GNA GNA GNA GNAquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:52 schreef Day het volgende:
Ik dacht even dat Natte Lie zat te roken, maar het was Dido die met een sigaret langsliep.
haha wat leuk, dank je wel voor screenquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:55 schreef AnTjUh het volgende:
en daar is tie weer !!!!!!!!!
[afbeelding]
MUTE OFFquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien moet je je oogkleppen eens afzetten. Een zwangere vrouw mag niet eens rookpleisters hebben. Tanja-bashen is leuk, maar doe het dan ook een beetje goed. En denk een beetje na voor je iets typt.
Tanja heeft een hele aparte opvatting van wat sociaal is, ik vind het wel interessant eigenlijkquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze zit nu toch wel ook weer aandachtig mee te luisteren. Ze geeft geen antwoorden. Omdat ze ze niet weet. Maar ze is slim genoeg om te weten dat de vragen vaker voorbij komen. Ze doet dus wéér een keer mee met de opdracht. Want ze stelt ook vragen wie, wat, waar...
En ze is niet zo sociaal met de medebewoners, dat staat buiten kijf. Maar ze probeert het wel.
Die's leuk.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:55 schreef AnTjUh het volgende:
[afbeelding]
Idd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:57 schreef Wup het volgende:
[..]
Tanja heeft een hele aparte opvatting van wat sociaal is, ik vind het wel interessant eigenlijk
Ze moest eens weten....quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:56 schreef Day het volgende:
Chantal, een muis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tja voor mij is het 1 pot nat, als er een bijsluiter bij sigaretten zou zitten ben ik benieuwd naar die schadelijke stoffen en bijwerkingen.
Anders kan men toch net zo goed blijven roken![]()
Same here. En dat is wat iets anders dan pro-Tanja zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:57 schreef Wup het volgende:
[..]
Tanja heeft een hele aparte opvatting van wat sociaal is, ik vind het wel interessant eigenlijk
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:54 schreef Isabeau het volgende:
De muis!!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:55 schreef AnTjUh het volgende:
[afbeelding]
Muis doet het beter hier dan de meeste bewonersquote:
Wordt tijd voor een poesquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Muis doet het beter hier dan de meeste bewoners
Ik zat naar de badkamer te kijken, waar ging het over?quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:02 schreef CartWOman het volgende:
Dappere Joost!!![]()
Prima reactie op het gestook van Tanja.
Dat tandenpoetsen was natuurlijk verdachtquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:05 schreef CartWOman het volgende:
Dus gaat ze zelf loeren.
Ze stuurt Joost.
Naar Ralph notabene... die staat z'n tanden te poetsen.
Tanja vertrouwt Ralph niet, qua roken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zat naar de badkamer te kijken, waar ging het over?
Daarom, zo onlogisch als wat.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:06 schreef flugeltje het volgende:
Ralph rookt alleen als hij héél veel gezopen heeft...
Thanks!quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:07 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tanja vertrouwt Ralph niet, qua roken.
Ze zei: pssst, opletten Joost. Toen Ralph tanden ging poetsen.
Joost reageerde vrij kortaf dat ze zelf een beleid voeren, en dat ze niet zo moet stoken.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:07 schreef Kokstra het volgende:
Prachtig. Was nou een paar dagen eerder begonnen, dit slaat echt nergens op
Misschien klagen ze wel over de rookpolitie. Dat die verkeerd zijn werk doet ofzoquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
wat gaan ze nu doen in de dbk?
eh...studeren misschien?quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
wat gaan ze nu doen in de dbk?
Ze weet nu zeker wie het is. Ja, Ralph dus.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Thanks!
Ben natuurlijk meteen naar stream 1 gegaan, maar ik begrijp het nog niet helemaal. Verdenkt Tanja Ralph? Ik dacht dat ze Roel verdacht. Of zijn ze para (zoals Ralph zegt) en is iedereen verdacht?
Hahaha, Ralph: ik sta gewoon in mijn blote lul![]()
...quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
De meest domme van het stel is wel
psssst...petjes zijn oorspronkelijk bedoeld om met de klep naar voren op te hebben. Heusquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
De meest domme van het stel is wel de kleuter. Die heeft haar startgeld en haar dagelijkse aanwezigheidspremie. En petje verkeerd op de kop. Die boeit het hele BB-huis niet meer.
O ja verrek... Helemaal vergeten.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:15 schreef CartWOman het volgende:
Ze weet nu zeker wie het is. Ja, Ralph dus.![]()
whahaha dat was precies wat ik hier tegen het beeldscherm riepquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zei Sjankwal nu echt?: "Waar is die schreeuwlelijk?"
Zijn alle spiegels uit het BB-huis gehaald??? Hen ik iets gemist?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:07 schreef flugeltje het volgende:
Tanja heeft geen zin in nóg een week noodrantsoen....
WELK NOODRANTSOEN Tanja????
Maar dat mocht niet, hij moet met de button naar voren.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
psssst...petjes zijn oorspronkelijk bedoeld om met de klep naar voren op te hebben. Heus
Tanja is puur DOM!!!!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:12 schreef Day het volgende:
Roel: nou niet over mee bemoeien. Je wil overal een vinger in de pap hebben!![]()
Sorry, maar ik vind dit echt schitterend. Ze brengt de hele boel weer op stelten en Roel zweet peentjes.
Haha, dat zal leuke TV opleveren !! Ralph in de gaten houdenquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]ze weet idd zeker dat het Ralph is
Gisteren werd er gezegd dat ze er niet uitzag met die klep naar achteren en nu is het weer dat ze er niet uit ziet met die klep naar vorenquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Maar dat mocht niet, hij moet met de button naar voren.
Daarom ben ik pro-Tanja. En daarom moet ze blijven. Zo lekker "dom" als ze is maar met boerenslimheid.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:19 schreef riri het volgende:
[..]
Tanja is puur DOM!!!!!
Roel geeft haar een hint en nog begrijpt ze het niet.....wat een domme trut
omdat ze Roel gisteren betrapt hebben [maar blijkbaar niet op heterdaad] en omdat ze continue op hun kop krijgen van BBquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:26 schreef Kokstra het volgende:
Ik vraag me toch sééééééérieus af waarom de RP nu pas actief is geworden...
Ik ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:26 schreef Kokstra het volgende:
Ik vraag me toch sééééééérieus af waarom de RP nu pas actief is geworden...
Helaas voor hun zullen ze Roel niet meer op heterdaad betrappenquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:27 schreef Isabeau het volgende:
Ze hebben 4 aanwijzingen dat het Roel is. Hij had een BB aansteker onder zijn matras liggen.
die vent is echt briljantquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:24 schreef StephanL het volgende:
LOL net bij Ons Kent Ons(Man Bijt Hond) over Big -Brother
Tanja gaat er niet uit
Johnny de Mol heeft een contract met een babywinkel, dus eerste de meubels in beeld, dan de luiers. Ze gaat er niet uit.
Ze hebben dit ook gedaan in engeland, ze spelen het naWas wel grappig. Moet je zien.
ja maar nominatie van de rookpolitie speelt ook meequote:Op dinsdag 27 september 2005 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Rob heeft wel gelijk op beide punten
a. Roel krijgt geld voor de sigaretten
b. Als ze Roel betrappen zitten ze weer een week op rantsoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |