ik ken tquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:53 schreef Mini_rulez het volgende:
Komt ze niet morgen bij Giel Beelen? Ik dacht dat ik hem vanochtend zoiets hoorde zeggen, maar ik sliep nog half dus pin me er niet op vast. Mijn wekkerradio staat op 3FM ingesteld, ik hoor elke ochtend half bij bewustzijn allerlei flarden van Giel Beelen's programma.![]()
Vanavond in Geleen op Mama's pride.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:38 schreef jozef444 het volgende:
Absoluut goeie zangeres, nog nooit live gezientoch maar eesn een keer kijken waar ze staat
iets te brak om daar nog heen te gaanquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:44 schreef Eix het volgende:
[..]
Vanavond in Geleen op Mama's pride.
Tweede keer dat ik haar live zie, ook al laatst in Roermond op bevrijdingsfestival gezien. Vond haar zeer goed live.![]()
![]()
Kan je PM'en waar?quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:02 schreef morgane het volgende:
ik ben fan!!! Heb The Poetry Man een hele tijd geleden al gehoord, maar heb nooit de moeite genomen de rest van haar muziek te checken. Heb nu haar cd maar eens (illegaal) bemachtigd en moet zeggen dat hij meer dan uitstekend bevalt
wat een prachtige stem heeft ze toch! Doet me soms een beetje denken aan de stem van Andrea Corr, die weet er ook altijd weer zo'n mooi warm geluid uit te toveren. Ik hoop Stevie Ann binnenkort weer eens een keertje live te kunnen bewonderen, klonk op de 4daagse in Nijmegen iig prima
![]()
Oh?quote:Op zondag 19 november 2006 19:58 schreef Gosjke het volgende:
En morgen in het voorprogramma van James Morrison.. ook mooi meegenomen (najaa, voor mij dan, omdat ik toch al ging)![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |