Bob Sapp zit niet op Marktplaats.nlquote:Op maandag 26 september 2005 18:43 schreef Yabadab het volgende:
[..]
En wat als nu blijkt dat het een 2 meter lange neger is van 150 kg?![]()
Mss wel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:49 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Bob Sapp zit niet op Marktplaats.nl
Zo praat ik gewoon!quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:51 schreef missC het volgende:
je bent verkouden ?!
Dit is net opgenomen man, nog niet eens een uurtje geleden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:15 schreef Boschjesman het volgende:
Maar heb je nu echt geld van die radiogasten gekregen?
Het gaat om zn mobiele nr.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:17 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dit is net opgenomen man, nog niet eens een uurtje geleden.
Maar ik neem aan dat die DJ van Yorin FM een man van z'n woord is, en fijn elke dag een cijfer van z'n telefoonnr. bekend maakt in de uitzending.
Behalve als je een abbonement hebt!quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Het gaat om zn mobiele nr.
Als 't nou zn thuisnummer, oké.
Maar een simkaartje kost nowadays 10 euro
Nee, die DJ las mijn topic.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:28 schreef Dawnbreaker het volgende:
whahahaha vet vet vet!!! echt super die 2 mp3's. geweldige own actie.. maar uhm hoe heb je dat bij yorin fm gekregen? heb je hun opgebeld ofzo?
Ja, superactie van 'm!quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:30 schreef Dawnbreaker het volgende:
oh! whahaha erg vet!! ik wist wel al dat die allemaal nieuws enzo jatte van fok maar dit is wel tof opzich!
ja en ik hoop ook echt dat ie je die 100 euro betaald. het voordeel is dat ALS die gast die DJ dan niet terug gaat betalen, hij pas ECHT afgezeikt gaat wordenquote:
Dat is niet sportief, Skv.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:43 schreef Skv het volgende:
Roellio post zijn nummer anders hier gewoon.
Hoeven we ook geen week te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |