moet heel eerlijk zeggen als stevige roker zou ik ook behoorlijk geirriteerd raken als er blijkt dat een van de niet mogen rokers stiekem loopt te roken ,en daar mee de opdracht verpest en dus mij voor jan lul een week heeft laten stoppen hiermee krijg ik denk het hele forum weer op me nekquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:34 schreef scanman01 het volgende:
Tanja betrekt het probleem Roel weer op zichzelf ... ja hoor...
Het kalf is niet allang verzopen.. het is al opgehaald door de gemeentereiniging en tot hondebrokjes verwerkt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:36 schreef NG het volgende:
wat lopen die rooknazi's toch ontzettend achter de feiten aan he... Joost: "Het net is zich aan het ontsluiten.." Roel zit allang op rozen...
wat heeft Ralph met de rookopdracht te maken?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:37 schreef scanman01 het volgende:
Tanja heeft de pest aan Ralph en probeert hem nu de zwarte piet van de rookopdracht toe te spelen. Ze probeert Lieske al van haar gelijk te overtuigen.
Als je niet met je genomineerde persoon mag praten zal het een dooie boel worden daar in het huis denk ik..quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:37 schreef Kokstra het volgende:
Tanja praat tegen Lieske. Als je haar genomineerd hebt, doe dat dan niet.
Beetje krom, maar dat vind ik.
Oh nee....Menno komt uitleg geven over de opdracht....sorry!quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:37 schreef Bergie het volgende:
Nou let op......d'r komt een kruisverhoor door de politie.......ff op die kop van Roel letten....
Idd. Ze zei donderdag dat ze zou stoppen. Voor altijd. Loze beloftes...quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee joh, ze is gewoon niet snugger genoeg om te bedenken dat het om een geheime opdracht kan gaan. Dus denkt ze dat zij voor niets de hele week niet heeft gerookt. Hoezo snakken naar een sigaret, dacht dat ze het na die week ook vol zou blijven houden?
Misschien laat Tanja straks de weekopdracht wel mislukken:quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:38 schreef Coraatje het volgende:
[..]
moet heel eerlijk zeggen als stevige roker zou ik ook behoorlijk geirriteerd raken als er blijkt dat een van de niet mogen rokers stiekem loopt te roken ,en daar mee de opdracht verpest en dus mij voor jan lul een week heeft laten stoppen hiermee krijg ik denk het hele forum weer op me nek
haha, dat zou wel leuk zijnquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:42 schreef Sassefras het volgende:
Misschien laat Tanja straks de weekopdracht wel mislukken:
"nou als er dan toch iemand stiekem rookt, is de opdracht mislukt en kan ik ook wel weer gaan roken.... "
Geweldig dit!quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:42 schreef Isabeau het volgende:
Ze willen Roel nu gaan betrappenDe douchedeur openrukken als hij aan het douchen, Joost wil de hele nacht wakker blijven etc. hahaha
Guttegut.....een beetje laat he......hadden ze een week geleden moeten bedenken, de sukkelsquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:42 schreef Isabeau het volgende:
Ze willen Roel nu gaan betrappenDe douchedeur openrukken als hij aan het douchen, Joost wil de hele nacht wakker blijven etc. hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |