende:
[..]Onzin. Ik zie geen enkele reden die mij overtuigt waarom ik per se iets van Bob Dylan moet weten. Omdat JIJ 'm zo geweldig vond/vind? Omdat iedereen hem toentertijd zo geweldig vond/vind?
![]()
geen goede reden.
Gelukkig is je engels beter dan je nederlands..quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:06 schreef kwakveense het volgende:
"we dachtennn dat ik eerst een eetprobleem had in plaats van dat ik zwanger was"
ze wilde namelijk al een hele tijd niet meer etennn...erm ja...dan denk je bij jezelf "goh misschien heb ik wel een eetprobleem"
chatal zegt da I've got you babe niet goed engels is...tanja heeft hier wel bijna gelijk overigens: voltooid tegenwoordige tijd zegt ze....dat klopt niet, maar t is wel écht I've got you babe (een alernatief zou zijn I have a car)
*anglist signs off*
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:24 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Tjesus...Bob Dylan is..is...de grondlegger van....de voorloper van...van....
Ach laat ook maar, ik ben gewoon een oude lul...
We gaan gewoon weer streams kijken en stomme commentaren geven...lekker belangrijk dit..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |