Je doelt op het egocentrische gedrag van die andere *ik-ego trippers?*quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Maar die kunnen wél op een enigszins normale manier met elkaar omgaan.
Nathalie is erg teleurgesteld, ze had samen met Joost een leuk spel bedacht, tegen de verveling en SAAIheid. Daarom is dit meer dan terecht.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:31 schreef Peter6000 het volgende:
Roel, Dido en Nathalie hebben het over Tan op stream 1
Lading negatieve reakties natuurlijk op Fok.
Maar wel weer een leuk roddelgesprek
Donderdag videoboodschap van Bart het huis in waarin hij Linda dumpt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Hummie ook baalt van Bart.
Gewoon bart zijn verhaal tegen linda laten vertellen, van het bb concept is toch niks meer over.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:34 schreef scanman01 het volgende:
Wat is het toch jammer dat Linda haar zinnen op die Bart heeft gezet, die ze net een paar weken kende voordat BB begon. Anders was er afgelopen nacht heel wat meer gebeurd dan alleen maar wat knus tegen elkaar aanliggen en wat gestreel met de handen.
dan heb ik wat gemist.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:34 schreef scanman01 het volgende:
Wat is het toch jammer dat Linda haar zinnen op die Bart heeft gezet, die ze net een paar weken kende voordat BB begon. Anders was er afgelopen nacht heel wat meer gebeurd dan alleen maar wat knus tegen elkaar aanliggen en wat gestreel met de handen.
Het is weer heel erg typerend inderdaad. Tanja die weer voor 100% alleen aan zichzelf denkt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nathalie is erg teleurgesteld, ze had samen met Joost een leuk spel bedacht, tegen de verveling en SAAIheid. Daarom is dit meer dan terecht.
Kijk! Daarvoor schijnt er een streamverslagentopic te zijnquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:38 schreef itsme het volgende:
[..]
dan heb ik wat gemist.
met wie zou linda dan wat in het huis doen?
Nou ik zit eigenlijk niet te wachten op een zwaar hijgend dekbed.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:34 schreef scanman01 het volgende:
Linda gaf gisteren toe dat áls ze iemand moest kiezen, dat ze dan met Roel zou neuken. Ze lag op dat moment lepeltje lepeltje met Roel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:38 schreef itsme het volgende:
[..]
dan heb ik wat gemist.
met wie zou linda dan wat in het huis doen?
roel? rob![]()
Als ze het onder de dekens doen niet denk ikquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou ik zit eigenlijk niet te wachten op een zwaar hijgend dekbed.
En gaat er iets in beeld komen dan draait de regie toch alles weg.
ach ik ben ook wel eens luiquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kijk! Daarvoor schijnt er een streamverslagentopic te zijn
Streamverslagen van dinsdag 27 september 2005
Ja, inderdaad zeer zwaar gestoord!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is weer heel erg typerend inderdaad. Tanja die weer voor 100% alleen aan zichzelf denkt.
Het toppunt was gisteren, toen ze lekker chocoladevla wilde als toetje vanavond. Maar ze wil geen slagroom erbij, want dat vindt ze niet leuk voor de andere bewoners
Zwaar gestoord.
Dat was al bekend trouwens.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:43 schreef BBscanner het volgende:
BREAKING NEWS!BREAKING NEWS!BREAKING NEWS!
"Tanja geeft nu toe dat ze op het puntje heeft gestaan om HOER te worden!"
Op dat moment werkte de streams net weer, de 5 minuten ervoor flikkerde de streams eruit.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Linda gaf gisteren toe dat áls ze iemand moest kiezen, dat ze dan met Roel zou neuken. Ze lag op dat moment lepeltje lepeltje met Roel.
Linda: "Hij kan nu zo mijn string opzij schuiven"
Het leek erop dat het inderdaad wat uit de hand ging lopen (Roel begon haar al aardig te strelen en andersom ook), maar toen is Linda uit zelfbescherming naar de andere slaapkamer gegaan.
En ze hebben nog wel alle camera's erop gerichtquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:44 schreef Bocaj het volgende:
Oie, Tanja praat weer over sexboerderij en geluid weer weg!
Dat zou ze liever doen dan geld van Shurendy aannemen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was al bekend trouwens.
Ze heeft ook al gezegd dat ze na BB, als ze niet genoeg geld voor haar kindje heeft, ook misschien op zo'n sexboerderij gaat werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |