Pff, weet ik veel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Wanneer komt het op de site? En was het wat verder??.
Waar blijft mijn kusje van haar?quote:
Oh, nou ja, okay, ik lees het wel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pff, weet ik veel.
Ik hoorde er alleen [iemand] over praten in [een bepaald medium].
Moeten ze natuurlijk wel de "Ken je FOK! al"-vraag stellen he.quote:
Omdat het een waardeloze zender is...quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:12 schreef MissBliss het volgende:
Waarom staat de aflevering van Expeditie Robinson van gisteren nog niet op talpa.tv?? En BB van gisteren ook niet
En anders het 'Dood aan Brainpower'-ShowChattopic als illustratie laten zienquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Moeten ze natuurlijk wel de "Ken je FOK! al"-vraag stellen he..
Bupa, verander die TT eens bitte.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En anders het 'Dood aan Brainpower'-ShowChattopic als illustratie laten zien![]()
Yoka.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zag Yoka Verbeek en Inge Schrama door de Kalverstraat lopen vandaag. Ze zijn erg klein..
En ik ben bij de Lush geweest.. Voor m'n oma.
.
Inge.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zag Yoka Verbeek en Inge Schrama door de Kalverstraat lopen vandaag. Ze zijn erg klein..
.
Je oma.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
.
M'n oma is tof ja.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:31 schreef Bupatih het volgende:
Je oma..
Ik dacht: ik doe het zelf maar, voordat iemand anders deze maakt...
Viel opzich mee, want het was er gewoon niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:16 schreef Zhenar het volgende:
WHOO! Hoe kut was Fok!?!?!????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |