Sorry, ben niet in zo'n goed humeur... Ramadan is begonnenquote:
Die foto's zijn zó kijk-ons-eens-op-onze-eerste-vliegvakantie-gaan...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:18 schreef Jaguarized het volgende:
Geen Schiphol foto's?Van die klassiekers dat je met z'n allen op de rolband staat, kiekjes van het vliegtuig waar je straks in gaat of dat iedereen aan het wachten is bij de gate?
Juist, daar ben ik ook vanaf gestapt in 2003 toen we voor de 3e keer vanaf Schiphol vertrokken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Die foto's zijn zó kijk-ons-eens-op-onze-eerste-vliegvakantie-gaan...![]()
Na 3 keer vond ik het wel mooi geweest eigenlijk. De eerste keer was toen we naar Israël gingen, ik twijfel nu of we toen uberhaupt wel dat soort foto's hebben gemaakt.. de tweede keer toen we voor 3 jaar naar de Antillen gingen, bijzonder omdat de hele familie en aanhang er bij was. 2003 was met paps, Kodak/Canon maakte een fototje van ons beiden, printte die uit, maakte er een postkaart van en ook meteen in een brievenbus geflikkerd.quote:
Ik vond de kleur te druk worden voor mijn ogen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:30 schreef Douwe het volgende:
Ja, wegens financiele redenen blijf ik het doen met de 30 seconden van mn digicam
Je hebt je oude user-icon trouwens weer terug! Vanwaar ineens die verandering?
Dat nou weer niet niet. Die zijn nog moeilijk te krijgen joh!quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:32 schreef Douwe het volgende:
Je bent direct ook maar overgestapt op een zwart wit monitor?
Zeker. Het vliegveld van Calatrava was zelfs één van de argumenten om naar Bilbao te gaan.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:55 schreef Douwe het volgende:
Voorbeeld, moet k_man op zich toch kunnen interesseren gezien de architect van deze teminal:
[afbeelding]
Terminal in Bilbao
Ja, binnen was het ook zeker de moeite waard.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:09 schreef DutchTrain het volgende:
k_man: nog meer foto's van dat museum? En was het binnen ook nog aantrekkelijk of erg klein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |