nee, ik bedoel meer hoe je ze zo mooi in 1 plaatje krijgtquote:Op maandag 28 november 2005 00:25 schreef Girly het volgende:
Dank jullie welben er ook erg trots op hoor
![]()
en belana, ik ga gewoon elke keer tegen het bed staan en op zelfde hoogte fotograveren, dan komen die foto's wel gelijk, ladybos deed dat ook maar dan tegen de deur dacht ik
mietjequote:Op maandag 28 november 2005 21:36 schreef Randa_v het volgende:
Was net de foto van opzij met het deurbelletje weg aan het halen
ja we gaan hard hierquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:01 schreef jessie het volgende:
Evenstar wat een verschil, wat groot en wat mooi!!!!!!
Berg je maarquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:41 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik hoop maar dat die kleine niet te groot wordtwerd tot nu toe op 6 a 7 pond geschat.. dalijk wordt het een 8 ponder net zoals ik
auw enzo
benieuwd wat de vlos morgen zegt.. echt heel appart hoor het lijkt ook of mijn buik met de dag groter wordt
![]()
Dylan werd op maximaal 7 pond geschat...Hij was er bijna 10quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:41 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik hoop maar dat die kleine niet te groot wordtwerd tot nu toe op 6 a 7 pond geschat.. dalijk wordt het een 8 ponder net zoals ik
auw enzo
benieuwd wat de vlos morgen zegt.. echt heel appart hoor het lijkt ook of mijn buik met de dag groter wordt
![]()
Ik vind die foto helemaal liefquote:Op maandag 5 december 2005 15:27 schreef mijze het volgende:
Thnx....!![]()
Hij of zij wordt inderdaad nu al verwend! hehe... we zijn allebei tot over onze orenWe kijken er heel erg naar uit om dat kleintje vast te kunnen houden.... bijna op de helft!
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 07:06 schreef Belana het volgende:
MissTake, waaaaaar zit je buik precies?wow, ik heb al meer buik dan dat
heb je mijn voorkant en andere zijkant nog niet gezienquote:Op woensdag 7 december 2005 14:55 schreef _evenstar_ het volgende:
boven staat die idd wat boller
sexy streepjesruilen met de mijne
kep het drie dubbele aan strepen intussen
Jaaa klopt, dat je dat nog weetquote:Op woensdag 7 december 2005 08:41 schreef Martineke het volgende:
klein mooi buikje Miss-Take, dat had je bij Jeremy ook he zo klein in het begin??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |