Ik wilde wel naar Oz, leuk museums kijken enzo.quote:Op maandag 26 september 2005 22:33 schreef babette21 het volgende:
hehe waar bleef je nou....
[..]
Stiekem wilde ik helemaal niet naar Oz, maar lekker de hele zomer naar Lloret de Mar
[/svensational]
quote:Op maandag 26 september 2005 19:42 schreef Zhenar het volgende:
Ik voel me gek.
Vraag me wat er is.
Nu.
[/Dizer]
quote:
Zeg, maak dit topic even vol, dan kunnen we weer normaal doen.quote:
wisten jullie dat er in Amsterdam een sexmuseum was?!quote:Op maandag 26 september 2005 22:38 schreef Svensational het volgende:
Ik wilde wel naar Oz, leuk museums kijken enzo.
hebben jullie m'n wasbord al gezien?! [/dizer]quote:Oh, hebben jullie m'n ogen al gezien, ik heb de mooiste van de wereld.
[/babette21]
quote:Op maandag 26 september 2005 22:45 schreef babette21 het volgende:
hebben jullie m'n wasbord al gezien?! [/dizer]
hebben jullie m'n schoolbord al gezien? [/svensational]
dat ga je zeker weer 8 keer zeggenquote:Op maandag 26 september 2005 22:44 schreef Svensational het volgende:
Nou ik ga maar eens slapen.
[/babette21]
Ik zie de lol er niet meer van in. Het was grappig toen het nog echte quotes warenquote:Op maandag 26 september 2005 22:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
wisten jullie dat er in Amsterdam een sexmuseum was?!
[/dizer
[..]
hebben jullie m'n wasbord al gezien?! [/dizer]
hebben jullie m'n schoolbord al gezien? [/svensational]
Nee hoor, ik straks echt slapen.quote:Op maandag 26 september 2005 22:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat ga je zeker weer 8 keer zeggen
[/svensational]
quote:Dada Dada 40
mark_03 swiftboys03 38
The_Langolier FC Panini 30
Bupatih FC Bupa 29
BVO Bob aan de top! 18
Svensational FC Sventastic 15
De eerste die ik echt leuk vind.quote:Op maandag 26 september 2005 19:42 schreef Zhenar het volgende:
Ik voel me gek.
Vraag me wat er is.
Nu.
[/Dizer]
Oei.quote:Op maandag 26 september 2005 22:48 schreef Svensational het volgende:
Nou BVO, topweekend voor ons.
[..]
Maar we staan wel op de 15e plek in de subleagues.quote:Op maandag 26 september 2005 22:48 schreef Svensational het volgende:
Nou BVO, topweekend voor ons.
[..]
In de week he.quote:Op maandag 26 september 2005 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar we staan wel op de 15e plek in de subleagues.!
Ja, ik had net twee nieuw RKC-spelers gekocht.quote:Op maandag 26 september 2005 22:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Oei..
Maareh, dat komt natuurlijk omdat er dit weekend veel vreemde uitslagen waren en wij geen vreemde spelers in ons team hebben..
Uhuh, nog nooit zo hoog gestaanquote:
Hij vond 'm zo leuk, dat ie zelfs z'n PI vergat.quote:
Nou, dat bedoel ik. Terwijl die het normaal wél goed gaan doen.quote:Op maandag 26 september 2005 22:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik had net twee nieuw RKC-spelers gekocht.En Sneijder, die teleurstelde. En veel van AZ, dat er helemaal niks van bakte.
.
Helemaal niet, als je echt de users kent is het leuk om ze zelf te verzinnen.quote:Op maandag 26 september 2005 22:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zie de lol er niet meer van in. Het was grappig toen het nog echte quotes waren
[/de meeste users]
>>VBLquote:Op maandag 26 september 2005 22:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik had net twee nieuw RKC-spelers gekocht.En Sneijder, die teleurstelde. En veel van AZ, dat er helemaal niks van bakte.
.
Het gaat hier echt niet altijd over voetbal hoor, als het over tv-series gaat hoor ik je ook niet zeurenquote:
Nog wat gedaan dit weekend?quote:Op maandag 26 september 2005 22:55 schreef Copycat het volgende:
Wat een meligheid op de maandagavond.
True, true.quote:Op maandag 26 september 2005 22:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het gaat hier echt niet altijd over voetbal hoor, als het over tv-series gaat hoor ik je ook niet zeuren
[/BVO]
quote:Op maandag 26 september 2005 22:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nog wat gedaan dit weekend?
[/Duiveltja]
Dat weet je toch!quote:Op maandag 26 september 2005 22:59 schreef Svensational het volgende:
Nog wat gedaan dit weekend?
[/Duiveltja]
Dan kom ik vannacht lekker naast je liggenquote:Op maandag 26 september 2005 23:02 schreef BVO het volgende:
* BVO heeft sinds vandaag een tweepersoonsbed..
BVOquote:Op maandag 26 september 2005 23:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat weet je toch!
Jullie doen het toch samen!
[/BVO]
Ik heb een lekker relaxed weekend gehad, dank je!
Volgens mij wel.quote:Op maandag 26 september 2005 23:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat weet je toch!
Jullie doen het toch samen!
[/BVO]
Ik heb een lekker relaxed weekend gehad, dank je!
Met Tania in ons midden.quote:Op maandag 26 september 2005 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan kom ik vannacht lekker naast je liggen!
Jij denkt echt dat je knap bent he? 80% van FOK! is man, de andere 20 % zijn lelijke hoeren.quote:Op maandag 26 september 2005 23:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Nuttige bijdrage van mij aan dit topic
Tania, het doet mij pijn jou zo te moeten toespreken.quote:Op maandag 26 september 2005 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat je knap bent he? 80% van FOK! is man, de andere 20 % zijn lelijke hoeren.
[/pberends]
Tweepersoonsbed zei je tochquote:
quote:Op maandag 26 september 2005 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat je knap bent he? 80% van FOK! is man, de andere 20 % zijn lelijke hoeren.
[/pberends]
Ik blijf het dan ook graag voedenquote:Op maandag 26 september 2005 23:07 schreef BVO het volgende:
Het blijft toch SHO he, beetje geroddel kan je verwachten..
.
Een heeeele grote. En dan kruipen we dicht tegen elkaar aan.quote:Op maandag 26 september 2005 23:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tweepersoonsbed zei je toch? Ga jij maar op de bank liggen dan.
.
Jij en Sven?quote:Op maandag 26 september 2005 23:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Een heeeele grote. En dan kruipen we dicht tegen elkaar aan..
.
Oeh, ik word een beetje bang van je.quote:Op maandag 26 september 2005 23:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Een heeeele grote. En dan kruipen we dicht tegen elkaar aan..
.
quote:
quote:
Nee, want jij ligt in het midden he muts.quote:
Oh, die informatie had ik even gemistquote:Op maandag 26 september 2005 23:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, want jij ligt in het midden he muts..
euj.quote:Op maandag 26 september 2005 23:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Goedenavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. warmt me op..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |