ja lul je d'r maar uitquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:24 schreef Machie het volgende:
Whahaha hier vriendin in kwestie: punt 1: ik heb geen nagels Punt 2: we waren niet bezopen. Punt 3: Op tijdstip van posten van dit topic waren vriendlief en ik onze fietsen naar de fietsenmaker aan het brengen en zat DarkDancer op PC van Roadronner. Conclusie: DarkDancers fantasie slaat weer eens op hol... Ik kan er ook niks aan doen dat zijn seksuele leven op nul staat...
Tja sorry dat jij zo´n geil loeder bent die tijdens de koffie aanstalten maakt om roadronner alvast stijf te pijpen terwijl anderen erbij zitten kun je dat niet reflecteren op andere personen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:24 schreef Machie het volgende:
Whahaha hier vriendin in kwestie: punt 1: ik heb geen nagels Punt 2: we waren niet bezopen. Punt 3: Op tijdstip van posten van dit topic waren vriendlief en ik onze fietsen naar de fietsenmaker aan het brengen en zat DarkDancer op PC van Roadronner. Conclusie: DarkDancers fantasie slaat weer eens op hol... Ik kan er ook niks aan doen dat zijn seksuele leven op nul staat...
uploaden en posten!quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:29 schreef DarkDancer het volgende:
ik heb trouwens beeldmateriaal om bovenstaande te bewijzen
Ontlastingdienstquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:36 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Wat zei je vriendin tijdens de daad? "Goede morgen... Belastingdienst!"
wie is die trol bij je avatarquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:29 schreef DarkDancer het volgende:
ik heb trouwens beeldmateriaal om bovenstaande te bewijzen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |