Kijk dat is nou nog eens triest.... zeker nu je weet dat Yildiz het niet wil...quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:24 schreef __Saviour__ het volgende:
het bericht zal wel van opsporingverzocht gehaald worden, maar ik heb het al opgeslagen.
lekker mirror's maken, dit is voorlopig nog niet van internet verdwenen hoor.
Boeienquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:27 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Kijk dat is nou nog eens triest.... zeker nu je weet dat Yildiz het niet wil...
Mensen die zo zijn, roepen vaak van te voren, he ja dat moet je doen, doe man...opjutten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:27 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
had ie maar beter moeten nadenken over de mogelijke consequenties van zijn actiequote:Op dinsdag 27 september 2005 22:27 schreef zalmsalade het volgende:
oh als de politie die topics leest, zien ze meteen wie er radicalere gedachtengangen op nahouden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:30 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Mensen die zo zijn, roepen vaak van te voren, he ja dat moet je doen, doe man...opjutten.
En als het dan 1x gebeurd is als een laffe hond er bij weglopen en wijzen naar de dader
![]()
Z'n foto's staan nu ook overal online.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
had ie maar beter moeten nadenken over de mogelijke consequenties van zijn actie
hij zit altijd zo te zeuren over z'n privacy, nou, dan had ie kunnen weten dat er op stations camera's hangen.
true truequote:Op dinsdag 27 september 2005 22:30 schreef Falco het volgende:
[..]
Boeien. Hij kon zelf wel de consequenties bedenken van zo'n actie als dit. Zijn doel was ook om een statement te maken, die zoveel mogelijk mensen zou bereiken. Nou het is hem gelukt
![]()
.
ik begreep dat yildiz zich tijdens de hele actie heeft laten filmen door rtl4 ofzoquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
had ie maar beter moeten nadenken over de mogelijke consequenties van zijn actie
hij zit altijd zo te zeuren over z'n privacy, nou, dan had ie kunnen weten dat er op stations camera's hangen.
Die van mij staat momenteel alleen nog op m'n eigen harde schijfquote:Op VKmag zijn er ook al mirrors gemaakt. Of ben jij dat Saviour
naderhand kwam rtl ja. niet tijdens de actie zelf.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik begreep dat yildiz zich tijdens de hele actie heeft laten filmen door rtl4 ofzo
dus wat die privacy betreft..![]()
die idioot wilde aandacht en nu krijgt hij het. ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:37 schreef Chriz2k het volgende:
Saviour, kansloze kneus.
Ik zou maar eens wat vaker achter je computer vandaan komen en erachter komen hoe het in de echte wereld gaat.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
die idioot wilde aandacht en nu krijgt hij het. ik zie het probleem niet.
Dude denk eens naquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zou maar eens wat vaker achter je computer vandaan komen en erachter komen hoe het in de echte wereld gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |