![]() | ![]() | ![]() |
1280x960 - 1024x768 800x600 | 1280x960 - 1024x768 800x600 | 1280x960 - 1024x768 800x600 |
Ik heb nog niemand gehoord die is weggelopen, maar de meningen zijn inderdaad wel een beetje verdeeld. Het is ws. een film voor echte fans van het genre of zoiets. Lijkt mij persoonlijk in ieder geval geweldig als ik die trailer zo ziequote:Op dinsdag 27 september 2005 07:50 schreef boskov het volgende:
Ik hoor er verschillende dingen over. Sommige mensen vinden de film helemaal geweldig, terwijl een deel van de groep de bioscoop uitloopt.
Een review is dit niet hoor, maar de info en het materiaal zijn inderdaad zeer interessant!quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:24 schreef DirtyDude het volgende:
Ja lijkt me echt super vette film, wil er zeker keertje heen![]()
Mooie review en info ook.
Gaat helemaal goed komen, zeker in de kinepolis in Antwerpen..quote:Probeer je vriendin maar eens te overtuigen "zin om wat russische horror te kijken deze avond schat?
Nope. Da's een andere film met dezelfde titel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:38 schreef wonderer het volgende:
Laat maar, bios.nl weet het nu wel. Amsterdam, Ede, Rotterdam, Den Haag, Tilburg, Zoetermeer *zucht*
had ook niet anders verwacht hier in Nederland, eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:55 schreef Malawi het volgende:
[..]
Nope. Da's een andere film met dezelfde titel.
Deze draait alleen maar in Scheveningen, Vlissingen & Zoetermeer.![]()
Nou, lekker dan...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:55 schreef Malawi het volgende:
[..]
Hoe kom je daaaar nou bij?!?!? ik ga vrij vaak naar Pathe de Kuip in R'dam en heb de trailer voor deze film al 3x gezien, plus de hele buitenkant van de bios is beplakt met posters voor deze film.. dus hij is zeker weten wel in R'dam te zien!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:55 schreef Malawi het volgende:
[..]
In Enschede staat de film ook gewoon in het programmaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:40 schreef SeraphimX het volgende:
[..]
Hoe kom je daaaar nou bij?!?!? ik ga vrij vaak naar Pathe de Kuip in R'dam en heb de trailer voor deze film al 3x gezien, plus de hele buitenkant van de bios is beplakt met posters voor deze film.. dus hij is zeker weten wel in R'dam te zien!
Ik weet vrij zeker dat ie niet in Veenendaal komtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:51 schreef steenz het volgende:
Meerdere Pathé bioscopen gaan 'm bijv. ook al draaien, net als zeker 1 Minerva, en dat geldt volgens mij voor wel meer bioscopen. Denk niet dat je erg ver hoeft te zoeken om deze film te zien
Filmladder.nlquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:40 schreef SeraphimX het volgende:
Hoe kom je daaaar nou bij?!?!? ik ga vrij vaak naar Pathe de Kuip in R'dam en heb de trailer voor deze film al 3x gezien, plus de hele buitenkant van de bios is beplakt met posters voor deze film.. dus hij is zeker weten wel in R'dam te zien!
nog niet, denk dat ik dit weekend gaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:40 schreef steenz het volgende:
Hij's uit, zijn er mensen die hem gezien hebben in de NL bioscoop?
nieuwsgierigheid
Kijk bijvoorbeeld eens op Rottentomatoes.com, daar vind je heel veel recensies bij elkaar verzamelt. Nightwatch staat overigens op 64% positieve reviews.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:06 schreef ajay het volgende:
Ok, maar heeft iemand dan een beetje kritische review?
Denk ergens in rusland hequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:54 schreef Koentje3 het volgende:
Waar is deze film in premiere gegaan :S?
1 reactie zegt niet zo veel natuurlijk hequote:Op zondag 9 oktober 2005 00:01 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Denk ergens in rusland he
Ik wil er morgen heen maar als ik nu al een reactie zie dat ie kut is..
Ach, slechter dan Sound Of Thunder kan niet
quote:Gisteren in de bios:
Nochnoi Dozor (Night Watch)
Hele, hele gave film die zeker niet onder doet voor de gemiddelde Hollywood film.Met de argumenten dat de film moeilijk te volgen is en dat er dingen niet (goed) worden uitgelegd ben ik `t niet eens. Alles wordt wel goed uitgelegd, al moet je wel je aandacht erbij houden. Als je ff niet oplet ben je de draad kwijt.
Het verhaal opzich is niet erg speciaal en hebben we al vaker gezien, maar de uitwerking is erg gaaf. De effecten vliegen je constant om de oren en zien er subliem uit. De montage, geluid en de muziek zijn geweldig, het acteerwerk is in orde.
Kortom: zeker een aanrader als je een keer een goede actiefilm wilt zien, maar hij is waarschijnlijk niet voor iedereen geschikt. Een film die een tweede kijkbeurt meer dan waardig is
IMDB Cijfer: 6,3/10
Mijn Cijfer: 7,8/10
Ik was ff bang dat ze hem nagesynchroniseerd haddenquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:33 schreef victorinox het volgende:
Hele mooie film over het goede tegen het kwade, waar alles niet zo zwart/wit wordt voorgesteld.
Ik vraag me alleen af waarom de voice-over in het begin en einde in het engels is ipv russisch.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was ff bang dat ze hem nagesynchroniseerd hadden
Das erg jammer om te horen, maar das wel vaker `t geval. Zelfs bij Engelse films zie dat vaak. Dat ze er in godsnaam iemand neer zetten die goed kan vertalenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:46 schreef Dynia het volgende:
Mijn vrouw(Russische) zei dat de vertaling Russisch-Nederlands echt crap was en dat daarom ook een hoop van het verhaal/de dialogen verloren gaat.
Mag ik vragen wat voor berekening je uitvoert om tot je eindcijfer te komen? Ik ga er niet van uit dat je uit je hoofd zegt, 7,8. Dan is het eerder, een 7,5, of een 8, maar 7,8 duidt er op dat je een berekening aanhoudt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
1 reactie zegt niet zo veel natuurlijk he
En idd: slechter dan Sound Of Thunder kan echt niet, wat een butt film was dat![]()
Heb de film gisteren gezien en schreef er net dit over:
[..]
geen berekening. 7,5 is te laag, 8 is te hoog. 7,8 is precies goedquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:04 schreef boskov het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat voor berekening je uitvoert om tot je eindcijfer te komen? Ik ga er niet van uit dat je uit je hoofd zegt, 7,8. Dan is het eerder, een 7,5, of een 8, maar 7,8 duidt er op dat je een berekening aanhoudt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |