Ze weet ook al vrij veel zonder in de dbk te zijn geweest, valt me op. Duidelijk ook een echt muziekfanquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:26 schreef Bocaj het volgende:
Lieske krijgt wel gelijk met haar A minor
Nathalie zei dat ze een fotografische geheugen had. En wist vervolgens 3 van de 10 sterren niet meer.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop niet dat we bij het goede antwoord van Sjankwal GNA GNA GNA GNA GNA te horen krijgen als zelfgenoegdoening
Ook al had ze bijna alles fout met haar fotografisch geheugen.
Ik vind Achtung Baby juist het geniaalste album en Zooropa juist weer het minste. Pop daarentegen was wel weer topquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:29 schreef Bocaj het volgende:
Die Zooropa & Achtung baby vond ik een mindere periode van U2.
Op talpa staat van wel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:33 schreef Masegate het volgende:
Was Roel's opdracht nou wel of niet gelukt?
Het zal vast al ergens besproken zijn, maar het zoeken lijkt me een minder prettige opgave.
Even lekker snuivenquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:34 schreef Falco het volgende:
Haha Rob meteen de wc in nadat Roel daar een bruine trui heeft gebreid! Tanja komt er meteen achterna!
of allebeiquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rob zijn kennis is laag of hij denkt aan de weekopdracht.
[afbeelding]
Tanja zei vanmiddag nog dat ze hem misschien beter niet kunnen betrappen, omdat dan misschien de opdracht mislukt is. Maar ze doet nu wel erg veel moeite om hem wel te betrappen. Heel maf.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wel dom van Tanja. Ze denkt al dat Roel geheime missie heeft. En zelf is ze wél gestopt. Dan verlink je je maatje stopper toch niet?
Ze zit niet bij de rookpolitie, dus waar maakt ze zich druk om?
Stel dat Roel nog wel wat peuken moest roken, dan snijdt ze zichzelf in de vingers, ook al rookt zij niet.
Simpel, de opdracht is nu eenmaal NIET roken voor Tanja, Natalie en Roel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
ze is pissed dat zij wel gestopt is met roken en Roel nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wel dom van Tanja. Ze denkt al dat Roel geheime missie heeft. En zelf is ze wél gestopt. Dan verlink je je maatje stopper toch niet?
Stel dat Roel nog wel wat peuken moest roken, dan snijdt ze zichzelf in de vingers, ook al rookt zij niet.
Dat denk ik ook ja. Ze kan niet hebben dat iemand anders nu eens iets meer mag dan zij.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:41 schreef Wup het volgende:
[..]
ze is pissed dat zij wel gestopt is met roken en Roel niet
Tanja en logica zijn 2 geheel verschillende begrippen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:40 schreef scanman01 het volgende:
Tanja zei vanmiddag nog dat ze hem misschien beter niet kunnen betrappen, omdat dan misschien de opdracht mislukt is. Maar ze doet nu wel erg veel moeite om hem wel te betrappen. Heel maf.
Ze deed het anders prima met de Winnie de Pooh-opdrachtquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Tanja en logica zijn 2 geheel verschillende begrippen.
Als ze van die ¤ 10.000 hoort dan is het volgende "jongentje" op haar nominatielijst wel bekend. Die gaat ze dan drastisch aanpakken ná Lieskequote:Op dinsdag 27 september 2005 17:41 schreef Wup het volgende:
[..]
ze is pissed dat zij wel gestopt is met roken en Roel niet
Dat is duidelijk.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook de rookopdracht neemt zij serieusquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:43 schreef Day het volgende:
[..]
Ze deed het anders prima met de Winnie de Pooh-opdracht
Tanja kan zo thuiswerk gaan doen wanneer ze het huis verlaatquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:43 schreef Day het volgende:
[..]
Bij dat folderen had zij wel het goede systeem, dus gaat niet altijd op.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze vindt die 500.000 euro prijzengeld al te weinig, thuiswerk zit er dan helemaal niet in.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tanja kan zo thuiswerk gaan doen wanneer ze het huis verlaat
Daar is ze duidelijk geschikt voor. Een mooie carriere voor Tanja na BB.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
er is ook geen 500.000, maximaal 350.000quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze vindt die 500.000 euro prijzengeld al te weinig, thuiswerk zit er dan helemaal niet in.
Nee, want dan moet ze gewoon van het prijzengeld leven en dan heeft ze toch liever een uitkering.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze vindt die 500.000 euro prijzengeld al te weinig, thuiswerk zit er dan helemaal niet in.
Waar dan volgens Tanja een ton afgaat aan kansspelbelasting.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:47 schreef D.Rose het volgende:
er is ook geen 500.000, maximaal 350.000
En dat is mooi want dat combineert lekker met een babyquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:44 schreef D.Rose het volgende:
Nee joh, ze wordt Receptioniste bij Talpaquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ohhhhh daar komt ze helemaal haar bed niet voor uitquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
er is ook geen 500.000, maximaal 350.000
quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:48 schreef D.Rose het volgende:
hoe komen ze nou ineens aan al die ingrediënten voor de soep?
Te stoffig qua werk voor een kleine baby dus geen optiequote:Op dinsdag 27 september 2005 17:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dat is mooi want dat combineert lekker met een baby![]()
Woont ze in een boerderij dan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Oh ja, je moest ook je handen wassen voor je de baby aanraakte en er mocht door niemand meer worden gerookt in huis.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:49 schreef Loedertje het volgende:
Te stoffig qua werk voor een kleine baby dus geen optie
ik dacht er nog over om erbij te vermelden 'behalve de uien en het water' maar ik schatte jullie hoger inquote:
Nee ze wordt de nieuwe presentatrice van "De zwakste schakel". Ze is de enige die dat oprecht kan presenteren.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nee joh, ze wordt Receptioniste bij Talpa![]()
Ik denk dat het leuker was geweest als Tanja Rookpolitie zou zijn geweest.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:43 schreef Day het volgende:
[..]
Dan verbaast het me dat Lieske niet al wist wat er in pindakaas zit of er een leuke annekedote over weet of iets met een enorme lul + pindakaas.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:50 schreef Loedertje het volgende:
Lieske leest wat er allemaal in pindakaas zit zodat ze strax weer iets heeft om over te praten
Ze hebben wel kruiden en zout. Meer zit er niet in hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:50 schreef D.Rose het volgende:
ik dacht er nog over om erbij te vermelden 'behalve de uien en het water' maar ik schatte jullie hoger in
met Tanja leven in de brouwerij? Noem je haar baarmoeder zo of bedoel je echt het spreekwoord?quote:
wel kruiden? Ook bouillon?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben wel kruiden en zout. Meer zit er niet in hoor.
Roel zit wel te friemelen zeg...ligt Dido's rug te strelen en het stukje blote huid tussen truitje en broek..quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:53 schreef Bocaj het volgende:
Wahah Roel zegt: Maak dan de borstEN maar nat.... net nu hij bij Dido ligt
Lieske gaat er overigens niet uit.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als ze van die ¤ 10.000 hoort dan is het volgende "jongentje" op haar nominatielijst wel bekend. Die gaat ze dan drastisch aanpakken ná Lieske
Ach, ze maakt wel veel los. Zowel hier als in het huis.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
met Tanja leven in de brouwerij? Noem je haar baarmoeder zo of bedoel je echt het spreekwoord?
Tanja ligt vooral op bed of zit sacho voor zich uit te staren![]()
Tanje die 20 uur van de 24 in bed ligt is toch dikke pretquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
met Tanja leven in de brouwerij? Noem je haar baarmoeder zo of bedoel je echt het spreekwoord?
Uitje effe aanfruiten in de pan, water erbij en hopla...uienbouillon...quote:
Je hebt gelijk, Menno en Joost sporten tenminste 5 minuten per dag en Dido/Natalie/Chantal/Ingrid/Linda/Lieske lopen tenminste af en toe nog naar een spiegel om te kijken of hun make-up goed zit.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:54 schreef Isabeau het volgende:
Kan je nagaan wat er gebeurd als ze langer wakker is!quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanje die 20 uur van de 24 in bed ligt is toch dikke pret
Moet je Priscella vragenquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
off-topic:
Als je als FOK!ker in het BB-huis komt, krijg je dan ook gratis FOK! t-shirts? (zomaar een vraagje)
zonder Tanja zou het heel wat stiller zijn hier op fok:)quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:54 schreef Isabeau het volgende:
ze mogen in groepjes van 3 twee keer een uur in de dbk biografieën lezenquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:57 schreef D.Rose het volgende:
waar halen ze al die info vandaan over de vragen die ze stellen?
Info staat op A4-tjes, die liggen in de dagboekkamer. Ze gaan in groepjes van 3 een uur de DBK in om te leren.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:57 schreef D.Rose het volgende:
Ik vrees van wel....als ik niet oppas leer ik ook nog van allesquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:59 schreef ChantalC het volgende:
Moeten we nou de komende dagen dat geleuter over die artiesten aanhoren?
De gehele wereld muziek encyclopedie is op de buik van Tanja getatoeerd..quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:57 schreef D.Rose het volgende:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ach, ze maakt wel veel los. Zowel hier als in het huis.![]()
Owwww dan kunnen ze met 3 man een uur ongestoord roken!quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ze mogen in groepjes van 3 twee keer een uur in de dbk biografieën lezen
Ben je toch ook gauw over uitgeluld?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet je Priscella vragen
Day; je hebt wel gelijk, over wie moeten we anders slecht praten als Tanja weg is(eh...Chantal om maar mee te beginnen dan)
ow, is het een weekopdracht?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ze mogen in groepjes van 3 twee keer een uur in de dbk biografieën lezen
Nee, wat dat betreft is Tanja wel veel leuker om over te kletsen/roddelenquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:01 schreef Day het volgende:
Ben je toch ook gauw over uitgeluld?
Chantal: Roddelt graag, heeft alle BB's uitvoerig bestudeerd zodat ze weet hoe ze zich moet gedragen, heeft een vreselijke lach. Punt! Daar lul je geen 330 topics over vol, hoor.
Streamverslagen en BB site.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow, is het een weekopdracht?
waar lees ik hier meer over?
Ahum... dan heeft ze toch iets helemaal verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:01 schreef Day het volgende:
[..]
Ben je toch ook gauw over uitgeluld?
Chantal: Roddelt graag, heeft alle BB's uitvoerig bestudeerd zodat ze weet hoe ze zich moet gedragen
Nee is een aanvullende opdracht, omdat de bewoners zich verveelden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow, is het een weekopdracht?
waar lees ik hier meer over?
Nee, NOOIT. Liever 12 stille Ralphs dan 1 zeurende Tanja.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, wat dat betreft is Tanja wel veel leuker om over te kletsen/roddelen
Goed, Tanja moet blijven.
Je hebt het wel over Chantal hè, ik hoop dat je niet verbaasd bent.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:03 schreef scanman01 het volgende:
Ahum... dan heeft ze toch iets helemaal verkeerd begrepen
Ja, nog een paar weekjes, zodat we hier wat te doen hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat we naar een huis met 12 Ralphen moeten kijkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:03 schreef Kokstra het volgende:
Nee, NOOIT. Liever 12 stille Ralphs dan 1 zeurende Tanja.
Sééééééééérieus!quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat we naar een huis met 12 Ralphen moeten kijken
12 Tanja's is ook niet alles, maar 12 Ralphen...mijn hemel
Dat zeg ik al tijden,quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:03 schreef Day het volgende:
[..]
Nee is een aanvullende opdracht, omdat de bewoners zich verveelden.
Meer info op talpa-site of streamverslagen.
Misschien houdt ze wel gewoon van knuffelen en friemelen zonder dat zij er meer mee bedoelt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:11 schreef Loedertje het volgende:
Menno ligt nu weer op Dido
Het maak haar weinig uit wie er aan haar zit volgens mij D\
Menno exit, LekkerSimpel erin (met gratis FOK! t-shirts)quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:11 schreef Loedertje het volgende:
Menno ligt nu weer op Dido
Het maak haar weinig uit wie er aan haar zit volgens mij D\
Het is anders wel elke keer een hele eenzijdige toestand.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien houdt ze wel gewoon van knuffelen en friemelen zonder dat zij er meer mee bedoelt.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:11 schreef mazaru het volgende:
Word het een zogenaamd knalfeest of niet?
Hey, je bent een ijskoningin of niet hèquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:13 schreef Loedertje het volgende:
Het is anders wel elke keer een hele eenzijdige toestand.
Zij ligt als strijkplankje terwijl iedereen loopt te friemelen en hoopt op een lichamelijke reactie of een aai terug
Blijf erbij dat deze pas gaat kronkelen van geiligheid zodra ze weet wat iemands banksaldo isquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, je bent een ijskoningin of niet hè(Dido is gewoon een vrouwelijke player)
ze hebben niet veel keusquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:18 schreef Kokstra het volgende:
Ieeehhhhh, wat ranzig veel pindakaas zat er op dat broodje!
Ik hoop dat ze weer héél dronken worden en deze keer ruzie krijgen.quote:
Je kan als BB genoeg doen om de vlam in de pan te laten slaan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het is anders wel elke keer een hele eenzijdige toestand.
Zij ligt als strijkplankje terwijl iedereen loopt te friemelen en hoopt op een lichamelijke reactie of een aai terug
Menno heeft iets goed te maken van een (eerlijke) opmerking van vanmorgen en probeerd een nominatie te vermijdenquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:20 schreef Kokstra het volgende:
Menno probeert aardig te doen tegen Tanja. Da's dan wel weer slap van hem.
hoezo? Menno probeert tegen iedereen aardig te doen volgens mijquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:20 schreef Kokstra het volgende:
Menno probeert aardig te doen tegen Tanja. Da's dan wel weer slap van hem.
Tsja, Roel komt uit een ghettoquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:16 schreef Loedertje het volgende:
Blijf erbij dat deze pas gaat kronkelen van geiligheid zodra ze weet wat iemands banksaldo is
Mutequote:Op dinsdag 27 september 2005 18:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Toch heeft Tanja het liefste lachje.
Beter dan die gemaakte lach van:
Natte Lie waar de handrem strak wordt aangetrokken
Sjankwal met haar GNA GNA GNA GNA GNA
Dildo met haar schreeuwerige lach
Bah, had hij Tanja maar zelf moeten nomineren vorige week.. blijf het onbegrijpelijk vinden dat nog geen enkele bewoners dat gedaan heeft..quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:21 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Menno heeft iets goed te maken van een (eerlijke) opmerking van vanmorgen en probeerd een nominatie te vermijden
Maar dat hij het terugnam en daarna aardig deed tegen haar is dus echt minder.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:27 schreef Speedski het volgende:
Nou ja zeg .. zit ik echt uren te wachten op een uitspatting van een van de bewoners .. gebeurd het als ik weg ben... maar
... way to go Menno !!
10 Puntjes dr bij voor Ome Men
Juist doordat niemand(behalve Rikkert in de proefnominaties) dat niet gedaan heeft lijkt het mij duidelijk dat ze het niet mogenquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:27 schreef teun911 het volgende:
[..]
Bah, had hij Tanja maar zelf moeten nomineren vorige week.. blijf het onbegrijpelijk vinden dat nog geen enkele bewoners dat gedaan heeft..![]()
Het was geen eerlijke opmerking want Tanja doet nu wel degelijk mee aan de opdracht door niet te roken. En dat lijkt me, als verslaafde, een stuk moeilijker dan fietsen of hardlopen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:21 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Menno heeft iets goed te maken van een (eerlijke) opmerking van vanmorgen en probeerd een nominatie te vermijden
En dat gaat echt wel gebeuren met al die onderhuidse/onuitgesproken spanningen nu.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze weer héél dronken worden en deze keer ruzie krijgen.
Hup, alle frustraties eruit.
![]()
![]()
![]()
Hij zei nadat Jetje zeur had geroepen dat ze alle opdrachten maar moesten doen met buik om dat dat niet zo moeilijk was..... beetje zeuren enzoquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:29 schreef style het volgende:
[..]
Het was geen eerlijke opmerking want Tanja doet nu wel degelijk mee aan de opdracht door niet te roken. En dat lijkt me, als verslaafde, een stuk moeilijker dan fietsen of hardlopen.
tanja krijgt gewoon een paar keer per dag nicotine pleistersquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:31 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Hij zei nadat Jetje zeur had geroepen dat ze alle opdrachten maar moesten doen met buik om dat dat niet zo moeilijk was..... beetje zeuren enzo
en dat Tanja zich zelf zielig vind omdat ze niet rookt is echt zielig...ze had 8 maanden geleden aan dr kind moeten denken die heeft geen keuze mbt meeroken
gezien de omstandigehden wel ja, er is geen van de rokers die ook maar 1 seconde rekening houdt met het feit dat er iemand probeert te te stoppen in dat huis....quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:29 schreef style het volgende:
Het was geen eerlijke opmerking want Tanja doet nu wel degelijk mee aan de opdracht door niet te roken. En dat lijkt me, als verslaafde, een stuk moeilijker dan fietsen of hardlopen.
Het was gewoon niet het goede moment om deze opmerking te maken. Nu heeft ze geruild met Chantal en doet ze volop mee met de opdracht.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:31 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Hij zei nadat Jetje zeur had geroepen dat ze alle opdrachten maar moesten doen met buik om dat dat niet zo moeilijk was..... beetje zeuren enzo
en dat Tanja zich zelf zielig vind omdat ze niet rookt is echt zielig...ze had 8 maanden geleden aan dr kind moeten denken die heeft geen keuze mbt meeroken
Heh .. dat kan ik wel snappen hoor. Hij schrok waarschijnlijk zo van zn eerlijkheid dat hij gauw moest voorkomen dat de sfeer in het huis zou gaan ontploffenquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:28 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Maar dat hij het terugnam en daarna aardig deed tegen haar is dus echt minder.
Thanks!quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Opdracht om feest te verdienen
Zitten bb fans weer te wachten op een feest wat onherroepelijk weer op dronkenschap en sexpraat zal uitlopen? Wie weet gaat dat weer gebeuren. De bewoners hebben deze week een wat saaie passieve opdracht, daarom heeft BB er iets bij verzonnen. Om de verveling een halt toe te roepen, introduceert Big Brother een nieuwe opdracht. Een muzikale quiz. De twaalf Bewoners gaan zich verdiepen in de sterren. Iedereen moet de biografieën van twaalf wereldsterren uit zijn hoofd leren. In het programma ‘In de huid van’ zal presentator Winston Gerschtanowitz aanstaande vrijdag aan vijf Bewoners één vraag stellen. Met elk goed antwoord kan een leuk ingrediënt voor een knallend feest verdiend worden. De Bewoners mogen twee keer per dag één uur studeren in de Dagboekkamer. Dit gebeurt in groepjes van drie. Word het een zogenaamd knalfeest of niet?
Koopt hij een leuk grachtenpandje ergens.. nieuwe vriendin dus dan..quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, Roel komt uit een ghettokijken wat ze voor hem voelt als hij BB wint.
Ik vind het ook zwaar tegenvallen van iedereen en heel knap van Tanja op deze manier.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:33 schreef Wup het volgende:
gezien de omstandigehden wel ja, er is geen van de rokers die ook maar 1 seconde rekening houdt met het feit dat er iemand probeert te te stoppen in dat huis....
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
tanja krijgt gewoon een paar keer per dag nicotine pleisters
Ze stopt niet; ze rookt donderdag weer door.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:33 schreef Wup het volgende:
[..]
gezien de omstandigehden wel ja, er is geen van de rokers die ook maar 1 seconde rekening houdt met het feit dat er iemand probeert te te stoppen in dat huis....
yep, hier gaan ze het tot vrijdag over hebbenquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:34 schreef flugeltje het volgende:
goeieavond![]()
Dit is dus een spelletje om de verveling te verdrijven? Ik hoop niet dat ze er tot vrijdag over blijven praten, wordt het er voor ons ook niet leuker op...
Misschien moet je je oogkleppen eens afzetten. Een zwangere vrouw mag niet eens rookpleisters hebben. Tanja-bashen is leuk, maar doe het dan ook een beetje goed. En denk een beetje na voor je iets typt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
tanja krijgt gewoon een paar keer per dag nicotine pleisters
Tanja wel, die heeft een ingebouwd filterquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]Die mag je niet gebruiken tijdens je zwangerschap.
ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:34 schreef flugeltje het volgende:
goeieavond![]()
Dit is dus een spelletje om de verveling te verdrijven? Ik hoop niet dat ze er tot vrijdag over blijven praten, wordt het er voor ons ook niet leuker op...
Misschien denkt ze dat als Roel de lul is, ze zelf ook weer mag roken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:38 schreef Isabeau het volgende:
Tanja zit flink te snuiven toen Roel naast haar kwam zitten![]()
Ze wil er één proberen. Ok, ik denk ook dat ze door blijft roken. Maar deze week heeft ze toch karakter getoond, ook al zij het met al haar verwennerijen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze stopt niet; ze rookt donderdag weer door.
dus dan doet ze het echt alleen voor die opdracht?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:37 schreef CartWOman het volgende:
Pfff CWquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Misschien denkt ze dat als Roel de lul is, ze zelf ook weer mag roken.![]()
Het raakt je echtquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien moet je je oogkleppen eens afzetten. Een zwangere vrouw mag niet eens rookpleisters hebben. Tanja-bashen is leuk, maar doe het dan ook een beetje goed. En denk een beetje na voor je iets typt.
En roken mag ze wel? Da's toch hetzelfde dan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien moet je je oogkleppen eens afzetten. Een zwangere vrouw mag niet eens rookpleisters hebben. Tanja-bashen is leuk, maar doe het dan ook een beetje goed. En denk een beetje na voor je iets typt.
Waardoor zij de weekopdracht verpestquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Misschien denkt ze dat als Roel de lul is, ze zelf ook weer mag roken.![]()
Ik heb er nu al genoeg van... Geef me liever nog wat roddelsquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
yep, hier gaan ze het tot vrijdag over hebben
Ja, ff niet bij nagedacht.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Pfff CW![]()
Tanja wéét dat ze gewoon kan gaan roken als ze daar zin in heeft en dat Chantal het dan van haar moet overnemen.
Die pleisters zou ze slechts mogen gebruiken na doktersadvies en het advies is doorgaans NIET DOEN.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En roken mag ze wel? Da's toch hetzelfde dan?
Ze krijgt ook sigaretten van BB, waarom geen pleisters dan?
Roddels?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb er nu al genoeg van... Geef me liever nog wat roddels![]()
Mijn idee! Ik vind dat niet iedereen zich tegelijk met de opdracht bezig mag houden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb er nu al genoeg van... Geef me liever nog wat roddels![]()
en daarbij heeft zij tijdens de eerste keer rantsoen snickers enz zitten eten voor de neuzen van de andere dus ik heb geen medelijquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:42 schreef avonne het volgende:
Ik wil ook wel aan Roel snuiven
Roken toch ook?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die pleisters zou ze slechts mogen gebruiken na doktersadvies en het advies is doorgaans NIET DOEN.
Zou idd nóg beter zijn, als ze er ook alleen tijdens dat uurtje dbk over mogen praten...quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mijn idee! Ik vind dat niet iedereen zich tegelijk met de opdracht bezig mag houden.
is dat echt zo? weet ze dan? want volgens mij is dat niet bekend gemaakt door Chantal naar Tanja toequote:Op dinsdag 27 september 2005 18:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Pfff CW![]()
Tanja wéét dat ze gewoon kan gaan roken als ze daar zin in heeft en dat Chantal het dan van haar moet overnemen.
Gedragen zich nu wel als 2 hobby-nichtenquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:48 schreef AnTjUh het volgende:
Menno pkt dalijk Joost vol op zn bek!!![]()
[afbeelding]
klopt dat heeft ze gisterne ook zelf gezegd dat het teveel is voor 1 persoonquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:48 schreef Loedertje het volgende:
Tanja heeft een hele berg van die snoepzooi apart gedaan ( denk zelf dat ze die a.s donderdag gewoon gaat uitdelen)
Er zaten namelijk allemaal snacks in waarvan de andere deelnemers hadden geroepen dat ze er een moord voor zouden doen tijdens de eerste pindakaas-ui dagen.
Tanja lust het meeste uit die doos geeneens.
Ware het niet dat er bij die pleisters een megalange bijsluiter zit waarin men uitvoerig beschrijft dat er meerdere schadelijke stoffen inzitten die ook niet goed zijn voor een baby.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Roken toch ook?
Beiden vrij verkrijgbaar, niet na een recept van de arts.
jammer dat ze zich dat niet besefte toen ze dat bord eten maaktequote:Op dinsdag 27 september 2005 18:49 schreef Knurkie het volgende:
klopt dat heeft ze gisterne ook zelf gezegd dat het teveel is voor 1 persoon
Streams goed volgen....quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En roken mag ze wel? Da's toch hetzelfde dan?
Ze krijgt ook sigaretten van BB, waarom geen pleisters dan?
Tja voor mij is het 1 pot nat, als er een bijsluiter bij sigaretten zou zitten ben ik benieuwd naar die schadelijke stoffen en bijwerkingen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:50 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ware het niet dat er bij die pleisters een megalange bijsluiter zit waarin men uitvoerig beschrijft dat er meerdere schadelijke stoffen inzitten die ook niet goed zijn voor een baby.
(Daarnaast nog een berg bijwerkingen waar je als zwangere ook niet echt op zit te wachten)
GNA GNA GNA GNAquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:52 schreef Day het volgende:
Ik dacht even dat Natte Lie zat te roken, maar het was Dido die met een sigaret langsliep.
haha wat leuk, dank je wel voor screenquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:55 schreef AnTjUh het volgende:
en daar is tie weer !!!!!!!!!
[afbeelding]
MUTE OFFquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tanja heeft een hele aparte opvatting van wat sociaal is, ik vind het wel interessant eigenlijkquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze zit nu toch wel ook weer aandachtig mee te luisteren. Ze geeft geen antwoorden. Omdat ze ze niet weet. Maar ze is slim genoeg om te weten dat de vragen vaker voorbij komen. Ze doet dus wéér een keer mee met de opdracht. Want ze stelt ook vragen wie, wat, waar...
En ze is niet zo sociaal met de medebewoners, dat staat buiten kijf. Maar ze probeert het wel.
Die's leuk.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:55 schreef AnTjUh het volgende:
[afbeelding]
Idd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:57 schreef Wup het volgende:
[..]
Tanja heeft een hele aparte opvatting van wat sociaal is, ik vind het wel interessant eigenlijk
Ze moest eens weten....quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:56 schreef Day het volgende:
Chantal, een muis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tja voor mij is het 1 pot nat, als er een bijsluiter bij sigaretten zou zitten ben ik benieuwd naar die schadelijke stoffen en bijwerkingen.
Anders kan men toch net zo goed blijven roken![]()
Same here. En dat is wat iets anders dan pro-Tanja zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:57 schreef Wup het volgende:
[..]
Tanja heeft een hele aparte opvatting van wat sociaal is, ik vind het wel interessant eigenlijk
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:54 schreef Isabeau het volgende:
De muis!!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:55 schreef AnTjUh het volgende:
[afbeelding]
Muis doet het beter hier dan de meeste bewonersquote:
Wordt tijd voor een poesquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Muis doet het beter hier dan de meeste bewoners
Ik zat naar de badkamer te kijken, waar ging het over?quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:02 schreef CartWOman het volgende:
Dappere Joost!!![]()
Prima reactie op het gestook van Tanja.
Dat tandenpoetsen was natuurlijk verdachtquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:05 schreef CartWOman het volgende:
Dus gaat ze zelf loeren.
Ze stuurt Joost.
Naar Ralph notabene... die staat z'n tanden te poetsen.
Tanja vertrouwt Ralph niet, qua roken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zat naar de badkamer te kijken, waar ging het over?
Daarom, zo onlogisch als wat.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:06 schreef flugeltje het volgende:
Ralph rookt alleen als hij héél veel gezopen heeft...
Thanks!quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:07 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tanja vertrouwt Ralph niet, qua roken.
Ze zei: pssst, opletten Joost. Toen Ralph tanden ging poetsen.
Joost reageerde vrij kortaf dat ze zelf een beleid voeren, en dat ze niet zo moet stoken.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:07 schreef Kokstra het volgende:
Prachtig. Was nou een paar dagen eerder begonnen, dit slaat echt nergens op
Misschien klagen ze wel over de rookpolitie. Dat die verkeerd zijn werk doet ofzoquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
wat gaan ze nu doen in de dbk?
eh...studeren misschien?quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
wat gaan ze nu doen in de dbk?
Ze weet nu zeker wie het is. Ja, Ralph dus.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Thanks!
Ben natuurlijk meteen naar stream 1 gegaan, maar ik begrijp het nog niet helemaal. Verdenkt Tanja Ralph? Ik dacht dat ze Roel verdacht. Of zijn ze para (zoals Ralph zegt) en is iedereen verdacht?
Hahaha, Ralph: ik sta gewoon in mijn blote lul![]()
...quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
De meest domme van het stel is wel
psssst...petjes zijn oorspronkelijk bedoeld om met de klep naar voren op te hebben. Heusquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
De meest domme van het stel is wel de kleuter. Die heeft haar startgeld en haar dagelijkse aanwezigheidspremie. En petje verkeerd op de kop. Die boeit het hele BB-huis niet meer.
O ja verrek... Helemaal vergeten.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:15 schreef CartWOman het volgende:
Ze weet nu zeker wie het is. Ja, Ralph dus.![]()
whahaha dat was precies wat ik hier tegen het beeldscherm riepquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zei Sjankwal nu echt?: "Waar is die schreeuwlelijk?"
Zijn alle spiegels uit het BB-huis gehaald??? Hen ik iets gemist?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:07 schreef flugeltje het volgende:
Tanja heeft geen zin in nóg een week noodrantsoen....
WELK NOODRANTSOEN Tanja????
Maar dat mocht niet, hij moet met de button naar voren.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
psssst...petjes zijn oorspronkelijk bedoeld om met de klep naar voren op te hebben. Heus
Tanja is puur DOM!!!!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:12 schreef Day het volgende:
Roel: nou niet over mee bemoeien. Je wil overal een vinger in de pap hebben!![]()
Sorry, maar ik vind dit echt schitterend. Ze brengt de hele boel weer op stelten en Roel zweet peentjes.
Haha, dat zal leuke TV opleveren !! Ralph in de gaten houdenquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]ze weet idd zeker dat het Ralph is
Gisteren werd er gezegd dat ze er niet uitzag met die klep naar achteren en nu is het weer dat ze er niet uit ziet met die klep naar vorenquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Maar dat mocht niet, hij moet met de button naar voren.
Daarom ben ik pro-Tanja. En daarom moet ze blijven. Zo lekker "dom" als ze is maar met boerenslimheid.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:19 schreef riri het volgende:
[..]
Tanja is puur DOM!!!!!
Roel geeft haar een hint en nog begrijpt ze het niet.....wat een domme trut
omdat ze Roel gisteren betrapt hebben [maar blijkbaar niet op heterdaad] en omdat ze continue op hun kop krijgen van BBquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:26 schreef Kokstra het volgende:
Ik vraag me toch sééééééérieus af waarom de RP nu pas actief is geworden...
Ik ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:26 schreef Kokstra het volgende:
Ik vraag me toch sééééééérieus af waarom de RP nu pas actief is geworden...
Helaas voor hun zullen ze Roel niet meer op heterdaad betrappenquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:27 schreef Isabeau het volgende:
Ze hebben 4 aanwijzingen dat het Roel is. Hij had een BB aansteker onder zijn matras liggen.
die vent is echt briljantquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:24 schreef StephanL het volgende:
LOL net bij Ons Kent Ons(Man Bijt Hond) over Big -Brother
Tanja gaat er niet uit
Johnny de Mol heeft een contract met een babywinkel, dus eerste de meubels in beeld, dan de luiers. Ze gaat er niet uit.
Ze hebben dit ook gedaan in engeland, ze spelen het naWas wel grappig. Moet je zien.
ja maar nominatie van de rookpolitie speelt ook meequote:Op dinsdag 27 september 2005 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Rob heeft wel gelijk op beide punten
a. Roel krijgt geld voor de sigaretten
b. Als ze Roel betrappen zitten ze weer een week op rantsoen.
maar alleen als ze het niet aan BB melden als ze het zienquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:33 schreef Wup het volgende:
ja maar nominatie van de rookpolitie speelt ook mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |