En ook geen Chantalsquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:19 schreef scanman01 het volgende:
Chantal over BB1: "Ze hadden toen geen opdrachten"
dementiequote:Op dinsdag 27 september 2005 12:19 schreef scanman01 het volgende:
Chantal over BB1: "Ze hadden toen geen opdrachten"
Ze gaat er per definitie al vanuit dat geen enkele weekopdracht voor haar geldt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:22 schreef Isabeau het volgende:
Hoorde je hoe Tanja het formuleerde?
"Eigenlijk zouden jullie alle weekopdrachten moeten krijgen met buik. Fietsen, lopen en Winnie de Poeh's inpakken..."
haar enige opdracht is werpen en oprottenquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:23 schreef NG het volgende:
[..]
Ze gaat er per definitie al vanuit dat geen enkele weekopdracht voor haar geldt.
Nee, zij hoefet helemaal niets te doen naast rusten, eten en eh...nou ja, dat was het. Oh ja, ze heeft het zwaar want ze kan niet roken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:23 schreef NG het volgende:
Ze gaat er per definitie al vanuit dat geen enkele weekopdracht voor haar geldt.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:19 schreef Stereotomy het volgende:
Roel moet nu even overdreven hard aangeven dat ie even relaxed wil douchen
RP komt binnengestormd![]()
"Hee, komen jullie er ook gezellig bij?"![]()
Nja lief... Menno is geinteresseerd in alles wat een gat heeft... Ja ook in Joost!quote:
Of zo'n hoge bloeddruk dat ze naar het ziekenhuis moet en daar moet bevallen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:24 schreef MaLo het volgende:
Tanja zou een te hoge bloeddruk moeten krijgen. Dan moet ze de rest van haar zwangerschap verplicht rusten.
Volgens mij is dat echt een grote wens van haar.
Je kunt weeen toch opwekken?quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:23 schreef Knurkie het volgende:
[..]
haar enige opdracht is werpen en oprotten![]()
Eigenlijk zou ze gevoerd moeten worden, ik kan me voorstellen dat het als zwangere vrouw erg vermoeiend is om zelf die vork naar je mond te brengen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, zij hoefet helemaal niets te doen naast rusten, eten en eh...nou ja, dat was het. Oh ja, ze heeft het zwaar want ze kan niet roken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |