Ja en...nog geef ik geen fuck om het 'Nederlandse voetbal'quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zal ik het nog eens uitleggen dan?
Zonder het Nederlands voetbal had Feyenoord niet eens aangetreden tegen Rapid. Dan hadden ze jaloers gekeken hoe Ajax & AZ UEFAcup hadden gespeeld, en PSV voorrondes CL had gespeeld.
Het Nederlands voetbal zorgt ervoor dat er plaatsen voor Nederlandse teams zijn om uberhaupt Europees voetbal te mógen spelen.
Dan hoeft ook niet, maar de puntjes moeten er wel komen. Als alle Nederlandse clubs winnen dan ben ik niet blij voor die clubs, maar blij voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja en...nog geef ik geen fuck om het 'Nederlandse voetbal'
Ieder land heeft recht op iig 1 voorronde plaats. Die is dan voor ons, fuck het Nederlandse voetbalquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zonder het Nederlands voetbal had Feyenoord niet eens aangetreden tegen Rapid. Dan hadden ze jaloers gekeken hoe Ajax & AZ UEFAcup hadden gespeeld, en PSV voorrondes CL had gespeeld.
Het Nederlands voetbal zorgt ervoor dat er plaatsen voor Nederlandse teams zijn om uberhaupt Europees voetbal te mógen spelen.
Ik zou liever zien dat ploegen CL of uefa spelen op eigen kracht ipv op de verdiensten van anderen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Eigen schuld, moeten ze maar beter presteren.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:05 schreef erik.jansen101 het volgende:
Met 1 voorronde plaats spelen wij 1 keer in de 10 jaar Champions League, nee dat is lekker
Zo is het.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:04 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ik zou liever zien dat ploegen CL of uefa spelen op eigen kracht ipv op de verdiensten van anderen.
Mee eens maar dat doen ze niet, en in de Champions League valt veel geld te verdienen waarmee we spelers kunnen halen die wel presterenquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Eigen schuld, moeten ze maar beter presteren.
Is zo, maar gebeurt niet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:07 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
Mee eens maar dat doen ze niet, en in de Champions League valt veel geld te verdienen waarmee we spelers kunnen halen die wel presteren
ik zeg ook niet dat feyenoord NIETS heeft bijgedragen, maar het gepeupel hier interesseert zich alleen het kleine directe resultaat van Feyenoord, en zien niet het grotere geheel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:27 schreef Siemerink het volgende:
Kameraad Disorder, Feyenoord heeft met het winnen van de UEFA cup zijn steentje behoorlijk bijgedragen. Misschien moet je minder hardstyle gaan luisteren...dan komt er meer zinnigs uit denk ik.
Klein scenario, om het nog enigszins overzichtelijk te houden;quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:46 schreef Cart_man het volgende:
Feijenoord is ook het enige wat er is voor velen. Interesseert velen niet wat andere ploegen presteren. Het grotere plaatje boeit ook niet.
Defineer "bijna"quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Een jeugdopleiding heeft Feyenoord bijna niet, ...
Door goede prestaties (winnen van Ajax, goed in de competitie) speelt Feyenoord alsnog CL en Ajax totaal niet meer.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Klein scenario, om het nog enigszins overzichtelijk te houden;
Door het verlies van de Nederlandse clubs is er volgend seizoen één CL-plaats minder en één UEFA-cup plaats minder te vergeven voor NL clubs.
Door slechte prestaties (blessures, etc) komt Feyenoord nét op de plaats die nét geen recht op europees voetbal geeft.
Doordat ze Europees voetbal mislopen, hebben ze niet genoeg geld om een waardige opvolger voor Kalou/Kuijt/Lodewijks en Ghlay te kopen. Een jeugdopleiding heeft Feyenoord bijna niet, dus kopen is de enige optie.
Doordat ze geen waardige opvolger kunnen vinden/betalen, verzakt Feyenoord van de top-3 naar een subtopper.
Begint het grotere plaatje al een beetje te dagen, mensen?
heb ik geen cijfers over bij de hand, maarre hoever is jong Feyenoord in de beker?quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:12 schreef Cart_man het volgende:
Gelul natuurlijk dat Feijenoord geen jeugdopleiding heeft. Feijenoord is er verkeerd mee omgesprongen en zien dat nu ook in, wordt allemaal aan gewerkt. Geloof ook dat het de jeugd van Feijenoord is die er elk jaar met het kampioenschap vandoor gaat in de A1, B1, C1 etc...
quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
heb ik geen cijfers over bij de hand, maarre hoever is jong Feyenoord in de beker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |