Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen deel 7. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op de Streamverslagen van zaterdag 3 november 2001.
Coos tegen Pris: hoorde jij het ook?
Pris: tuurlijk. Ik ben de Coos van de arme kant. Ik wil alles weten.
Coos: Is het zo? Ben ik me anders gaan gedragen sinds ik genomineerd ben?
Pris: nee, niet dat ik weet. God wat een gezeik zeg.
De ruzie in de badkamer gaat flink verder
P: Ik hoor ineens over mij.... ik denk 'wat krijgen we nou?'
GJ: nee! ik zei alleen...
P: niet waar, ik gedraag me niet anders!
etc. etc.
Het gaat een beetje snel maar het gaat er geloof ik om dat GJ gezegd zou hebben dat het hem de laatste 4 dagen beter bevalt. Hij zou aangegeven hebben dat Pascal en Coos hiervan de oorzaak zijn want die zijn zich anders gaan gedragen.
Pascal en GJ beginnen steeds harder te schreeuwen.
De ruzie gaat nog vrolijk verder en er wordt weer van alles bijgehaald.
In arm liggen Diane en Andries te luisteren.
Breedbandstream 1 (badkamer)
GertJan in bubbelbad. Pascal druk gebarend.
Zo hee. Val midden in een ruzie tussen Pascal en GertJan. Pascal zat in de huiskamer en hoorde GertJan over hem praten. Kwam op hoge toon verhaal halen, kennelijk.
GertJan vindt dat Pascal sinds de nominatie van Coos is veranderd, toegankelijker is geworden. Pascal interpreteert dit als dat-ie nu ineens zoete broodjes bakt. (wat op zich klopt )
Pascal heeft het gevoel dat dit een hele grote schijnvertoning is. -over het nomineren- GertJan zegt dat ie Coos volgende keer weer nomineert. En dat ze hebben afgesproken respect te hebben voor elkaar.
0.00 In de badkamer. Pascal : Ik zit daar en ik hoor allemaal mooie verhalen over mij. Ik denk ik ga er even bij staan. Waarom zeg jij niet tegen mij, Pascal gedraagt zich anders ? Gert Jan : Ik merk dat jij anders bent. Pascal zegt dat Gert Jan denkt dat hij zoete broodjes bakt. Gert Jan blijft herhalen dat Pascal sinds de nominatie van Coos toegankelijker is geworden. Pascal : Als je iets negatiefs wil zeggen moet je dat zeggen. Gert Jan : Ik ben niet negatief. Pascal : Ik hoor jou over mij praten, dat vind ik niet netjes, daarom kom ik naar je toe. Gert jan : Ik zeg gewoon dat jij eerst a bent, dan b en dan c. Pascal : Dat is positief, eh, negatief. Gert Jan : Waarom ? Pascal : Wij moesten bij die ene mevrouw komen (Hummie) en ze ging het één en ander vertellen. Zij gaat mij een waarschuwing geven om iets wat ik naar mijn idee goed bedoel. Daarom is er wel degelijk iets veranderd met mij. Ik ben nog steeds dezelfde jongen maar ik ben zeker niet mezelf. Pascal : Weet je hoe ze daar stonden Coos en Daan ? Gert Jan : Ik wil het aan Coos uitleggen en aan Daan uitleggen.
0.07 Coos staat er inmiddels ook bij. Hij poetst zijn tanden. Pascal : Ik heb het gevoel dat het één grote schijnvertoning is. Iedereen zegt, ik weet niet wat er gaat gebeuren maar de volgende keer zijn Coos en ik weer de dupe. Gert Jan : Ik nomineer Coos de volgende keer weer. Ik heb met Coos afgesproken dat we normaal met elkaar omgaan. Ik ben niet iemand die na onze collision zegt, volgende week nomineer ik Ed wel. Als jij begint over zoete broodjes bakken voel ik mij een beetje aangetast. Pascal : Nu snap ik het. Op één of andere manier is het allemaal zo negatief uitgelegd wat er gebeurd is. Gert Jan : Het is voor jullie negatief en voor mij negatief. Pascal : Ik had de indruk dat jij bedoelde dat ik na de nominaties weer lief en aardig ging doen.
0.20 Kelly en Sandy zijn ook even in de badkamer. Coos zegt dat hij hetgeen hij met Gert Jan heeft besproken niet met anderen heeft besproken. Coos : Zelfs niet met Pascal. Pascal : Ik denk dat jij het gevoel hebt dat ik je niet zo aardig vind. Gert Jan : Ik heb gewoon mijn vrienden. Pascal : Ik heb helemaal geen wrok tegen jou. Integendeel. In het begin kon ik het goed met je vinden. Daarna hebben we ook geen strubbelingen gehad. We hebben alleen een gesprek gehad waarbij we elkaar niet begrepen. Daarna hebben we geen woord meer met elkaar gewisseld. Gert Jan : Ik heb het gevoel dat ik normaal met iedereen omga. Pascal valt nu in herhalingen. Pascal : Ik heb al langer het gevoel dat er wel wat aan de hand is. Ik kon met je praten. Nu helemaal niks. Gert Jan : Ik denk dat jij je nu tussen de wal en het schip voelt vallen. Pascal : Hoe bedoel je ? Coos : Als ik wegga ben jij alleen, dat bedoelt hij. Gert Jan : Ja.
0.35 Coos is vertrokken. Pascal : Met deze uitleg neem ik genoegen. Ik ben helemaal niet kwaad. Als ik dingen hoor en iemand wil niks zeggen dan word ik kwaad. Gert Jan : Ik ben blij dat ik het onmiddellijk gezegd heb. Ik zeg inderdaad wel eens dingen die ik niet tegen iedereen zeg. Ik heb zelfs in de dagboekkamer gezegd dat ik jou een nominatie wilde geven. Ik heb gezegd, Pascal heeft voor het team gekozen. Dus die ging ik helemaal niet aan Coos geven. Pascal : Zal ik jou eens wat vertellen, ik wilde hem aan jou geven. Ik vind jou nog steeds een hele goede gozer. Ik heb nooit iets met jou gehad qua strubbelingen. Gert Jan : Ik heb met Ed een andere communicatie als met jou. Ik heb de nominatie ingetrokken omdat ik vond dat jij genoeg gestraft was omdat je geen captain meer bent. Want dan zou jij vaker beslissingen nemen die in mijn nadeel zijn. Ik kan het met Ed, Sandy en Kelly goed vinden. Met jou wil ik de touwtjes langzaam weer oppakken. Pascal : Jij hebt er nou drie die je nooit zou nomineren. Gert Jan : Op een gegeven moment moet het. Pascal : Ik heb Ed uitgelegd, eerst Coos, dan ik, dan Ed. Gert Jan : Dat weet ik niet. Ik denk dat Coos Priscella en Leo overleeft. En misschien veranderen er dan wel dingen. Misschien wil Coos dan wel naar de overkant als hij steeds nominaties aan zijn broek krijgt. Wat nu gebeurt qua nominaties, daarvan zijn de fundamenten de afgelopen zeven weken gelegd. Pascal : De verhoudingen onderling zijn zo nagemaakt. Het is frappant dat je een week van tevoren weet wie wie neemt. Gert Jan : Dat is toch niet nagemaakt Pascal ?
0.50 Pascal : Ik heb van Coos gehoord dat ik een waarschuwing heb gehad. Ik weet niet waarvoor. Gert Jan : Heeft Coos niet gevraagd waarvoor ? Pascal : We weten het niet. Gert Jan : Ik wist niet dat jullie een waarschuwing hadden gehad. Pascal : Ik zal je vertellen waarover het ging. Coos zei dat toen jij gedronken had dat je een nachtmerrie had. Hij zei, misschien moeten we via de butlertelefoon aangeven dat ze hem in de gaten moesten houden. Toen moest ik naar de dagboekkamer. Ik moest die ene (Coos) ook meenemen. Ik werd gevraagd of ik bij mijn koksopleiding geleerd heb hoe ik iemand moet beoordelen. Ik was me van geen kwaad bewust. We mochten niks zeggen. Coos werd kwaad. Ze zei, we hebben het spelletje door. Nu kunnen jullie gaan. We gingen er uit, toen ging Coos uit zijn dak. Toen ging jij naar de dagboekkamer. Toen Coos weer en die kreeg een waasrchuwing. Gert Jan : Wat 's nacht gebeurde is gebaseerd op wat 's ochtends was gebeurd. Coos zei dat ik ijlend van de alcohol op bed lag terwijl ik een nachtmerrie had. Toen zei ik tegen Coos, nu ben jij voor mij te ver gegaan. We zijn allemaal getest. Ik ben daytrader geweest dus ik kan tegen de stress. Kan ik geen nachtmerrie hebben omdat ik drie miljoen verloren heb ?
0.58 Gert Jan : Ik heb contracten afgesloten met de europese politie en met Océ van der Grinten. Daar ben ik helemaal doorgelicht. Wat denk je als die op tv zien dat iemand zegt dat ik ijlend op bed lig. Coos en ik hebben het uitgesproken maar daarmee valt de nominatie niet af. Pascal : Dat heb ik met Kel. Ik kan niet meer met haar omgaan als vroeger dus dat snap ik helemaal. Ik snap niet dat jij doorging met die discussies. Gert Jan : Tuurlijk. Ik ook te ver gegaan. Coos is te ver gegaan en ik ben te ver gegaan.
1.08 Gert Jan : Ik wilde eigenlijk in bad gaan zitten en gaan pitten maar ik ben blij dat we dit gesprek hebben gehad. Gert Jan gaat het bad uit. Gert Jan en Pascal gaan douchen. De stream gaat naar Ed en Sandy die aan de eettafel zitten te kletsen. Ze drinken bier en roken sigaretten.
1.11 Ed : Ik duik zo mijn kist maar in denk ik. Ed en Sandy staan op en gaan naar de slaapkamer. In de slaapkamer hoor ik Coos en Kelly kletsen. Kelly zegt dat Gert niet binnen mag komen als ze in haar blote borsten staat en Coos wel. Kelly : Dan word ik gewoon benauwd. Dat heb ik met bepaalde mannen. Heb jij dat niet San ? Sandy : Wanneer maak ik dat nou mee ?
De stream staat op een lege woonkamer dus ik ga naar breedbandstream 2.
1.16 In de slaapkamer. Kelly : In de buitenwereld word ik heel erg beschermd. Door mijn ouders. Maar dat is niet verkeerd. Ik word ook heel erg verwend. Daar heb je (Coos) gelijk in. De stream gaat naar de fontein.
Narrowbandstream 4
1.19 Coos en Sandy denken dat ze een battle gaan krijgen. Kelly : Ik hoop dat we een keer een gekke battle krijgen. Zoals met dat insecten eten. Coos : Een marathon. Dat lijkt Kelly niks. Kelly over de insecten : Vieze gore neukbeesten.
1.29 Gert Jan en Pascal komen de slaapkamer in.
Breedbandstream 2
1.47 Coos : Ik heb spierpijn. Kutvoetbal.
2.24 Gert Jan en Sandy zijn uit bed. Ze zitten in de woonkamer. Minuten lang is er geen geluid. Sandy drinkt thee. Sandy : Ik heb heimwee. Heel erg. Gert Jan : Ik zou je graag helpen maar ik ben ook gewoon kapot. Sandy : Dat hoeft echt niet. Ga maar lekker lezen. Of kan je dat niet als ik er bij ben ? Gert Jan : Ik zat te denken, als ik nou zo'n ding van jou (slaappil) neem is er niks aan de hand. Dan ga ik lekker liggen. Sandy : Coos had er ook last van. Die kon ook niet slapen. 's Nachts vroeg ik wil je er één, toen zei hij nee. Gert Jan : Ik neem er gewoon één. Sandy : Je hebt geen alcohol op ? Gert Jan : Nee, dat was mijn redding net. Wat was ik blij dat ik geen borrel op had. Coos komt ook uit bed. Gert Jan : Jij kan ook niet slapen ? Wat een drama. Coos : Ik kan mijn voeten niet stil houden. Gert Jan : Geef me zo'n ding, ik neem mijn boek mee en dan zak ik lekker weg. Sandy : Daar krijg ik dan geen gelazer mee ? Dat ik het geef ? Gert Jan : Welnee. Het is mijn verantwoordelijkheid. Sandy : Nee, de mijne, want het zijn mijn pillen. Ik hoop dat ik er geen gelul mee krijg. Gert Jan : It's all mine. Coos : Ik lig altijd op mijn buik. Het doet hardstikke pijn. Als ik het goed begrijp heeft Coos bij het voetbal een blessure opgelopen.
2.32 Gert Jan : Succes Sandy. Tot morgen. Gert Jan gaat naar bed. Even later zie ik ook Sandy in bed liggen. Ik neem aan dat ook Coos weer in bed ligt.
(Poeh).
'k Denk dat ik ook nog maar even ga pitten
08.52u
Het is weer rustig. Niks aan de hand dus, misschien een scheet ofzo.
08.55u
Sandy draait zich om.
08.56u
Pascal is eruit. Het duurt eventjes maar dan springt de camera toch maar naar de woonkamer. Pascal gaat vast een plasje doen.
08.58u
Pascal kruipt weer in bed. Zodra hij het dekbed optilt in erin te stappen, springt het beeld twee keer over tussen slaapkamer en fontein. Pas als Pascal weer in diepe rust in bed ligt, springt het beeld weer op Sandy en Kelly. Er gebeurt niets. Ook de camera is weer gaan slapen.
(effe wat gemist, blijkbaar woordenwisseling tussen F en K)
K: "Je lijkt net op mijn vader."
Kelly denkt dat ze haar vader al ziet voor december, Frenk verklaart nog eens dat zij de populairste bewoner is. Kelly betwijfelt dat.
Frenk verklaart opeens dat hij Leo erin wil houden, die heeft zelfspot.
Hij vertelt dat je onwijs kunt lachen om Leo, zoals die van de loopband is geflikkerd, hoe hij koffie zet en iets over een gebroken sigaret (?)
Daniëlle vertelt iets maar gaapt gruwelijk, niet te verstaan.
Opeens zijn Daniëlle en Frenk het zeer eens dat Pris in het huis moet blijven. "Ze is heel leuk" volgens Daniëlle. Frenk beaamt dat.
Frenk zegt dat je geen discussie moet aangaan met Pris. Wel is hij niet zo te spreken over Pris als ze de achterban erbij haalt. Gaat over een opmerking over zijn opa.
Ze blijven praten over de nominaties en het vervolg van BB voor hun.
Kelly heeft net een bak yoghurt op, een grote mok koffie en zit nu bij het hek een sigaretje te roken.
Nu over hoe ze het huis binnenkwamen, Frenk verbaast zich, hij is psychologisch getest en toch zit hij er in. Kelly: "Je hoeft niet extravagant te zijn".
Kelly blijft ontkennen, begint over klassiek ballet enzo.
Frenk schijnt de bijsluiter gelezen te hebben van de zetpillen van Daniëlle. Hij waarschuwt haar dat ze nekpijn kan krijgen.
Leo komt erbij en vraagt waar ze het over hebben. Frenk zegt: "Niks, we zitten even over de personages te praten." Dan loopt hij weg. Leo blijft zoetsappig voor zich uit staren.
Leo maakt een compliment over Frenks vliegtuigje. "Hij ken wel wat hoor, die gozer."
't Is weer slaapverwekkend saai, het helpt ook niet echt om tegen twee van die gapende meiden aan te kijken. Huiz stopt weer met de streams
In arm speculeren ze, over een enentueel extraatje vanwege het feit dat ze over de helft zijn.
En op NB stream 1 zit kelly achter haar computer (zie fake pic topic)
In arm zitten ze wat te kletsen over niets. Daar zitten ze appels te eten en te kletsen over hoe lang ze al in arm zitten. Volgens Andries is dat al 17 dagen, als je die kerenniet mee telt dat ze even in rijk zaten tijdens de battlemarathon.
Dan krijgen we een mooi shot van een prachtig gevulde fruitschaal ( )
Gert- Jan trekt op de slaapkamer een schone boxer aan..
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 04-11-2001 14:15]
quote:Volgens mij zei Andries dat dat prima was.
Op zondag 04 november 2001 14:00 schreef cos-micV het volgende:
Frenk vraagt aan Andries of hij de video's mag lenen om ze op schijf te laten kopieren....
Andries: dat zien we nog wel...
Intussen ligt Coos een boek te lezen op bed en is Priscella aan de klets met een paar mannen uit arm. Ze hebben het nu even over de 'Brusse' familie.
Priscella staart voor zich uit en lijkt te denken "wat heb ik fout gedaan?"
Nu gaan ze weermann/vrouwen opnoemen. Kortom: T's erg gezellig in da house!
GJ zegt dat Kelly uit moet kijken voor haar enkel.
GJ loopt nu zo snel dat hij Kelly begint in te halen. Kelly is het echter al weer zat en stopt ermee.
"Jammer", zegt GJ.
"Oooooh, ik ben kapot", zucht Kelly.
Ed staat nu ook in de tuin met zonnebril op. Hij lijkt nu wel héél erg op dit icoontje:
Ed zoekt ondertussen twee bijelkaar passende sokken...
Coos rommelt in de kastjes in de slaapkamer, ook op zoek naar iets. Kelly kijkt toe, liggend op het bed.
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 04-11-2001 15:13]
Dan volgt er wat paardegehinnik.
Stem: Wil Sandy naar de dagboekkamer komen? Sandy naar de dagboekkamer.
Sandy komt terug en deelt mee dat er vanavond een afscheidsfeestje is naast het huis en dat er luide muziek gespeeld zal worden.
De bewoners zullen daarom vanavond ook muziek krijgen.
Kelly: Yeeeeees!
GJ: Maar Frank, ik kom niet meer naar jullie kant hoor. Frank: Is dat persoonlijk.
GJ: Ja, ook persoonlijk.
Maar we kunnen ook het houthok in om een paar uur te praten.
Frank: Wat is er dan met mij dat je zo nodig met mij wilt praten?
GJ: (Lachend) Ja niks, je bent gewoon een lul. Ik ga naar binnen hoor.
Frank: Tegen Daan, ik snap er geen klote van, wil ie iets van me leren of zo, volgens mij wil hij iets van me leren.
Daan: Ik weet het niet schat....
Frank: Ik kan em helemaal niks leren.
In het arme gedeelte hebben ze van tonnen en emmertjes een installatie gebouwd waarbij ze proberen met ballen de emmertjes eraf te gooien.
Andries: Kom Frank, doe ook even mee.
Frank: Een keer maar.
Vervolgens gooit Frank in een worp 5 van de 6 emmers er af en met z'n derde bal het laatste emmertje.
Dit tot algehele hilariteit in arm.
(Leo had eerder van veel dichterbij geen een emmertje geraakt.)
Frank: Ik vind het allemaal een grote kutzooi, een kutzooi, een hele grote kutzooi.
Pasc: Waarom? Omdat wij vanavond weer muziek krijgen?
Frank: Dat weet je wel.
Pasc: Daar kunnen wij niks aan doen, d'r is een of ander feest hiernaast.
Frank demonstreert nu op verzoek van Leo nogmaals hoe de emmers eraf gegooid moeten worden.
Deze keer blijven de onderste drie emmers staan.
Leo heeft het nu over een fictieve film, een niet bestaande film met Tom Hanks.
Frank: Forest Gump.
Leo: Dat klopt ja.
Coos wil met Frank praten.
Frank: Rot op, schele pleurishond.
Coos: (Onverstaanbaar.)
Frank: Ik hep geen zin om te praten. (3x).
In arm zitten Frank, Precilla en Leo in de tuin te roddelen over Ed. Frank: Ed wordt dalijk als een vuilnisbakje uit het team gegooit.
Diane en Danielle doen weer een kinderlijk dansje en handenklap spelletje. Kelly swingt hier lekker op mee.
Bij het hek roddelen Danielle, Diane, Kelly en Sandy. Diane vertelt dat Frank straks op haar gaat stemmen want hij denkt dat eerst Leo en daarna Diane eruit gaat. Danielle complimenteert Kelly met haar nepnagels.
In rijk zitten een aantal heren na te tafelen en voeren gesprekken over diverse algemene dingen.
In rijk zit Kelly zoals gewoonlijk weer wat te gillen en joelen. Als ze gaat staan om te dansen valt haar blik weer een paar keer op de spiegels. Als Kelly zichzelf niet kan zien lijkt ze gek te worden. Dan volgt er weer wat gegil van Kelly. (een volzin is wat te moeilijk, lol) Vervolgens springt ze op de bank en gaat daar dansend verder. Als blijkt dat niemand echt kijkt, stopt ze er maar weer mee.
GJ staat weer te dansen, dus menig vrouwelijke Fokker zal nu weer met water in de mond zitten te kijken.
Verder is er niet veel gaande in het huis. Ik ga nu dus even Morpheus starten om wat te downloaden ( )
Froger gaat af en nu klinken er wat gitaarklanken door de speakers. Dit lijkt me voor onze Ed te zijn. Hij begint inderdaad meteen te dansen (lees: met zijn hoofd te bewegen)
Het is Metallica (voor Andries: dat was die geweldige band die aan het begin van het einde van Napster stond)
Het wordt tijd dat BB even Morpheus download, want opnieuw komt dezelfde muziek voorbij als de laatste keer (last night a deejay ... k-otic ... enz)
Diane neemt hem intussen nog iets verder in haar mond.
Wat er in huis gaande is is even buiten beeld. Er klinkt wel wat gelal, dus het lijkt also Kelly weer vrolijk is.
(BB FLASHBACK mode on, vandaag 14:10 uur:
Coos en Pascal in de hangmat. Er wordt een stevig potje geroddeld over Gert-Jan. Coos blijft herhalen dat GJ gefrustreerd is.
FLASHBACK mode off)
GJ is intussen in de slaapkamer en is in zijn eentje bezig de boel wat op te ruimen. De anderen lijken in bad te willen gaan. Kelly is er vanzelfsprekend al. Ze loopt in een bh en slipje (of wat dan ook) met haar achterwerk wiegelend richting de badkuip.
Coos roddelt nog een tijdje over GJ. Frank geeft nog even duidelijk zijn visie op BB, dat er een spelletje wordt gespeeld met hen.
Kelly zit ergens af te luisteren en gaat in bad.
In rijk zitten GJ, Sandy en Ed in de tuin te praten.
23.08 Bij de oven. Frank vindt Priscella de sterkste vrouw in het team. Frank : Sterker dan Diane. Priscella : Dat weet ik niet. Frank : Honderdduizend procent. Het is gewoon zo. Frank zegt dat het koud is. Hij adviseert om je in meer dunne lagen te kleden i.p.v. in één dikke laag. Vervolgens gaat het gesprek over blote voeten in schaatsen.
Breedbandstream 1
23.14 Gert Jan, Sandy en Ed in de tuin bij het vuur. Sandy : Ze spitten te diep bij je. Je moet gewoon zeggen het gaat je niks aan. Je moet niet meedoen. Ze weten dat jij niet sliep en willen horen waarom. Ze weten dat ze dat bij jou krijgen te horen. Gert Jan : Ik Kan Kel gewoon uitleggen waarom ik slecht heb geslapen. Bepaalde dingen kan ik zeggen zonder dat een hele lading wordt overgebracht. Sandy : Je kan bepaalde dingen voor jezelf houden. Gert Jan : Ik ga nu wat relaxter om met dingen. Een chippie eten en wat ouwehoeren en als ik moe ben ga ik naar bed (hij eet nu chips). Sandy zegt dat de pil vannacht wel werkte bij Gert Jan.
(Dit kan zo in de quotes)
In rijk doet Ed nu weer van die duivelse stemmetjes, heeft het over suicide en mother fuckers en meer van die stoere, coole echte mannentaal.
[was wel grappig dit]
Breedbandstream 2
23.26 Andries, Diane en Danielle liggen in bed. Danielle doet pogingen op haar hoofd te gaan staan. Diane over Frank : Wat hij hoort van de andere kant zegt hij gewoon. Ze geeft een voorbeeld m.b.t. Coos die had gezegd dat Ed captain zou kunnen worden. Diane : Als iemand hier een geintje vertelt, twee seconden later, Coos weet het. Dan heeft ie weer wat te vertellen.
Breedbandstream 1
23.33 Gert Jan : Wat denk je dat ik per dag verdien bruto ? Veertienhonderd gulden. Sandy : Netto ? Gert Jan : Achthonderd gulden. Sandy : Daarom kan jij een mooie auto kopen. Gert Jan zegt dat hij de auto heeft gekocht toen hij nog veel geld had. Nu zou hij een dergelijke auto niet kunnen kopen. Sandy vertelt dat ze 2200 netto, 2800 bruto verdient. Sandy : Wat we hier per dag verdienen vind ik al veel. Gert Jan : Over de nominaties, met wat afwijkingen denk ik dat het redelijk vastligt. Ik denk dat wij met zijn vieren (of zei hij drieeen ?) overblijven. Sandy : Dat weet je niet. Gert Jan : Ik denk een paar stappen vooruit. Je kan het niet weten. Sommige dingen zijn gecalculeerd. Je kan het niet 100 % zekerheid zeggen. Het kan er bij mij niet in dat mensen snel veranderen. Dat gaat er bij mij gewoon niet in. Sandy en Ed gaan weer zingen.
23.55 Diane : Wat ook een beetje vervelend is aan Daan is haar naieviteit. Andries : We doen een afzeikrondje. Priscella : Mag ik ook meedoen ? Diane : Ga ik thee zetten, (Danielle zegt) zal ik even thee zetten, ga ik afwassen, (Danielle zegt) zal ik even afwassen. Priscella : Ik luister alleen. Ik moet er even inkomen. Hebben we Diane al gehad ? Andries : Dat kost de hele nacht. Danielle over Diane : Je trekt dingen vaak in het negatieve. Iemand heeft tegen Andries gezegd dat hij plastic lacht want hij komt hier steeds op terug. Priscella : Ik irriteer me nergens meer aan.
Daan is eerst aan de beurt. Iemand vindt haar naief.
Daan: Hadden we Diane al gehad?
Andries: Nou dan zijn we de hele nacht bezig.
Daan: Je trekt alles in het negatieve en maakt van een mug een olifant. Dan denk ik Meeeeid, waar maak je je druk om.
(Dit alles in een vriendelijke sfeer overigens.)
Diane: Is dit alles, kom op!
(Hier eentje van mij: TREK DIE FUCKING DUIM ES UIT JE MUIL!)
Diane: weet je waar ik helemaal op verheug morgenochtend?
Andries: Sex?
Diane: Ja, nee, ook, maar eh, nou het heeft wel met boter te maken. Lekker een broodje met roomboter etc. En pindakaas met suiker.
(Het afzeikrondje lijkt voortijdig afgebroken.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |