Natuurlijk was dat vernederend voor die kerel. Die man is gewoon zijn geloof aan het uitvoeren op de manier waarop hij dit het beste vindt.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:21 schreef desiredbard het volgende:
[..]
vernederend voor die Imam????? ben jij helemaal van d pot gepleurt????
Die Imam leeft gvd in Nederland, een westers land met westerse normen en waarde
Die man moeten ze meteen uitzetten...aanpassen of oprotten
Waar heb ik gezegd dat ik het respectvol vind? Ik vind het een schoft, degene die spoog. Maar om nou gelijk te zeggen dat al het tuig een kamp in moet gaat me wat te ver....quote:Op woensdag 28 september 2005 18:21 schreef desiredbard het volgende:
[..]
mee eens Rutger
Maar volgens Capp is spugen een respectvolle begroeting Achterlijke Llama's begroeten elkaar namelijk ook op die manier. Dat deintelligentie van de meeste westerlingen boven dat van de gemiddelde eenhoevige ligt is de meeste geitenneukers en 5e colloneleden nog steeds niet duidelijk
Ik had het over een werkkamp/ heropvoedingskamp en niet over een concentratiekamp, waarop jij waarschijnlijk doelt. Jouw ondoordachte vergelijking van mij met Adolf Hitler is daarom beneden alle peil.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:00 schreef cappp het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik het respectvol vind? Ik vind het een schoft, degene die spoog. Maar om nou gelijk te zeggen dat al het tuig een kamp in moet gaat me wat te ver....
Het is uberhaupt fout om mensen in een kamp te zetten, wat het voor een kamp ook moge wezen.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:20 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik had het over een werkkamp/ heropvoedingskamp en niet over een concentratiekamp, waarop jij waarschijnlijk doelt. Jouw ondoordachte vergelijking van mij met Adolf Hitler is daarom beneden alle peil.
Als je deze mening bent toegedaan dan had je deze reactie moeten plaatsen op mijn oorspronkelijke reactie. Zo'n reactie is namelijk wel acceptabel. In plaats daarvan heb je ondoordacht gekozen voor een stijlloze reactie 'Hay Adolf'. Waar het dus mij om gaat en waar jij blijkbaar niet op in wil gaan, is dat jij mij probeert te vergelijken met Adolf Hitler.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:30 schreef cappp het volgende:
[..]
Het is uberhaupt fout om mensen in een kamp te zetten, wat het voor een kamp ook moge wezen.
Deze zijn inderdaad ook gebruikt door Mao en Hitler. Er werden ook gevangenissen gebruikt door Mao en Hitler. Hitler heeft zelf nog een tijdje in de gevangenis gezeten. Betekent dat nu volgens jou dat gevangenissen ook niet meer gebruikt mogen worden, omdat ooit een dictatoriaal regime daarvan gruwelijk misbruik heeft gemaakt?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:35 schreef cappp het volgende:
overigens: http://images.google.nl/images?svnum=10&hl=nl&c2coff=1&client=firefox-a&rls=org.mozilla:nl-NL:official_s&q=labour+camp&spell=1
zijn werkkampen of heropvoedingskampen ook niet gebruikt door Mao en Hitler?
Wat kan jij krom lullen zeg. Ten eerste is het helemaal niet zeker dat alle imams geen vrouwenhanden schudden, je hebt er ook wel iets minder fundamentalistische tussen zitten. En dat Rita het erom deed is natuurlijk helemaal een loze beschuldiging, afgezien van het feit dat het volkomen normaal is in ons land om handen te schudden.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:55 schreef Woodbridge het volgende:
[..]
Natuurlijk was dat vernederend voor die kerel. Die man is gewoon zijn geloof aan het uitvoeren op de manier waarop hij dit het beste vindt.
Hiermee doet hij niemand kwaad en dit is ook zijn goed recht. Ook volgens de grondwet.
Rita wist allang dat een imam haar de hand niet zou schudden omdat dit niet mag volgens zijn geloof.
Maar om mensen zoals jij op de achterste benen te krijgen heeft ze dit leuk voor de camera's laten gebeuren. De man bood ook zijn excuses gelijk aan en probeerde Rita duidelijk te maken dat dit niet mag volgens zijn geloof.
En rita maar met klootogen daar nep verbaasd staan wezen.
Ik ben zelf trouwens helemaal niet van een kerk of geloof dus ik heb er verder niks mee. Maar die man deed niets verkeerd en rita deed het erom.
Daarom vind ik het ook niet erg dat iemand haar bespuugd, ondanks dat ik het zelf niet zou doen.
quote:AMSTERDAM De man die minister Verdonk
heeft bespuugd,blijft nog 10 dagen in
hechtenis.Hij wordt ook verdacht van
bedreiging van reisbureau Thomas Cook,
omdat die reizen organiseert waarbij
misbruik zou worden gemaakt van apen.
Het is een schets van een klimaat van intimidatie. Dat is de overkoepelende factor. Kogelbrieven, dreigtelefoontjes en andersoortige bedreigingen horen daar ook bij. Natuurlijk zijn het zaken van een andere orde, dat geef ik onmiddellijk toe, maar wie zich bezighoudt met de integratie/immigratiepolitiek krijgt met het hele pakket van doen.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:48 schreef Woodbridge het volgende:
[..]
Extremistische organisaties zijn altijd fout. Of het nu van links rechts of het midden komt.
Ik zal dat ook nooit steunen.
Maar een bomaanslag in één adem noemen met een ketchup incident is natuurlijk niet correct.
Als mensen iets proberen duidelijk te maken aan de betrokken politicus of aan het volk b.v. en praten/ schrijven helpt niet. Dan kan ik mij nog wel voorstellen dat iemand dan een ander met ketchup onderspuit.
Is een symbolische daad en is geen geweld.
Een bomaanslag is natuurlijk van een heel andere orde en daar zitten ook hele andere figuren achter.
Dus kun je die zaken ook niet in hetzelfde lijstje zetten.
Nogmaals, ik zou geen van beiden doen.
Ik mis trouwens kogelbrieven.
Die Imam leeft nog altijd in Nederland, volgende stap is dat dit soort figuren zoutzuur gaat lopen gooien naar vrouwen zonder hoofddoek zoals Kashmir het geval is.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:55 schreef Woodbridge het volgende:
[..]
Natuurlijk was dat vernederend voor die kerel. Die man is gewoon zijn geloof aan het uitvoeren op de manier waarop hij dit het beste vindt.
Hiermee doet hij niemand kwaad en dit is ook zijn goed recht. Ook volgens de grondwet.
Rita wist allang dat een imam haar de hand niet zou schudden omdat dit niet mag volgens zijn geloof.
Maar om mensen zoals jij op de achterste benen te krijgen heeft ze dit leuk voor de camera's laten gebeuren. De man bood ook zijn excuses gelijk aan en probeerde Rita duidelijk te maken dat dit niet mag volgens zijn geloof.
En rita maar met klootogen daar nep verbaasd staan wezen.
Ik ben zelf trouwens helemaal niet van een kerk of geloof dus ik heb er verder niks mee. Maar die man deed niets verkeerd en rita deed het erom.
Daarom vind ik het ook niet erg dat iemand haar bespuugd, ondanks dat ik het zelf niet zou doen.
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:30 schreef cappp het volgende:
[..]
Het is uberhaupt fout om mensen in een kamp te zetten, wat het voor een kamp ook moge wezen.
Nee we zullen ze zo gaan behandellen:quote:Op woensdag 28 september 2005 20:35 schreef cappp het volgende:
overigens: http://images.google.nl/images?svnum=10&hl=nl&c2coff=1&client=firefox-a&rls=org.mozilla:nl-NL:official_s&q=labour+camp&spell=1
zijn werkkampen of heropvoedingskampen ook niet gebruikt door Mao en Hitler?
1)quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:25 schreef desiredbard het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jaren ingeburgerd te zijn...
bovendien wij "rechtsen" geen gevoel voor anderen?
Misschien is dat omdat wij altijd hard gewerkt hebben om de belasting te betalen die de linkse 5e collone van pleziertjes voorziet.
Waardoor wij Rechtsen zometeen geen AOW meer hebben...
Nee hoor je mag hier best veiligheid komen zoeken voor de noodzakelijke tijd
Maar daarna per overeenkomst terug naar waar je vandaan kwam
Geef mij maar
RI
T
A
V
E
R
D
O
N
K
Ben jij weleens in een moskee geweest? heb jij weleens met een imam gesproken? (ik wel dus)quote:Op woensdag 28 september 2005 22:06 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Wat kan jij krom lullen zeg. Ten eerste is het helemaal niet zeker dat alle imams geen vrouwenhanden schudden, je hebt er ook wel iets minder fundamentalistische tussen zitten. En dat Rita het erom deed is natuurlijk helemaal een loze beschuldiging, afgezien van het feit dat het volkomen normaal is in ons land om handen te schudden.
Maar bij je posts ken ik mijn pappenheimers weer, jij bent er zo een die uitgaat van eenzijdige flexibiliteit die uiteraard alleen maar van de kant van nederlanders moet komen, nota bene in hun eigen land.
Dus nu gaat deze imam zoutzuur gooien omdat hij verdonk geen hand wil schudden?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:28 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Die Imam leeft nog altijd in Nederland, volgende stap is dat dit soort figuren zoutzuur gaat lopen gooien naar vrouwen zonder hoofddoek zoals Kashmir het geval is.
Waarom heeft een voorganger der Geitenneuckers meer rechten dan laten we zeggen een protestants voorganger, katholiek voorganger of zelfs een politieke partij?
Laat de eertse twee zich vooral niet uitspreken (in Nederland) tegen homo's, en laat een Gristelijke partij toch vooral geen vrouwen durven weren uit de partij.
Hat is meten met twee maten wat jij doet?
En het niet erg vinden dat Rita bespuugd is, dat mag jouw mening best zijn (alhoewel ik daar een mening over heb).
Het is zeker ook iemands goed recht om mijn vrouw te beledigen daar haar rok geen burka is?
Als ik zo iemand bespuug/met stront besmeer vind je dat dus ook niet verkeerd?
Onderbouw eens dat 100% van de imams geen vrouwenhanden schudt, want daar geloof ik geen ruk van. Het heeft met interpretatie van het geloof te maken, en blijkbaar doet (gelukkig) niet iedere moslim dat even rigide, ook imams niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:01 schreef Woodbridge het volgende:
[..]
Ben jij weleens in een moskee geweest? heb jij weleens met een imam gesproken? (ik wel dus)
Een imam schud geen vrouwenshand, kust geen vrouw. Omdat dit volgens zijn geloof niet kan. En dit heeft niks te maken met fundamentalisme, zo is dat gewoon.
Dat betekend niet dat je het ermee eens moet zijn, dat ben ik ook niet.
Zij is ook erg bedreigend voor veel mensen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:25 schreef speknek het volgende:
[..]
Voor ons wel. Maar ik kan me voorstellen dat voor zo'n familie die onder constante dreiging leeft, een opgefokte kraker die op je infietst aardig bedreigend kan zijn.
Hoezo is de geitenneucker met zijn instellin van 800 jaar geleden, dan het land al uitgetrapt?quote:
Vraag het de imam zelf zou ik zeggen. Heb ik ook gedaan.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Onderbouw eens dat 100% van de imams geen vrouwenhanden schudt, want daar geloof ik geen ruk van. Het heeft met interpretatie van het geloof te maken, en blijkbaar doet (gelukkig) niet iedere moslim dat even rigide, ook imams niet.
Nee, ze wilde zelf kijken of er nog steeds illegalen achter de kast zaten.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:58 schreef SCH het volgende:
Ik was het niet hoor
Goed trouwens, dat ze ook eens een keer naar het Anne Frank Huis ging, had ze eerder moeten doen. Of ging ze controleren of het niet teveel linkse propaganda is daaro bij Anne?
Nee want die goede man doet niets verkeerd.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:06 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Hoezo is de geitenneucker met zijn instellin van 800 jaar geleden, dan het land al uitgetrapt?
Want dan is het case closed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |