En ook geen goede mentaliteit helaasquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:55 schreef DeTolk het volgende:
Hij heeft idd geen geluk.
Dit is natuurlijk volslagen onzin. Je kunt als spits nog zo goede afmaker zijn, zonder voetballende kwaliteiten ben je niet het aanspeelpunt dan men bij ajax van je vraagt. RvN zou bijvoorbeeld ook falen in de ArenA.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:00 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een beetje gelul, net zoals dat verhaal over dat de huidige Ajaxspitsen niet in 'het Ajax-systeem' passen. Nee het zijn gewoon prutsers, snap dat dan!!!!
ruud is juist wel een goed aanspeelpunt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:34 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk volslagen onzin. Je kunt als spits nog zo goede afmaker zijn, zonder voetballende kwaliteiten ben je niet het aanspeelpunt dan men bij ajax van je vraagt. RvN zou bijvoorbeeld ook falen in de ArenA.
Kan niet kaatsen en heeft een te beperkte techniekquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:01 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ruud is juist wel een goed aanspeelpunt.
Kippevel.quote:Bosvelt in de Feyenoord Krant
Paul Bosvelt vroeg ons al eerder per e-mail om de supporters te bedanken, maar in de Feyenoord Krant heeft hij dit nu uitgebreider gedaan.
Beste supporters van Feyenoord,
Vorige week zondag hebben jullie mij op een ongelofelijke manier ontvangen in De Kuip. Dat begon toen ik het veld opkwam voor de warming-up. Ik kreeg van alle kanten bloemen en hoorde heel veel mensen mijn naam scanderen, gevolgd door een massaal gezongen 'You'll never walk alone'. Dat was al een flink kippenvelmoment, maar het zou nog mooier worden.
De TIFO-actie op de Noordzijde, bij de opkomst voor de wedstrijd was in één woord fantastisch. Ik moet eerlijk zeggen dat ik 'm achteraf zag, omdat ik bij de opkomst aan het eind van de rij liep. Maar in de kleedkamer spraken de andere Heerenveen-spelers er ook over. Zij waren enorm onder de indruk van de manier waarop jullie mij hebben ontvangen. Zelf heb ik het na de wedstrijd allemaal nog eens goed terug gezien op TV en op foto's en het was echt geweldig! Je maakt je vooraf een voorstelling van hoe je terugkeer in De Kuip na twee jaar afwezigheid zal zijn, maar dit had ik nooit durven hopen.
In de zes jaar dat ik bij Feyenoord heb gespeeld, is de band tussen de supporters en mezelf steeds hechter geworden. Het is moeilijk dat te verklaren, maar misschien dat mijn karakter en type spel gewoon goed aansloten bij datgene wat Feyenoord-Supporters verwachten van hun spelers. En op de een of andere manier klikt het gewoon tussen ons. Dat we in die zes jaar met de ploeg ook nog goede prestaties hebben geleverd, zal ook meespelen. Omgekeerd herken ik ook een deel van mezelf in het Legioen. Doorzetten, af en toe op de tanden moeten bijten, tegenslagen overwinnen en dubbel zo veel genieten op de momenten dat er een beloning komt in de vorm van een prijs.
Ik heb mede/vooral dankzij jullie zes schitterende jaren gehad bij Feyenoord. Als je dan na twee jaar afwezigheid terugkomt op de plek waar je zoveel hebt meegemaakt en dan op zo'n speciale en hartverwarmende manier ontvangen wordt voelt dat als thuiskomen.
Daarom wil ik jullie er op deze manier heel hartelijk voor bedanken.
Jullie maakten het voor mij allemaal erg speciaal!
Paul Bosvelt.
Ze zouden niet slagen, en dat zegt nogal wat over het beleid in de ArenA jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:38 schreef Erasmusch het volgende:
Dus Kuyt en RvN komen tekort voor het grote ajax? Wie zou er dan wel slagen? Charisteas?
Tegen welke verdediging ook alweerquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:45 schreef Staanplaats het volgende:
RvN falen in de Arena? Haha die gozer heeft jullie meerdere keren opgerold daar...noem het maar falen!
Ha die Loek.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:50 schreef erik.jansen101 het volgende:Een Ajax-fan met een grote mond over spitsen, hahaha
Jullie zouden al blij mogen zijn met een halve Kuijt.
![]()
Inderdaad!quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kippevel.![]()
[afbeelding] [afbeelding]
Prachtigquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kippevel.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kippevel.![]()
Mooi.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kippevel.![]()
Nou nou. Zes weken nog. Gelukkig lijkt Ono het aardig te doen. Als Hofs en Schreuder weer terug zijn staat het best leuk eigenlijk. Hofs, Pardo, Schreuder, Ono, Ghaly...quote:Terug 27-09-2005: Volgende week operatie voor Alfred Schreuder Print dit bericht
[Bron: Feyenoord.nl]
Feyenoord.nl meldt dat Alfred Schreuder volgende week onder het mes gaat. In verband met hardnekkige archillespeesproblemen zal Alfred Schreuder volgende week geopereerd worden. Naar verwachting zal de routinier vervolgens nog zes weken uit roulatie zijn. Schreuder raakte geblesseerd in het eerste duel van de competitie en verblijft sindsdien in de lappenmand. 'Alle overige therapieën hebben tot op heden nog onvoldoende gewerkt om een rentree van Alfred te bewerkstelligen', lichtte clubarts Robbart van Linschoten de beslissing toe. 'Daarom hebben we na uitgebreid overleg besloten om te gaan opereren.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |