Dat is goed voor ShowChat.quote:
Zullen we een spelletje spelenquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:04 schreef MissBliss het volgende:
Jezus Fok
Ik verveel me, wees eens wat sneller zeg..
Zoals?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zullen we een spelletje spelen?
Nee, over ShowChat, alleen zijn er best aardig wat users die hier bijna nooit meer zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:08 schreef Copycat het volgende:
Bupatih
BVO
Duiveltja
MissBliss
Dizer
Svensational
Ik begrijp het trouwens toch goed dat het over SHO gaat en niet over ShowChat?
![]()
Doktertje spelen?quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doktertje spelen?
Nee, ik weet eigenlijk helemaal geen spelletjes.
We kunnen tellen hoe vaak de banaan door Svernie's oor gaatquote:
Grflz?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
We kunnen tellen hoe vaak de banaan door Svernie's oor gaat!!!!
[afbeelding]
12 keerquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
We kunnen tellen hoe vaak de banaan door Svernie's oor gaat!!!!
[afbeelding]
Oh, ik was tot 4 gekomen.quote:
Nou, ik zal je dit vertellen: ik vind het goed voor je dat je een eigen mening hebt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:29 schreef timbob het volgende:
ik vond 'm zonder banaan en met knikkend hoofd leuker
Ja, die Rachel die ken ik amper.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je hebt opIrene v.d. Laar
gestemd
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:56 schreef Svensational het volgende:
En ik vind Irene gewoon strondtvervelend..
Oh... dan vind ik het niet meer zo naar dat ik eruit lig.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:16 schreef Svensational het volgende:
Nee, over ShowChat, alleen zijn er best aardig wat users die hier bijna nooit meer zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |