Ralph is inderdaad de uitzondering die de regel bevstigtquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:11 schreef style het volgende:
[..]
Nu kan ik me toch echt niet herinneren dat ik Ralph ooit heb horen roddelen over iemand.
Dat zei ik gister al toen iedereen liep te kleppen in de slaapkamers, wedden dat een dag later die hangbuikzwijn weer begint te zeikenquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:10 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Ik ga zo het licht even aandoen in de slaapkamer. Ik ga van zúlke oorbellen maken en dan klim ik even in die kamer"
Niet overdrijven, Menno, Ingrid, Joost, Ralph doen dat helemaal niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niets meer of minder (wel minder eigenlijk) dan alle anderen in het huis.
Ze hebben elkaar gevonden, en dit zal nog toch veel ergenis gaan lijden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Als je Chantal en Tanja zo hoort praten moeten ze wel ongelooflijk de pest aan zo ongeveer iedereen in dat huis hebben.
[afbeelding]
[afbeelding]
ingrid en menno niet ????quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet overdrijven, Menno, Ingrid, Joost, Ralph doen dat helemaal niet.
Jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:17 schreef regenworm het volgende:
Ze hebben elkaar gevonden, en dit zal nog toch veel ergenis gaan lijden.
chantal en Tanja zijn vreselijke kut kut kut wijfen
Ik dacht net ff nu gaat Tanja los!quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:16 schreef Day het volgende:
De ruzie tussen de dames komt eraan, hoor!![]()
Gaat echt niet lang meer duren!
I'm waiting....quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:16 schreef Day het volgende:
De ruzie tussen de dames komt eraan, hoor!![]()
Gaat echt niet lang meer duren!
Half Brabant ging je waarschijnlijk voor...quote:
Vertel eens een vervelende anekdote over hun vrienden dan?quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja
Bitchfight, de trollen tegen de troela's![]()
Zij zeggen geen namen enzo.. Ze roddelen niet echt over mensen.. ze vertellen meer verhalen over gebeurtenissen maar niks wat prive bij mij overkomt..quote:
Chantal heeft een gruwelijke hekel aan Tanja, dus bewtijfel of die 2 nou echt een hecht stel gaan worden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar gevonden, en dit zal nog toch veel ergenis gaan lijden.
chantal en Tanja zijn vreselijke kut kut kut wijfen
Ja, gewéldig mens.... en ook zo sociaal enzo. Echt een aanwinst voor de mensheid.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:19 schreef avonne het volgende:
En ik vind Tanja steeds leuker !
Lekker doorzeiken, hoor, schijt aan die trutjes !
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:19 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Half Brabant ging je waarschijnlijk voor...
Heb je Lieske wel namen horen noemen danquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:19 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Zij zeggen geen namen enzo.. Ze roddelen niet echt over mensen.. ze vertellen meer verhalen over gebeurtenissen maar niks wat prive bij mij overkomt..
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, gewéldig mens.... en ook zo sociaal enzo. Echt een aanwinst voor de mensheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |