Ik kan me ook niet voorstellen dat Hummie dat laat gebeuren.quote:
Als ze nu in de prullenbak kijken ligt het bewijs erin.quote:Op maandag 26 september 2005 22:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor... Rob zit alleen op de bank als ze Roel betrappen en niets zeggen.... of als ze hun taak niet fanatiek genoeg uitvoeren. Ze hebben hem niet betrapt.... maar wel bijna, dus fanatiek zijn ze wel. De RP niet op de bank dus, dat is duidelijk.
Ze hebben zijn missie voor bijna 100% goed geraden. Dat kun je niet gelukt noemen toch?quote:Op maandag 26 september 2005 22:25 schreef Ess het volgende:
Roel heeft nix gezegd, niemand heeft hem nog betrapt voorzover dus niet mislukt toch?
Ja ok, maar daar grijpt BB niet op in zoals bij Lieske, toch? Dat zou onterecht zijn.quote:Op maandag 26 september 2005 22:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel heeft niets gezegd nee, maar ze hebben al zoveel aanwijzingen gevonden dat hij in een rechtzaak schuldig zou wordenverklaard. Roel is gewoon de klos. Hij is alleen nog niet op heterdaad betrapt, maar zijn missie is al wel 'out in the open'' ...
Joost DENKT dat. Ik denk dat hij ongelijk heeft.quote:Op maandag 26 september 2005 22:25 schreef Knurkie het volgende:
[..]
maar dat is niet wat Joost net zei..die zei dat als Roel rookt en ze hem niet betrappen dat ze dan op de bank zitten
Ja en we leven in nu, niet in toen.quote:Op maandag 26 september 2005 22:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In mijn tijd ook .. "Dom mokkel" was toen een normale beschrijving van een trut.
Mislukt?quote:Op maandag 26 september 2005 22:16 schreef scanman01 het volgende:
Joost denkt dat ze alle drie genomineerd staan als ze Roel niet betrappen.
Hij verwacht ook al dat Roel geld heeft gekregen als hij erin slaagt om niet te worden gepakt.
Ik denk dat BB de opdracht al wel mislukt kan noemen. Toen Lieske die missie had, vertelde ze heel vaag iets over een missie, maar helemaal niet wat.... en die werd al mislukt genoemd.
hehehe iddquote:Op maandag 26 september 2005 22:27 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja en we leven in nu, niet in toen.![]()
En op mokkels.nl staan geen Tanja's en Chantal.
ze zijn er bijna mag nog niet helemaalquote:Op maandag 26 september 2005 22:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben zijn missie voor bijna 100% goed geraden. Dat kun je niet gelukt noemen toch?
Zou ook niet eerlijk zijn, want dan is het een no-win-situation voor de RP. Als ze hem niet pakken zitten ze op de bank. Als ze hem wel pakken is de weekopdracht mislukt en is Roel zijn geld kwijt.quote:Op maandag 26 september 2005 22:25 schreef Knurkie het volgende:
[..]
maar dat is niet wat Joost net zei..die zei dat als Roel rookt en ze hem niet betrappen dat ze dan op de bank zitten
Dit hebben ze gisteravond in de meidenslaapkamer ook al besproken met alleen de meiden !quote:Op maandag 26 september 2005 22:25 schreef BorTheWolf het volgende:
Menno Joost Nathelie en Ingrid bespraken het formaat van Ralph's zn lul. iemand (Ingrid) zag onder de billen van Ralph iets behoorlijk bungelen. Nathelie beaamt het en zegt dat ze wat dat betreft nooit te klagen heeft gehad.
Ps nMenno zie je haast niet zitten in dat groepje kaboutertje
Yup, de regie heeft er niet zoveel zin in vanavondquote:
Ik zou toch zó genieten als Roel op het laatst te horen krijgt dat ie mislukt is.quote:Op maandag 26 september 2005 22:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben zijn missie voor bijna 100% goed geraden. Dat kun je niet gelukt noemen toch?
Wat vind je van deze danquote:Op maandag 26 september 2005 22:26 schreef Gert het volgende:
Het maken van captures wordt populair geloof ik. Originele onderwerpskeuze ook allemaal.![]()
Precies. "Heterdaad" is het sleutelwoord. Dat ze na een paar dagen een keertje raden dat er weleens iemand een tegen-missie zou kunnen hebben, lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op maandag 26 september 2005 22:27 schreef riri het volgende:
[..]
Mislukt?
Roel praat er toch niet over...dat was de opdracht...wat de rookpolitie zegt doet er niet toe.
Ze zouden alleen genomineerd staan als ze Roel zouden zien roken en het niet melden in de DBK,Roel is dan zijn geld kwijt dus Roel zet niets op het spel en speelt het spel heel eerlijk
de plantjes van Ralphquote:Op maandag 26 september 2005 22:31 schreef scanman01 het volgende:
Wat vind je van deze dan
[afbeelding]
Als ze hem niet pakken zitten ze niet op de bank!!!!quote:Op maandag 26 september 2005 22:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou ook niet eerlijk zijn, want dan is het een no-win-situation voor de RP. Als ze hem niet pakken zitten ze op de bank. Als ze hem wel pakken is de weekopdracht mislukt en is Roel zijn geld kwijt.
maar dan zitten ze niet opde bankquote:Op maandag 26 september 2005 22:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou ook niet eerlijk zijn, want dan is het een no-win-situation voor de RP. Als ze hem niet pakken zitten ze op de bank. Als ze hem wel pakken is de weekopdracht mislukt en is Roel zijn geld kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |