11:38Dido is buiten in de tuin aan het jongleren met 3 ballen. Rob staat er ook bij, hij staat met iets tussen zijn tanden weg te peuteren. Dido roept dat het niet lukt met die ballen als Rob staat te kijken. Rob zegt dat ie gelijk weg gaat. Dido merkt op dat het gaat regenen.
Menno en Joost komen ook naar buiten, en Rob staat ook te jongleren.
Menno doet zogenaamd weer lelijk tegen Dido. Ook Ralph komt naar buiten.
Joost vraagt voor de 2de maal al plagend of Dido weg kan gaan, omdat Menno en hij een spelletje spelen. Ondertussen klimt Dido op schoot bij Menno, en ik hoor zoen geluiden. Ik weet niet of Dido nou Menno kussen geeft of Menno aan Dido.
Dido gaat weer verder met jongleren en joost en menno gaan met hun spel beginnen.
Alle stream staan gericht op of in de tuin. Dus waar de rest zich bevind is onduidelijk. Het valt me wel op dat de mensen die in ieder geval buiten staan al zijn omgekleed en dat ze niet nog steeds in hun badjas lopen.
11:47Ingrid is nu ook buiten. En zowel Ralf als Ingrid zijn nu aan het jongleren.
Ingrid zegt tegen Ralf, dat ze dit gewoon moet oefenen maar ze is zo eigenwijs.
Ralf: ja gek he, dit kon ik vroeger nooit, en dan kom ik zo uit het huis en dan kan ik het ineens, ik zou alleen wel willen weten hoe je het nu moet 4 of 5 ballen moet doen.
Ralf zegt dat zijn zus ook erg goed kan dansen, die ging vroeger naar het conservatorium in Den Haag, maar werd daar afgewezen omdat haar knieen iets naar buiten stonden.
Ingrid staat nl een beetje te dansen voor de glazen exit deur in de tuin.
Ralf gaat maar weer zitten en nu staat Rob weer te jongleren. Ondertussen triktrakken menno en Joost buiten door.
Op de stream in de woonkamer zitten Chantal en Linda in de blauwe stoelen. Ingrid komt er ook bij staan. Linda vraagt aan iemand een sigaretje en er wordt gezegt dat ze in de kast links liggen.
11:57Linda zegt dat ze altijd op haar verjaardag moet werken. Overdag neemt ze dan wel vrij maar ’s-Avonds moet ze werken. Chantal zegt dat toen ze 40 jaar werd, alles met posters was volgehangen dat ze 40 jaar was geworden. Zelfs klanten kwamen me feliciteren, dat was erg.
Ingrid neemt altijd een dagje vrij.
Ze hebben het over ene aantal belangrijke dingen die ze nu missen nu ze hier zijn
Linda: wij wilden hier toch zelf heen met onze stomme kop.
Chantal: je kan niet ff ene kaartje sturen of even bellen
Ingrid baalt dat ze de 2e verjaardag van het dochtertje van haar vriendin niet mee kan maken.
Dido zit ook bij de andere 3 meiden binnen op de blauwe stoelen.
Chantal zegt dat ze geen pen mee mocht nemen het BB huis in. Er werd tegen haar gezegt dat het anders oneerlijk voor andere zou zijn geweest, als de andere niet konden schrijven. En nu heeft iedereen iets hier om te schrijven
Linda zei dat ze geen witte kleren mee mocht nemen, en andere lopen hier in witte broeken enzo. Dido of Ingrid moest make-up inleveren, tegen 1 van hen werd gezegt dat is wel een beetje veel make up he?
Chantal heeft een aparte beautycase meegenomen, die is via een achterdeur het huis ingegaan.
Linda: Had ik dat geweten, heel mijn gewone koffer zat al vol door haarlak enzo. IN het hotel heb ik wel een traantje gelaten hoor. Dat ik een paar spullen moest achter laten en toen ging mijn vriendin ook nog weg. Niemand had mij in het hotel gezegt dat ik eten mocht bestellen, dus om 20.00 uur ben ik maar gaan bellen. Ik heb dus ook geen ontbijt gehad die dag. En daarna heb ik maar wat te eten besteld.
Chantal vraagt of ze dan niet de minibar hebben geplunderd.
Dido heeft alleen een mars genomen, en Chantal een toblerone. Ze zeggen dat Menno zich erg heeft gedragen met de minibar.
12:09Chantal zei, ik moest zo lachen dat ik mijn kop op die koffer zag staan.
Linda: Voor mijn vriendin werd het toen ook pas echt.
Chantal: mijn zus is helemaal merken gek, dus die ging gelijk kijken van welk merk het was.
Ze hebben het over de fotosessie die ze van te voren gingen maken voor de telegraaf. Ze denken dat ze er niet uit hebben gezien op de foto’s omdat ze niet van te voren speciaal werden opgemaakt.
Ze vonden het erg overdreven hoe het ging met de fotografen toen ze het huis binnen gingen.
Ingrid: ja en ze riepen me elke keer, en ik dacht, ja wacht ff ik sta mijn familie gedag te zeggen.
Chantal zegt dat ze op het podium anders moest lopen doordat ze hoge hakken droeg. Ingrid zegt dat ze het podium oprende met haar handen in de lucht.
Ingrid denkt dat men express hun eerst in hun hotel laat zitten en dan ineens met een grote mensenmenigte confronteerd.
Aan de keukentafel zit Rob weer een nieuwe dobbelsteen te maken. Ralf heeft een boterham geroosterd en nuttigd deze. Tanja komt inmiddels ook de keuken binnenwandelen.
Ralf heeft zijn boterham op en gaat Rob helpen met de dobbelsteen. Hij zegt terwijl hij bezig is dat ie ze per ongeluk allemaal eruit trekt, alleen begrijp ik niet wat ie ermee bedoelt. Een andere wordt er ook niet beter op, zegt ie.
Lieske, Nathalie en Roel heb ik nog niet op de streams kunnen ontdekken.
Ingrid waarschuwt Linda en Chantal dat wanneer als er eten komt ze niet gelijk heel veel moeten gaan eten, daar kan je maag echt niet tegen, tegen zo’n vetklep.
TANJA ZENDER CHECKEN, TANJA ZENDER CHECKEN
Ingrid: Naat is nog steeds in de badkamer he?
Ja zeggen Linda en Chantal, Lieske en Naat kunnen zo lang tutten.
12:27Er heeft een vuilniszak met uien voor de deur van de babykamer gelegen en deze heeft nu het laminaat uitgebeten. Nathalie is de vloer daar aan het schrobben. Intussen begint ook de wasmachine te piepen. Het vak waar de waspoeder in gedaan moet worden is volgelopen met water, Nathalie leegt deze in de badkamer, sluit het vak weer aan en de wasmachine doet verder zijn werk.
Dido zegt dat ze zich niet in haar hum voelt zoals ze eruit ziet vandaag met haar kleding. Lieske zit intussen nog steeds te tutten in de badkamer.
Nathalie neemt ook meteen de wc-pot even mee door deze schoon te maken.
Dido doet haar rinkelende oorbellen in haar oren.
Joost komt ook bij de blauwe stoelen staan en zegt dat hij Dido al in 3 verschillende setjes kleding heeft gezien. 'Nou en?' zegt Dido. 'Wat een mooie poppetjes allemaal hier, hmmmm, ik wordt zo ijdel van jullie' aldus Joost.
...
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."