Ja maar nu is wel weer nog wat expliciter dus dacht gooi er nog maar weer eens een 'Tanja de Crack Hoer' feitje tegenaan!quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was al bekend trouwens.
Ze heeft ook al gezegd dat ze na BB, als ze niet genoeg geld voor haar kindje heeft, ook misschien op zo'n sexboerderij gaat werken.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
OP
Bockworsten @ Oktoberfest = lekker
Pijpen door Tanja != lekker
Yep, dat viel mij de eerste keer al op toen Tanja in het bijzijn van Ingrid iets zei over prostitutie.quote:Rica - dinsdag 27 september 2005 @ 13:45
Mais, je rêve!
Ze begrijpen elkaar...
Ze hebben wel een klik. Beide genoeg meegemaakt denk ik.
'Tanja op de Sexboederij' lijkt me meer toepasselijk!quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
OP
Bockworsten @ Oktoberfest = lekker
Pijpen door Tanja != lekker
Tanja + baby de babykamer in, en de deur blokkeren.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:22 schreef Ess het volgende:
Trouwens na de bevalling is het echt veel zwaarder dan die paar weken voor de bevalling, dus ze zal wel hele dagen gaan lopen janken..
Dan zou ze het wél doen zei ze, daarvoor heeft ze het overwogen zei ze net .quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:48 schreef CartWOman het volgende:
Scan ik hoor het haar nu idd zeggen. Als ze weer in dezelfde situatie zou komen zou ze het doen.
Je kan tegenwoordig wél quoten uit een gesloten topicquote:
Had niet anders van haar verwacht.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:48 schreef CartWOman het volgende:
Scan ik hoor het haar nu idd zeggen. Als ze weer in dezelfde situatie zou komen zou ze het doen.
Toen had ze nergens recht op, na een ontslag. Ah, ze had zelf ontslag genomen.
Ja dat zei ik eerder ook al.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dan zou ze het wél doen zei ze, daarvoor heeft ze het overwogen zei ze net .
Dat wereldje waar zij uitkomt, showballet in Monaco, zit ook dichtbij prostitutie. Die grens is soms heel vaag.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Yep, dat viel mij de eerste keer al op toen Tanja in het bijzijn van Ingrid iets zei over prostitutie.
Ze keek Tanja heel intens aan en zocht bevestiging van iets.
* Stereotomy gooit een teiltje tegen het hoofd van Scanmanquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:50 schreef scanman01 het volgende:
Tanja zegt nu dat ze niets aan de hoofdprijs heeft, want dat krijgt ze geen uitkeren meer en moet ze van die hoofdprijs leven.
Mên, ik geloof dat ik echt niet goed word nu.
Yeah right.....hoezo berekendquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:50 schreef scanman01 het volgende:
Tanja zegt nu dat ze niets aan de hoofdprijs heeft, want dat krijgt ze geen uitkeren meer en moet ze van die hoofdprijs leven.
Mên, ik geloof dat ik echt niet goed word nu.
Kloptquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:51 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat wereldje waar zij uitkomt, showballet in Monaco, zit ook dichtbij prostitutie. Die grens is soms heel vaag.
Volgens mij wordt Linda gek van de jeukquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:50 schreef nicoleV het volgende:
Linda en Roel zijn wel erg intiem huh de laatste dagen....oftewel Linda is intiem.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |