Oh er is maar 1 imam in NL?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:35 schreef Woodbridge het volgende:
[..]
Vraag het de imam zelf zou ik zeggen. Heb ik ook gedaan.
Tuurlijk mogen er gevangenissen zijn. Heb ik dat gezegd? Nee, lul dan niet dom.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:51 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Deze zijn inderdaad ook gebruikt door Mao en Hitler. Er werden ook gevangenissen gebruikt door Mao en Hitler. Hitler heeft zelf nog een tijdje in de gevangenis gezeten. Betekent dat nu volgens jou dat gevangenissen ook niet meer gebruikt mogen worden, omdat ooit een dictatoriaal regime daarvan gruwelijk misbruik heeft gemaakt?
hangt van je perspectief af. ik ben niet zo dat ik vrouwen lager dan mannen zie in menselijk opzicht.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:39 schreef Woodbridge het volgende:
[..]
Nee want die goede man doet niets verkeerd.
Jouw stijl van discussieren, argumenteren en taalgebruik laat, eufemistisch omschreven, veel te wensen over en staat mij niet aan. Het is mij inmiddels meer dan duidelijk geworden dat het geen enkele zin heeft om met jou te proberen een normale discussie aan te gaan. Blijkbaar ben je niet in staat om op een ook maar enigszins volwassen wijze inhoudelijk te reageren.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:02 schreef cappp het volgende:
[..]
Tuurlijk mogen er gevangenissen zijn. Heb ik dat gezegd? Nee, lul dan niet dom.
Wie zegt dat er één imam isquote:Op donderdag 29 september 2005 18:37 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Oh er is maar 1 imam in NL?
Het lijkt me logisch als je die vraag stelt aan een fundi-imam, dat zijn antwoord zijn ideaalbeeld bevat.
Dus moet ie uitgezet worden?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hangt van je perspectief af. ik ben niet zo dat ik vrouwen lager dan mannen zie in menselijk opzicht.
Haha, natuurlijk wel. Ik heb er alleen een hekel aan als mensen dingen neerzetten die ik nog niet eens heb genoemd. Dat is namelijk ook niet volwassen.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:38 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Jouw stijl van discussieren, argumenteren en taalgebruik laat, eufemistisch omschreven, veel te wensen over en staat mij niet aan. Het is mij inmiddels meer dan duidelijk geworden dat het geen enkele zin heeft om met jou te proberen een normale discussie aan te gaan. Blijkbaar ben je niet in staat om op een ook maar enigszins volwassen wijze inhoudelijk te reageren.
Volgens jouw redenering hebben we dus te maken met circa een half miljoen mannelijke moslims die niet in een nederlandse werkkring kunnen functioneren omdat ze geen vrouwelijke collega's/superieuren de hand willen schudden.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:36 schreef Woodbridge het volgende:
[..]
Wie zegt dat er één imam is![]()
Ga maar eens naar een moskee en vraag het de imam.
Het is nu eenmaal zo dat die lui dat niet mogen.
Als jij het beter denkt te weten ook goed.
Dus er zijn een half miljoen imams in Nederland?!?quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:02 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Volgens jouw redenering hebben we dus te maken met circa een half miljoen mannelijke moslims die niet in een nederlandse werkkring kunnen functioneren omdat ze geen vrouwelijke collega's/superieuren de hand willen schudden.
Wrang beeld.
Volgens mij lees je mijn posts maar half.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:02 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Volgens jouw redenering hebben we dus te maken met circa een half miljoen mannelijke moslims die niet in een nederlandse werkkring kunnen functioneren omdat ze geen vrouwelijke collega's/superieuren de hand willen schudden.
Wrang beeld.
Die imams mochten dat toch niet vanwege hun geloof? En aangezien dat geloof hetzelfde is als de rest van de moslims......QED.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:26 schreef Woodbridge het volgende:
[..]
Volgens mij lees je mijn posts maar half.
En omdat je het nog niet wist, een imam is niet hetzelfde als moslim
![]()
Een RK priester mag toch ook niet neuken volgens het RK geloof. Zo mag een imam vrouwen dus niet handje schudden.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:36 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Die imams mochten dat toch niet vanwege hun geloof? En aangezien dat geloof hetzelfde is als de rest van de moslims......QED.
Het is aardig vermoeiend met jou. Een RK priester mag niet neuken, maar RK volgelingen wél.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:29 schreef Woodbridge het volgende:
[..]
Een RK priester mag toch ook niet neuken volgens het RK geloof. Zo mag een imam vrouwen dus niet handje schudden.
De rest van de RK neuken alles wat los en vast zit toch.
Dus ik snap je beredenering niet.
Kalou zeurt niet. Dan moet je bij Cruyff en Van Basten zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:45 schreef popolon het volgende:
Kalou moet niet zo zeuren.
Precies...quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:45 schreef popolon het volgende:
Kalou moet niet zo zeuren.
Nawijn was moeilijker te missen geweest.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:48 schreef popolon het volgende:
Slechter dan Nawijn, da's op zich dan wel weer een prestatie.
De zon is onder en ik drink hier dagelijks mijn bananenmilkshake voor mijn kalkgehaltequote:En waarom lig je niet in de zon? Gaat ie een beejte zitten fokken op vakantie.
Ze mogen allebei wel aan de SlimFast.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Nawijn was moeilijker te missen geweest.
[..]
Net zoals jij dus.quote:De zon is onder en ik drink hier dagelijks mijn bananenmilkshake voor mijn kalkgehalte![]()
Je kan veel zeggen over Verdonk, maar ze is wel daadkrachtig... itt sommige andere ministers.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:50 schreef SCH het volgende:
Nawijn was moeilijker te missen geweest.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen over Verdonk, maar ze is wel daadkrachtig... itt sommige andere ministers.
Meningen verschillen... maar zij mag de puinhopen van haar voorgangers opruimen. Ik weet bijvoorbeeld wat voor zooitje het is bij de ind en ze heeft een goede aanzet gegeven om daar verandering te brengen.quote:
Een fundamentalistische gristen mag ook geen varkensvlees ongeschubde vis eten of tv kijken of werken op zondag etc. etc. maar daarom gaat dit niet voor alle gristenen op.quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:42 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Het is aardig vermoeiend met jou. Een RK priester mag niet neuken, maar RK volgelingen wél.
Terwijl, volgens de fundamentalistische kijk, geen enkele mannelijke moslim (imam of niet) een vrouw een hand mag schudden.
Zoek de verschillen, maar bij jou heb ik de hoop al opgegeven.
Lach maar niet te hard. Eén beste overtreding van Samaras en je kunt hem uitzwaaien op het vliegveld. Als het aan Verdonkey ligt iig.quote:
Waarop ik natuurlijk de TV ondergefluimd heb, maar dat is misschien overbodig om te vermelden.quote:
Het kabinet staat er nog achter ook.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:21 schreef robh het volgende:
Lach maar niet te hard. Eén beste overtreding van Samaras en je kunt hem uitzwaaien op het vliegveld. Als het aan Verdonkey ligt iig.
Ja ze moeten wel, anders hebben ze alweer de poppen aan 't dansen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Het kabinet staat er nog achter ook.
Die van mij moest dat gelijk al doen (van buiten de EU)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:37 schreef desiredbard het volgende:
Niet waar mijn vrouw, zal na 3 jaar huwelijk, nog steeds een inburgeringcursus moeten doen alvorens ze een NL paspoort krijgt, en ze komt nog uit de EU ook.
Maar dat is niet erg hoor zo scheid je het kaf van het koren:
[afbeelding]
Ach, verplicht worden de taal te leren binnen een vastgestelde termijn vind ik overdreven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:20 schreef desiredbard het volgende:
Ik woon niet in Nederland dus wij hebben daar geen last van, maar op het moment dat ze een paspoort wil hebben moet ze gewoon die cursus doen, en terecht. Niet dat het voor ons echt boeit maar voor haar geld hetzalfde als voor mij hier
Aanpassen of oprotten
Links, rechts het boeit me niks, maar geitenwollensokken hebben we natuurlijk niks aan. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:46 schreef desiredbard het volgende:
Oh dat ben ik helemaal met je eens... wilders is een hoop geblaat maar kan weinig doen.
Inderdaad als je een TIJDELIJKE verblijfsvergunning hebt uitzetten bij crimineel gedrag (en liefst voordat je ze in een nederlands 5 sterren hotel opsluit met maandelijkse zeiluitjes)
Dubbele Nationaliteit: een nationaliteit verplicht opgeven (en als dat niet kan Nederlandse afnemen) en hetzelfde laken en pak...oprotten.
Dat hele populistische gelul komt naar mijn mening vanwege het linkse gehuil en de zogenaamd politiek correcte "cultuur".
Jarenlang heeft jan de man niets mogen zeggen van alles dat maar even afweek. Dat was namelijk meteen discriminatie, oksoms is er wel eens waar een wat de boer niet kent dat vreet ie niet mentaliteit, maar er mocht niets meer gezegd worden.
Een buitenlander op zijn gedrag aanspreken...nee hoor dat was cultuur verschil.
Verwachten dat immigranten de taal leren, nee hoor de foldertjes "hoersoepsidie" en andere overheidspapiertjes werden/worden in 5 talen afgedrukt.
En maar klagen dat mensen zo slecht integreren.
Nee nu wordt dat aangepakt maar daar zijn een boel door de overheid gesponsorde commiteetjes niet gelukkig mee, dus .....
Het probleem is alleen dat als je telang door blijft kwakkelen dat het spiegelbeeld van dat enge linkse partijtje, groen links, te weten "nieuw rechts" wel eens wat ontevredenheidsstemmen zou kunnen gaan krijgen.
Doe mij dus maar een slimme vrouw als Verdonk en een wat minderslimme blaasbalg als Wilders (de peroxide van dat bachhoofd doet hem toch al op een dom blondje lijken) en laat de linkse collone nu eens even de bek houden. Even het kaf van het koren scheiden zodat we ook de "goede" immigranten eens kunnen zien, weer kunnen zien
Amen, brotherquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:46 schreef desiredbard het volgende:
Oh dat ben ik helemaal met je eens... wilders is een hoop geblaat maar kan weinig doen.
Inderdaad als je een TIJDELIJKE verblijfsvergunning hebt uitzetten bij crimineel gedrag (en liefst voordat je ze in een nederlands 5 sterren hotel opsluit met maandelijkse zeiluitjes)
Dubbele Nationaliteit: een nationaliteit verplicht opgeven (en als dat niet kan Nederlandse afnemen) en hetzelfde laken en pak...oprotten.
Dat hele populistische gelul komt naar mijn mening vanwege het linkse gehuil en de zogenaamd politiek correcte "cultuur".
Jarenlang heeft jan de man niets mogen zeggen van alles dat maar even afweek. Dat was namelijk meteen discriminatie, oksoms is er wel eens waar een wat de boer niet kent dat vreet ie niet mentaliteit, maar er mocht niets meer gezegd worden.
Een buitenlander op zijn gedrag aanspreken...nee hoor dat was cultuur verschil.
Verwachten dat immigranten de taal leren, nee hoor de foldertjes "hoersoepsidie" en andere overheidspapiertjes werden/worden in 5 talen afgedrukt.
En maar klagen dat mensen zo slecht integreren.
Nee nu wordt dat aangepakt maar daar zijn een boel door de overheid gesponsorde commiteetjes niet gelukkig mee, dus .....
Het probleem is alleen dat als je telang door blijft kwakkelen dat het spiegelbeeld van dat enge linkse partijtje, groen links, te weten "nieuw rechts" wel eens wat ontevredenheidsstemmen zou kunnen gaan krijgen.
Doe mij dus maar een slimme vrouw als Verdonk en een wat minderslimme blaasbalg als Wilders (de peroxide van dat bachhoofd doet hem toch al op een dom blondje lijken) en laat de linkse collone nu eens even de bek houden. Even het kaf van het koren scheiden zodat we ook de "goede" immigranten eens kunnen zien, weer kunnen zien
Daar faalt ze dus juist nogal in. Ze richt haar energie op de verkeerde zaken en ik vind het echt grappig om haar daadkrachtig te noemen want ik ben erg benieuwd welke daden ze dan ook echt heeft verricht. Ze roept wel veel maar heel veel loopt vast of loopt traag. En wat Dittrich terecht zei: ze is minister van integratie en zou zich daar eens wat meer op kunnen richten in plaats van telkens weer repressieve voorstellen te doen, daar lijkt haar interesse vooral te liggen en dat is jammer.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Meningen verschillen... maar zij mag de puinhopen van haar voorgangers opruimen. Ik weet bijvoorbeeld wat voor zooitje het is bij de ind en ze heeft een goede aanzet gegeven om daar verandering te brengen.
Verdonk moet gewoon haar werk goed doen binnen de parlementaire democratie maar ik begrijp uit jouw post dat je daar niet zoveel mee op hebt en liever richting een dictatoriaal regime gaat?quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:40 schreef desiredbard het volgende:
Het is het sneue dat verdonk nog steeds tegengewerkt wordt door die reetkevertjes van D66 en hun aanhangers. (Laten we over GL maar helemaal niet beginnen) Verdonk moet gewoon even twee jaar haar gang kunnen gaan zonder tegengewerkt te worden door allerlei door belastinggeld gesubsidieerde (linkse) belangenverenigingetjes.
Ik vrees dat zo'n imam meer nivo heeft dan jij, gezien dit soort onzinteksten.quote:Zo'n imam die het verdomt een handje te geven. Over de douane in schiphol zetten en dan mag hij voorbijkomende nichten gaan pijpen om een enkeltje naar zijn thuisland te kopen
Wie zegt dat Nederlanders Arabisch moeten leren?quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik vind dat Nederlanders maar Arabisch moeten leren op de eerste plaats. Veel belangrijker in de toekomst dan Engels of Nederlands waarde SCH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |