quote:
Mennoquote:Op maandag 26 september 2005 19:37 schreef Stereotomy het volgende:
Over wie hebben ze het?
Oh ja, die jongen kan ik OOK niet uitstaan zeg, zijn vieze adem, zijn... enne... ja... dus.quote:
Hiero idem.quote:Op maandag 26 september 2005 19:41 schreef teamlead het volgende:
* teamlead vindt tanja op het moment nog dragelijker dan die oude lelijke roddelheks
Je weet toch wat Menno gezegd heeftquote:Op maandag 26 september 2005 19:42 schreef vw_caddy het volgende:
Deze kans grijp ik maar weer eens aan om wat promotie te maken
* vw_caddy wijst naar signature
Ik hoop zo dat ze blijft...eigenlijk hoop ik stiekum dat ze gaat winnen...quote:Op maandag 26 september 2005 19:44 schreef BlaBlub het volgende:
Ik kan niet wachten om donderdag het gezicht te zien van al die wijven als Lieske wel blijft
Ik hoop op een close up van Dido.quote:Op maandag 26 september 2005 19:44 schreef BlaBlub het volgende:
Ik kan niet wachten om donderdag het gezicht te zien van al die wijven als Lieske wel blijft
Lieske moet blijven om al die wijven dwars te zittenquote:Op maandag 26 september 2005 19:45 schreef cpcpb het volgende:
moeilijk.. roel blijft zeker... dit is ook echt komisch..
lieske of ralf.. hmmm moeilijk
en die verlopen kop van chantalquote:
Menno kan me niets schelenquote:Op maandag 26 september 2005 19:44 schreef misterDre het volgende:
[..]
Je weet toch wat Menno gezegd heeft![]()
zelf zegt ze dat ze maat 40 heeftquote:Op maandag 26 september 2005 19:46 schreef Coos het volgende:
Chantal is de reserve zeug.
Wat een pens heeft dat mens!![]()
Ze haalt leeftijd en maten door elkaar.quote:Op maandag 26 september 2005 19:49 schreef Knurkie het volgende:
[..]
zelf zegt ze dat ze maat 40 heeft![]()
Hij mag door roken, maar hij heeft volgens mij al aangegeven dat hij stopt na die 20, dat lijkt me ook wel zo slimquote:Op maandag 26 september 2005 19:47 schreef whitef0x het volgende:
trouwens nu Roel al bijna zijn quota gehaald heeft ... Moet hij stoppen na die 20 peuken of mag hij verder roken , zolang hij maar niet gepakt word?
volgens mij was een pakje het maximumquote:Op maandag 26 september 2005 19:50 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Hij mag door roken, maar hij heeft volgens mij al aangegeven dat hij stopt na die 20, dat lijkt me ook wel zo slim
quote:Op maandag 26 september 2005 19:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Ze haalt leeftijd en maten door elkaar.![]()
Je bedoelt Roel en Ralphquote:Op maandag 26 september 2005 19:52 schreef APK het volgende:
Rob
Joost
Ik haat ze eigenlijk allemaal op Roel en Ingrid na.![]()
dr schoenmaat zeker..quote:Op maandag 26 september 2005 19:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Ze haalt leeftijd en maten door elkaar.![]()
Nee hoor, 20 is het maximum wat BB uitbetaald, hij mag gewoon heel de week roken!quote:Op maandag 26 september 2005 19:51 schreef cpcpb het volgende:
[..]
volgens mij was een pakje het maximum
Roel?? heeft ie ook een xtra been?quote:Op maandag 26 september 2005 19:52 schreef teamlead het volgende:
mag ik even bij roel in zijn been schijten ajb? Hij is (weer) gruwelijk irritant...
Rob bedoel jequote:Op maandag 26 september 2005 19:52 schreef teamlead het volgende:
mag ik even bij roel in zijn been schijten ajb? Hij is (weer) gruwelijk irritant...
ow oke..quote:Op maandag 26 september 2005 19:52 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Nee hoor, 20 is het maximum wat BB uitbetaald, hij mag gewoon heel de week roken!
excuus..... in het been van rob natuurlijkquote:
Ik hoop dat rob nog een week uien en pindakaas moet eten.. hahaquote:Op maandag 26 september 2005 19:55 schreef Stereotomy het volgende:
Oeooeoeoeooe
Rob @ Roel: "Als ik een iemand vertrouw die niet gaat roken, dan ben jij het jongen."![]()
![]()
Was het maar donderdag...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |