Had niet verwacht dat hij vanavond het weer zou proberen met die RP zo in zijn nek maar ben blij dat ik toch nog even ben blijven zittenquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:22 schreef Rica het volgende:
[..]
"Het enige wat me nu nog rest is twee dagen niet roken.. dat is echt een fockin' fluitje van een cent als je tienduizend euro hebt gewonnen"![]()
Maar Rob niet, die vertrouwde hem voor 100%quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:28 schreef Coraatje het volgende:
[..]
jah zoiets zal me ook weer niet verbazen ...roel het {B}engeltje
vooral Rob's gezichtquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:30 schreef golfer het volgende:
Hij heeft er wel voor moeten afzien, door zo lang op te blijven elke nacht, maar diep respect voor hem dat het hem gelukt is.![]()
En ik verheug me nu al op de beelden van de live-uitzending van a.s. donderdag waarin dit aan de rest van de bewoners worst vertoont.
Hij heeft het vanmiddag al uit gegevenquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:28 schreef Bluezz het volgende:
Hij zit er echt zo bij nu van.
Wauw wat ga ik doen met 10 duizend fucking BB euries
En hij speelt het zo goed.
Alsof ie weet dat wij kijken
Kan me niet genoeg daarop verheugen.quote:
Met het laatste opgerookte peukje voor zijn neusquote:
hij heeft 2 hele op jah ,ik hoop ook dat ze daar niet over gaan vallenquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:32 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje: die 19,5ste sigaret toen in de douche, heeft hij er nu een halve extra bij opgerookt?
Hummie heeft der best gedaan en gezegd dat ze op hem moesten letten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:29 schreef style het volgende:
Super gedaan Roel!
Ik had gedacht dat de RP iets oplettender zou zijn vannacht.
Rob zal het begrijpen, die is zelf ook niet vies van snel geld verdienen .quote:
~quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hummie heeft der best gedaan en gezegd dat ze op hem moesten letten.
Maar er is geen beweging in te krijgen
Roel speelt al de meeste spelletjes met missies in het huis, die weet niet beter (en is niet zo labiel als Lieske dus die 10.000 zijn in de knipquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:33 schreef BBscanner het volgende:
Hij moet alleen nog wel zn smoel houden erover en niet zo dom als gansje Lieske er over gaan ouwehoeren!
Geen enkele heterdaad en dát stond in de voorwaarden .quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:34 schreef BBscanner het volgende:
[..]
~
Dat betekent LAKS gedrag der RP ofwel genomineerd!![]()
![]()
![]()
nee wie wel ,maar als dat betekend dat rob genomineerd staat weet ik niet of hij het nog wel zo leuk vind maar ze zouden alelen genomeerd gaan staan als ze iemand betrapte en het niet melde ,das dan weer een beetje jammerquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Rob zal het begrijpen, die is zelf ook niet vies van snel geld verdienen .
Sanctie voor de RP. Nominatie!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hummie heeft der best gedaan en gezegd dat ze op hem moesten letten.
Maar er is geen beweging in te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |