Was een programma van Patty Brard, weet ff ni meer hoe het heette...quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Yep, was n.a.v. 1 of ander ranzig klisma programma waarin Kelly haar ontlasting aan de camera's liet zien geloof ik. Ik heb eenmaal 5 minuten naar dat programma gekeken, de vrouwen in BB wisten werkelijk elke drol van de deelnemers daar te beschrijven
Zoiets? Die was misschien iets te vroeg danquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:12 schreef scanman01 het volgende:
Je, we proberen haar op capture te krijgen dat ze lacht... en dan uit onzekerheid enorm haar mondhoeken naar beneden trekt nog met haar tanden bloot. Helaas was ik daarvoor net te laat.
Die is misschien net te vroeg inderdaad.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zoiets? Die was misschien iets te vroeg dan
[afbeelding]
Een vlucht, dus.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb al lang geleden geconcludeerd dat geen enkele normale zwangere vrouw zich zal hebben opgegeven. Je gaat toch niet het laatste deel van je zwangerschap + bevalling op tv doen zonder demensen om je heen waar je van houdt??
Je kan zeggen wat je wilt maar Tanja heeft duidelijk aangegeven dat ze vóór haar zwangerschap tamelijk ongezonde leefde (at niet gezond, leefde erop los)quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:15 schreef Sassefras het volgende:
Als de Baby er is, krijgt de baby de voorkeurs behandeling en niet Tanja. Tanja zal dan zo kwaad worden dat ze vrijwillig opstapt...
Óf Tanja bevalt in het ziekenhuis, waarna ze niet meer mag terug keren in het huis.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb al lang geleden geconcludeerd dat geen enkele normale zwangere vrouw zich zal hebben opgegeven. Je gaat toch niet het laatste deel van je zwangerschap + bevalling op tv doen zonder demensen om je heen waar je van houdt??
Als ik het verhaal van haar aanmelding zo hoor, lijkt het er idd op dat ze de enige kandidaat wasquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:14 schreef Djoj het volgende:
Het verbaast me echt dat ze Tanja gekozen hebben, je zou bijna gaan denken dat zij de enige kandidaat was, hoe erg moeten anders die andere geweest zijn...
Wel als je veel teleurstellingen hebt meegemaakt op het gebied van *de mensen waarvan je dacht dat ze van je hielden*quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarom is deze BB niet echt verschrikkelijk boeiend.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:09 schreef AnTjUh het volgende:
iedereen is echt heeeeeeeel goed op de hoogte van de vorige BB's
Ja, daar zeg ik toch ook niets over? maar ik vermoed dat BB straks de voorkeurs behandeling die ze nu geniet, wel in gaat perken als ze straks bevallen is. en dat Tanja daar niet zo blij mee is.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt maar Tanja heeft duidelijk aangegeven dat ze vóór haar zwangerschap tamelijk ongezonde leefde (at niet gezond, leefde erop los)
Vanaf het moment dat ze wist dat ze zwanger was is ze pas gaan nadenken over haar leven en dat van het kleintje, ze is extreem goed gaan letten op verse groentes elke dag en voelt echt wel de verantwoording die ze strax heeft t.o.v. het kindje.
Of ze het goed doet weet niemand maar je kunt haar niet verwijten dat ze géén leeuwin gevoelens heeft t.o.v. haar kindje.
Ach ja.... het moet ook niet zo zijn dat dat vanaf nu verboden is natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:20 schreef NG het volgende:
whehe... Chantal blaat weer over Lieske heen..
Je kan ook proberen sterker uit de situatie te komen en er iets aan te doen, weglopen is de weg van de minste weerstandquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:19 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wel als je veel teleurstellingen hebt meegemaakt op het gebied van *de mensen waarvan je dacht dat ze van je hielden*
Dan kun je beter je gedachten verzetten in een compleet andere omgeving lijkt mij.
ah I Likequote:Op dinsdag 27 september 2005 13:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je, we proberen haar op capture te krijgen dat ze lacht... en dan uit onzekerheid enorm haar mondhoeken naar beneden trekt nog met haar tanden bloot. Helaas was ik daarvoor net te laat.
Ze hadden inderdaad veel moeite om een zwangere te vinden en dan neem je wat je krijgen kuntquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als ik het verhaal van haar aanmelding zo hoor, lijkt het er idd op dat ze de enige kandidaat was
Je kan iemand met een paar hechtingen in d;r doos echt geen fietsweekopdracht laten doen hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:21 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Ja, daar zeg ik toch ook niets over? maar ik vermoed dat BB straks de voorkeurs behandeling die ze nu geniet, wel in gaat perken als ze straks bevallen is. en dat Tanja daar niet zo blij mee is.
Geen idee .quote:Weet iemand of ze borstvoeding gaat geven???
heb jij het over dezelfde tanja die haar gezonde voedsel in de prullenbak mietert omdat het haar niet aanstaat en vrolijk doorrookt tijdens haar zwangerschap, die overigens helemaal verpest is nu ze een meisje blijkt te krijgenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt maar Tanja heeft duidelijk aangegeven dat ze vóór haar zwangerschap tamelijk ongezonde leefde (at niet gezond, leefde erop los)
Vanaf het moment dat ze wist dat ze zwanger was is ze pas gaan nadenken over haar leven en dat van het kleintje, ze is extreem goed gaan letten op verse groentes elke dag en voelt echt wel de verantwoording die ze strax heeft t.o.v. het kindje.
Of ze het goed doet weet niemand maar je kunt haar niet verwijten dat ze géén leeuwin gevoelens heeft t.o.v. haar kindje.
die is de rookpolitie aan het mindfuckenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:24 schreef AnTjUh het volgende:
is roel al van de plee???
au au au. houd op.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je kan iemand met een paar hechtingen in d;r doos echt geen fietsweekopdracht laten doen hoor
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |