helemaal mee eensquote:Op woensdag 28 september 2005 02:07 schreef LaZZ het volgende:
Mensen die Yildiz aanduiden als zijnde een sukkeltje, losertje, opruier of wat dan ook vind ik jammerlijk.
Dit is omdat deze kerel duidelijk een statement maakt op deze manier en het volk weer eens met beide benen op de grond moet zetten. Op deze manier zegt hij namelijk: kom op mensen, het is toch te gek voor woorden dat we nu allemaal paranoia tegenover elkaar gaan zitten doen terwijl er niks concreets gebeurd is hier?
Men moet gewoon eens doorgaan met leven en niet iedereen met een scheef oog aankijken, we zijn compleet doorgeslagen hier in Nederland.
Ik hoop dan ook van harte dat hij bij NOVA, Barend en Van Dorp, Editie NL of wat dan ook komt zodat hij miljoenen kijkers kan bereiken die op deze manier misschien ook wat anders gaan denken.
Yildiz, mooie actie, en waarschijnlijk heeft hij ook nog de werking waarop je gehoopt had!
Ik neem dan ook aan dat dit totaal niet opruierig bedoelt was en ook niet om paniek te zaaien, maar alleen om een statement te maken, en dat is hem goed gelukt.
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 28 september 2005 02:57 schreef Evil_Jur het volgende:
Hij heeft zeker gelijk, maar hij weet ook dat dit geintje heel veel geld en problemen had kunnen kosten. Ik vrees dat ie hier niet mee zal bereiken wat hij hoopte...
quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 00:37 schreef veejay het volgende:
Op 11 september je tas vergeten, na al die ellende in London. Sorry, maar ik vind dit geen goede actie. Hij had er potentieel veel mensen mee kunnen duperen, plus ik vind dat je over terrorisme geen grappen kan maken.
De gemiddelde Nederlander ziet het gevaar niet, steek je kop maar in het zand. Op het moment dat er een keer iets gebeurt geef je gewoon "de regering" de schuld, die zijn immers overal schuldig aan.
Neem GVD zelf eens een beetje verantwoordelijkheid, dit soort stomme acties zijn in ieder geval niet de manier!
Op deze manier zegt yildiz... wat voor 17 miljoen mensen geld, dat geld niet voor mij.quote:Op woensdag 28 september 2005 02:07 schreef LaZZ het volgende:
Mensen die Yildiz aanduiden als zijnde een sukkeltje, losertje, opruier of wat dan ook vind ik jammerlijk.
Dit is omdat deze kerel duidelijk een statement maakt op deze manier en het volk weer eens met beide benen op de grond moet zetten. Op deze manier zegt hij namelijk: kom op mensen, het is toch te gek voor woorden dat we nu allemaal paranoia tegenover elkaar gaan zitten doen terwijl er niks concreets gebeurd is hier?
Men moet gewoon eens doorgaan met leven en niet iedereen met een scheef oog aankijken, we zijn compleet doorgeslagen hier in Nederland.
Ik hoop dan ook van harte dat hij bij NOVA, Barend en Van Dorp, Editie NL of wat dan ook komt zodat hij miljoenen kijkers kan bereiken die op deze manier misschien ook wat anders gaan denken.
Yildiz, mooie actie, en waarschijnlijk heeft hij ook nog de werking waarop je gehoopt had!
Ik neem dan ook aan dat dit totaal niet opruierig bedoelt was en ook niet om paniek te zaaien, maar alleen om een statement te maken, en dat is hem goed gelukt.
Een half jaartje mag die idioot van mij wel zitten....quote:Op woensdag 28 september 2005 09:16 schreef snabbi het volgende:
[..]
![]()
Ik vind hem ook een klootzak. Ik zie nu al die pipo's lachen over wat ie gedaan heeft en bij een echte bom alweer praten over het falen van het nederlandse politieapparaat. Nee van mij mag ie ff flink bloeden.
Maar ja, deze snotaap had waarschijnlijk geen verantwoordelijkheid voor zijn daden willen nemen. Waarschijnlijk had ie gehoopt dat niemand hem gezien heeft zodat ie stoer op het forum kan vertellen dat hij het was en de politie zich een ongeluk zoekt.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:32 schreef Ziva het volgende:
Ik vind Yildiz gewoon een sukkel.
In zijn statement kan ik me op zich wel vinden maar de wijze waarop zijn actie is uitgevoerd is ronduit triest. Ik kan me niet voorstellen dat er geen originelere manieren te bedenken zijn om aandacht te vragen voor je statement. Zoals die actie met die vader verkleed als Superman... dat was wel origineel en goed bedacht.
Enne... voor diegenen die zeggen dat mensen mensen gevoed worden door angst, gek he met alle gebeurtenissen van de afgelopen tijd? Hoeveel van deze "helden" zouden in die tas zijn gaan kijken dan? Ik denk weinig, veel makkelijker om stoer te doen op een forum over iemand die iets doet waar je zelf te schijterig voor bent.
Wat mij betreft krijg je een flinke boete of paar dagen papier prikken ofzo. Ik hoop dat het je "few days of fame" waard was![]()
Het hele treinverkeer plat leggen om een tas? Als het echt zo ver was met die gekte hier zouden er geen treinen meer rijden man.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:32 schreef wierdo6 het volgende:
Maar oh toen het kamp in maastricht op de A2 stond was het een domme actie...
Nu dat yildiz probeerd het trein netwerk plat te leggen door zijn domme actie is het weer stoer...
Hallo zeg... heb je soms niet meegekregen dat dit de laatste tijd al een aantal keren is voorgekomen? Het heeft notabene zelfs een aantal keren op de fok frontpage gestaan dat er al dergelijke voorvallen zijn geweest waarbij het trein verkeer stil gelegd werd en het station tijdelijk gesloten was.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:15 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Het hele treinverkeer plat leggen om een tas? Als het echt zo ver was met die gekte hier zouden er geen treinen meer rijden man.
Ben erg benieuwd wat hieruit komt...
En dat vraag ik me nu eigenlijk ook serieus af. Maar dan precies andersom. Hoeveel % van de mensen zou er direct aan denken dat een achtergelaten tas een bom zou zijn?quote:Op woensdag 28 september 2005 10:32 schreef Ziva het volgende:
Ik vind Yildiz gewoon een sukkel.
In zijn statement kan ik me op zich wel vinden maar de wijze waarop zijn actie is uitgevoerd is ronduit triest. Ik kan me niet voorstellen dat er geen originelere manieren te bedenken zijn om aandacht te vragen voor je statement. Zoals die actie met die vader verkleed als Superman... dat was wel origineel en goed bedacht.
Enne... voor diegenen die zeggen dat mensen mensen gevoed worden door angst, gek he met alle gebeurtenissen van de afgelopen tijd? Hoeveel van deze "helden" zouden in die tas zijn gaan kijken dan? Ik denk weinig, veel makkelijker om stoer te doen op een forum over iemand die iets doet waar je zelf te schijterig voor bent.
Wat mij betreft krijg je een flinke boete of paar dagen papier prikken ofzo. Ik hoop dat het je "few days of fame" waard was![]()
Dat dacht je oma zeker ook, toch raar dat ze na de oorlog werd kaalgeschoren he?quote:Op woensdag 28 september 2005 10:25 schreef wierdo6 het volgende:
Goh wat een dom figuur zeg... ik zaai toch geen angst? Nee he, als je alleen aan jezelf denkt dan doe je niets verkeerds nee. Laten we ons nu lekker aan de regels van dit land houden ipv die van yildiz. ...
Yildiz wordt een bekende nederlanderquote:
Als hij van Bubba's houd welquote:Op woensdag 28 september 2005 12:32 schreef DarkDancer het volgende:
tja, hij heeft wel een mega goede grap uit gehaald.
zou hij nu ook meer neuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |